וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו הוצג בפרטיזן בלגרד: "היו הצעות גבוהות יותר, אך הלכתי עם הלב"

הקשר דיבר לראשונה במסע"ת: "המנטליות הסרבית קרובה לזו הישראלית. כל אנשי המועדון נתנו לי הרגשה שהם רוצים אותי וזו אחת הסיבות שהחלטתי להגיע לכאן"

מתוך יוטיוב

אחרי שחתם רשמית בפרטיזן בלגרד, הקשר ביברס נאתכו הוצג בקבוצתו החדשה במסיבת עיתונאים: "את ההודעה הראשונה קיבלתי מזוראן טושיץ'", אמר נאתכו עם הצגתו. "כל אנשי המועדון נתנו לי הרגשה טובה, שהם רוצים אותי ומכבדים אותי, וזו אחת הסיבות שהחלטתי להגיע לכאן. אמנם לא התאמנתי עם הקבוצה, אך התאמנתי עם מאמן אישי כדי לשמור על כושר".

עוד אמר הקשר: "אני צריך ללמוד עוד על הליגה הסרבית, אבל מאמין שאחרי משחק-שניים כבר אדע טוב יותר מי נגד מי. כמובן שאני מכיר חלק מהשחקנים בקבוצה. המנטליות? כן, היא קרובה למנטליות הישראלית. היו לי עוד כמה הצעות, אפילו גבוהות יותר, אבל החלטתי ללכת עם הלב שלי ועם המועדון שרצה אותי יותר מכולם".

אז איך בכלל הגיע נאתכו לפרטיזן בלגרד?

"ראיתי ברשתות החברתיות שביברס נאתכו מתאמן לבד. ידעתי שיש לו חוזה לעוד עונה באולימפיאקוס, אבל אמרתי לעצמי ששווה לנסות לצרף אותו לפרטיזן, אז העברתי את המידע להנהלה ולצוות המקצועי".

במהלך אחד משיטוטיו באינסטגרם, ראה שחקן הכנף, זוראן טוסיץ', פוסט של חברו הטוב ביברס נאתכו, עמו שיתף פעולה בצסק"א מוסקבה. בפוסט כתב נאתכו כי הוא מתאמן לבדו כדי לשמור על כושר. אז טוסיץ' החליט לעשות מעשה ולנסות לצרף את חברו הטוב לפרטיזן בלגרד.

אתמול (שני) זה הפך לרשמי, כשנאתכו בן ה-31 חתם על חוזהו בקבוצתו השישית בקריירה, זאת אחרי שחוזהו באולימפיאקוס הותר. "כשמדובר על ההעברות גדולות בכדורגל, לפעמים צריך הרבה מזל וזה בדיוק מה שקרה במקרה של פרטיזן ונאתכו", נכתב באתר הטלגרף הסרבי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ביברס נאתכו בבלגרד. אתר רשמי
בסרביה מרוצים. נאתכו בבלגרד/אתר רשמי

בתקשורת המקומית שוחחו עם דימיטריס סמוליס, עיתונאי יווני שסיקר מקרוב את אולימפיאקוס ונאתכו, כדי להבין את השתלשלות האירועים: "נאתכו ומאמן אולימפיאקוס פדרו מוניטיס לא שידרו על אותו גל, אחרי עונה שבה ביברס עלה בעיקר מהספסל. למרות זאת, הוא נתן את כל כולו בכל משחק כי הוא מקצוען אמיתי, אך בסיום העונה כשהבין שמעמדו לא ישתנה, הוא החליט לעזוב".

"אם היו מבטיחים לו תפקיד מרכזי באולימפיאקוס, הוא היה נשאר", הוסיף היווני. "הוא אוהב מאוד את אתונה ואת המדינה, אך היה חשוב לו לשחק באופן קבוע ולקבל תפקיד מרכזי. בכל מקרה מדובר בהחתמה מפתיעה, ביוון כולם היו סבורים שהוא יחתום בסיבאספור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully