וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אחרי 10 ימי המתנה, אושר המעבר של תומר חמד לצ'רלטון

הקבוצה מליגת המשנה הודיעה על צירופו של החלוץ הישראלי בן ה-32, שחתם על חוזה לעונה אחת, נפרד מברייטון וישחק שוב לצד בירם כיאל. המאמן לי בוייר: "שמח שהצלחנו להשלים את העסקה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ראיון עם תומר חמד מאפריל האחרון

10 ימים אחרי שחתם על חוזהו בדקות האחרונות של חלון ההעברות באנגליה, השלים הערב (שני) תומר חמד את המעבר שלו מברייטון לצ'רלטון וישחק יחד עם בירם כיאל בקבוצה הלונדונית מליגת המשנה. צ'רלטון חיכתה להחלטת ההתאחדות בנוגע למעבר של חמד, ולמרות פסימיות בימים האחרונים והעובדה שהחלוץ התאמן בברייטון, הערב הגיע האישור המיוחל. בניגוד לכיאל שהצטרף לעולה החדשה כמושאל, ההעברה של חמד היא קבועה והוא חתם לעונה אחת.

תומר חמד שחקן צ'רלטון. אתר צ'רלטון, אתר רשמי
עבר לאדום. תומר חמד/אתר רשמי, אתר צ'רלטון

מאמן צ'רלטון לי בוייר אמר: "אני שמח מאוד שהצלחנו להשלים את העסקה הזו. ההחתמה של תומר נותנת לנו אופציה נוספת מקדימה, משהו שונה ממה שיש לנו. אני מצפה להתחיל לעבוד איתו. אני רוצה להודות לדן אשוורת' ולברייטון על החלק שלהם והעזרה בהשלמת העסקה".

ראש מערך הרכש סטיב גאלן הוסיף: "תומר הוא החתמה מלהיבה בשבילנו. הוא חלוץ שכבש שערים רבים בצ'מפיונשיפ ויתאים טוב מאוד לקבוצה שלנו. ההחתמה התארכה מעבר למה שחשבנו, אבל היינו בקשר עם ברייטון ועם הליגה ואנחנו אסירי תודה על שיתוף הפעולה. אנחנו שמחים מאוד ומקדמים בברכה את תומר למועדון".

חמד (32) הגיע לברייטון מאלמריה ב-2015. הוא עזר לשחפים להעפיל לפרמיירליג ב-2017 ואף כבש פעמיים בעונת החזרה לליגה הבכירה, אבל בעונה שעברה לא נספר והושאל לקווינס פארק ריינג'רס מהצ'מפיונשיפ במדיה כבש שבעה שערים ב-21 משחקי ליגה. הוא חזר הקיץ לסגל של ברייטון, אבל לכולם היה ברור שהוא לא צפוי להמשיך וכעת הוא שוב בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully