וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: חן דילמוני תובע מהמועדון יותר ממיליון שקלים

19.8.2019 / 19:55

המגן ה'מנודה' הגיש נגד הקבוצה תביעה. המועדן החליט להגיש תביעה נגדית בגין הוצאת לשון הרע. צפו בשער העצמי של גבריאל תמאש

פלייר אימון הפועל חיפה/יח"צ

חן דילמוני הגיש היום (שני) תביעה על סך 1,019,135 שקלים נגד הפועל חיפה באמצעות עורך דינו, שי אליאס. המגן, שמנודה מאימוני הקבוצה, דורש פיצויי פיטורין, דמי הבראה, פדיון דמי חופשה שנתית, הפרשות לפנסיה, דמי הודעה מוקדמת, אי קיום שימוע כדין, עוגמת נפש ופגיעה בשם הטוב וביכולת המקצועית. לפני כשבועיים דילמוני, שמתאמן לבדו כ'מנודה', התעלף במהלך אימון שקיים בחום כבד. הוא נאלץ להתפנות לבית החולים רמב"ם ולקבל טיפול רפואי, ולאחר מכן תקף את המועדון עם פוסט בפייסבוק.

הטענות נגד הפועל חיפה בכתב התביעה כוללות: "התעמרות חמורה במקום העבודה ואף גרימת נזק בריאותי ונפשי ממשי לתובע ולאשתו, הפרת חוזה בוטה והתנהגות שערורייתית של הנתבעת, העולה כדי התעללות של ממש בתובע, אשר נמשכת הלכה למעשה, למתן תחילת ההסכם באופן בו הפכה הנתבעת את התובע ל"עבד" של ממש הסר לכל מרותה, תוך שאינה בוחלת בשום אמצעי ובכלל זה, פוגעת באופן מתמשך, קשה ואנוש בכושרו המקצועי של התובע, במוניטין שלו, בכושרו, בקריירה המקצועית שלו וביכולתו המקצועית, בין השאר, עת היא מונעת מהתובע להתאמן יחד עם יתר חבריו לסגל הקבוצה הבוגרת, אלא קבעה לו אימוני כושר או ריצה לא מקצועיים, כמוקצה ובנפרד מכלל חברי הקבוצה". בנוסף נטען כי דילמוני "מגיע לאימון מתל אביב ובשל כך ובזדון קבעו את שעת האימון לשעה 8:00 בבוקר במטרה להקשות ולפגוע בו שלא יוכל להסיע את בנו הקטן לגן".

לאחר התייעצות עם עורכי הדין של המועדון, החליט הפועל חיפה להגיש תביעה נגדית בסך שני מיליון שקלים נגד דילמוני בשל מה שהוגדר כ"גרימת נזק מכוון נגד המועדון והוצאת לשון הרע".

חן דילמוני שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
תובע את הפועל חיפה. חן דילמוני/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, בלם הפועל חיפה לשעבר גבריאל תמאש רשם היום בכורה בקבוצתו החדשה אסטרה ג'ורג'י וכבש שער עצמי מוזר מאוד בתחילת המשחק מול ויטורול.

עוד בוואלה!

עורכי הדין של תמאש צפויים לתבוע את השחקן ואת הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully