וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן: "ארצה לשחק בגרמניה, דורטמונד הקבוצה האהובה עלי"

לאחר הרביעייה המופלאה מול מטרסבורג, הישראלי התראיין באוסטריה וסיפר על ההתאקלמות, הבחירה בוולפסברגר והקשר עם הרצוג

מתוך יוטיוב

בווידאו: התגובות אחרי בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע

גם בחלומותיו הוורודים ביותר, ספק אם שון וייסמן יכול היה לפנטז על פתיחה טובה יותר לקריירה האירופית שלו. חלוץ מכבי חיפה לשעבר מוליך את טבלת מלכי השערים בליגה האוסטרית עם שבעה בארבעה משחקים, לאחר הרביעייה המופלאה מול מטרסבורג ביום שבת האחרון.

ההצגה העלתה את וייסמן לכותרות באוסטריה, ובראיון שהעניק היום (שני) לתקשורת המקומית סיפר מדוע בחר להגיע דווקא לוולפסברגר. "הייתי כאן כמה פעמים, היתה לי הבנה טובה מאוד עם המאמן גרארד שטרובר כבר מההתחלה", אמר. "אהבתי את סגנון המשחק, וכמובן שהקבוצה משחק בליגה האירופית - במה גדולה עבורי להציג את עצמי".

וייסמן התבשר שאם ימשיך כך ימיו באוסטריה יהיו קצרים. כשנשאל איפה היה רוצה להמשיך את הקריירה, השיב: "ארצה לשחק מתישהו בבונדסליגה הגרמנית. הקבוצה האהובה עלי היא בורוסיה דורטמונד. אבל צעד צעד, כרגע אני פה".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
כבר מסמן את היעד הבא. וייסמן/GettyImages

אשר להתאקלמות שלו אמר החלוץ הישראלי: "אני מתגורר כאן עם אשתי עדן, לאחרונה אמי ביקרה אותי. המשפחה שלי היא הדבר הכי חשוב לי. אני ואשתי נוסעים לווינה פעם בשבוע כדי להתפלל - יש שם קהילה יהודית גדולה - וכדי לעשות קניות. אני אוכל כשר, אנחנו קונים את האוכל שלנו בווינה. בימים הראשונים היו לי קצת בעיות, זה נכון, אבל זה טבעי. עכשיו הכל טוב. המאמן מדבר גרמנית, אני מבין קצת, אבל שפת הכדורגל זהה בכל מקום. אני רוצה ללמוד גרמנית, בשבוע הבא אתחיל קורס".

מי שבוודאי התרשם מההופעה המרשימה של וייסמן הוא מאמן נבחרת ישראל וכוכב נבחרת אוסטריה לשעבר אנדי הרצוג. זומנתי לסגל בפעם הראשונה השנה", סיפר החלוץ. "דיברנו הרבה על הליגה האוסטרית. יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד, אני משוכנע שהוא יעזור לנו. כל שחקן חולם לשחק עבור המדינה שלו, ארצה להעפיל לאליפות אירופה עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully