וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו מסי מול חטאפה: ז'ואאו פליקס הלהיב את אתלטיקו, ואז נפצע

ילד הפלא סחט פנדל עם פריצה סוחפת מ-70 מטר ונעצר רק אחרי הכשלה ברחבה, אך נפצע והוחלף. סימאונה: "הוא עדיין צריך להשתפר"

AP

אחרי שמכרה את אנטואן גריזמן לברצלונה בקיץ, אתלטיקו מדריד שמה את כל הביצים בסל של ז'ואאו פליקס ושילמה לבנפיקה 120 מיליון יורו תמורת ילד הפלא הפורטוגלי. אמש (שבת) פליקס רשם את הבכורה שלו בליגה במדי הקולצ'ונרוס וכבר הטביע את חותמו.

אתלטיקו ניצחה אתמול 0:1 את חטאפה, אבל זה היה צריך להיות 0:2 אם אלברו מוראטה היה כובש בפנדל שנוצר בעקבות מהלך פשוט מופלא של פליקס, שהזכיר את השער של ליאונל מסי מול אותה חטאפה, אז זה היה בגביע. בדקה ה-56 פליקס לקח מאחורי מחצית המגרש, העביר את הכדור בין רגליו של השומר הראשון, חלף על פני עוד שני מגינים ונעצר רק אחרי הכשלה של ברונו עליו ברחבה. אלא שמוראטה החמיץ את הפנדל ולאחר מכן פליקס גם נפצע והוחלף כעבור עשר דקות על ידי מרקוס יורנטה.

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד מול ברונו שחקן חטאפה. GettyImages
רק ככה אפשר לעצור אותו. ברונו מכשיל את פליקס/GettyImages

דייגו סימאונה דיבר לאחר המשחק על הבכורה של פליקס ואמר: "זה לא פשוט לשחק משחק בכורה בליגה הספרדית. היריבה סגרה חזק מבחינה טקטית, הם לא השאירו לו הרבה מרחבים במחצית הראשונה והיה לו קשה, אבל הפעולות האינדיבידואליות שלו הראו את העוצמה שלו, בתקווה שזה יהיה יותר עקבי. הוא צריך להמשיך להשתפר".

עוד שחקן שערך הופעת בכורה מוצלחת בליגה הוא קירן טריפייר, שבישל את שער הניצחון של מוראטה. "הוא שיחק טוב מאוד, ראו את האיכויות שלו", אמר סימאונה על המגן האנגלי, "המסירה שלו למוראטה היתה נהדרת".

עוד בוואלה!

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את חטאפה, ז'ואאו פליקס סחט פנדל

לכתבה המלאה

אכן ילד פלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully