וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.8: ביונייטד מבטיחים שפוגבה יישאר, פ.ס.ז' מסתערת על דיבאלה

אלופת צרפת עשויה לשלם ליובה 80 מיליון יורו עבור החלוץ וסימנה גם את בקאיוקו, מונאקו נכנסה למירוץ אחר איקרדי, דולברג בניס

AP

העברות

* שטפן ליכשטיינר חתם לעונה אחת באוגסבורג. המגן הימני בן ה-35, ששיחק בעונה שעברה בארסנל, הצטרף אל הקבוצה הגרמנית בהעברה חופשית ואמר: "אוגסבורג הוא מועדון שמתפתח ומתקדם מאוד בשנים האחרונות. זו התחנה שרציתי להגיע אליה והאתגר שחיפשתי".

* פיליפה קוטיניו הושאל עד תום העונה לבאיירן מינכן באופן רשמי, בסיומה יוכלו הבווארים לרכוש אותו מברצלונה. לידיעה המלאה

שמועות

* לפי "טוטוספורט" האיטלקי, פאולו מלדיני נמצא כרגע במדריד, כדי לדון בשתי רכישות אפשריות למילאן. השחקן הראשון בו מעוניין האיטלקי הוא אנחל קוראה מאתלטיקו מדריד, והשני הוא מריאנו דיאס מריאל מדריד. נדמה שהעסקה עם הבלאנקוס תהיה פשוטה יותר, מאחר בריאל מעוניינים להשאיל את דיאס כך מילאן לא תוציא סכום גבוה.

* לפי "מונדו דפורטיבו", פאביו פראטיצ'י המנהל הספורטיבי של יובנטוס, נמצא בברצלונה. מטרת הביקור היא לדון ברכישתו של חואן מירנדה המגן הספרדי הצעיר, ולהציע לקטלונים את הבלם דניאלה רוגאני, שלא נמצא בתכניות של סארי לעונה הבאה.

* פטריק שיק רוצה לעבור מרומא לדורטמונד. החלוץ הצ'כי מבין כי הארכת החוזה של אדין דג'קו בקבוצה לא מיטבה עם מעמדו ורוצה לעבור לגרמניה, כך לפי "גזאטה דלו ספורט".

* "לקיפ" הצרפתי מדווח שולנטין רוניגר הקפטן של נאנט מעוניין לעבור למארסיי. מגעים מתקיימים בין הקבוצות, אך כרגע ישנם פערים כלכליים שמונעים את היתכנות העסקה.

* פרנק ריברי ממשיך לחפש קבוצה לעונה הבאה, וכעת לפי "סקיי ספורט" היעד הבא שלו עשוי להיות בפיורנטינה. לפי הדיווח, האיטלקים מאד מעוניינים בשירותיו של הצרפתי בן ה-36.

* אולה גונאר סולשיאר מתעקש: "פול פוגבה יישאר, אין לי חששות כלל לגביו".

* רומא הפכה לפייבוריטית להחתים את שחקן ההגנה של יובנטוס דניאלה רוגאני, על רקע קשיים במגעים עם דיאן לוברן.

* קספר דולברג על סף חתימה בניס. חלוץ אייאקס אמור לחתום לחמש שנים, קבוצת הפאר ההולנדית תקבל כ-25 מיליון יורו עבורו.

* פרננדו יורנטה הוותיק על סף חתימה בלאציו.

* לא רק מונאקו - גם פריס סן ז'רמן מביעה עניין בקשר צ'לסי טיימואה בקאיוקו.

* בצרפת מדווחים שפתיחת העונה הרעה של פריס סן ז'רמן תגרום להאצת המו"מ עם יובנטוס לגבי פאולו דיבאלה. האיטלקים דורשים 80 מיליון יורו על החלוץ, שצפוי לחתום אחרי שניימאר ימצא סוף סוף קבוצה.

* באיטליה מדווחים שנאפולי תציע לאינטר 65 מיליון יורו ואת ארקדיוש מיליק תמורת מאורו איקרדי. הצעה כזאת עשויה להביא לידי סיום את הרומן הלא מוצלח בין החלוץ הארגנטינאי לנראזורי. בשעות האחרונות מדווחים בצרפת שגם מונאקו תנסה לבצע מהלך על איקרדי ברגע האחרון.

* מאמן ר.ב. לייפציג יוליאן נאגלסמן התייחס לעתידו של טימו ורנר בקבוצה אחרי ה-0:4 מול אוניון ברלין ואמר: "כמובן שאנחנו רוצים שהוא יישאר כי הוא שחקן חשוב". על פי הדיווחים האחרונים באיירן ויתרה על האפשרות לרכוש אותו בקיץ הזה ותנסה לצרף אותו בהעברה חופשית בקיץ הבא.

* בולוניה קרובה להשלים את שאילות של גוסטבו קויאר מפלמנגו. הקשר בן ה-26 צפוי להצטרף אל האיטלקים לעונה אחת כשלקבוצה מאמיליה רומאניה תהיה אופציית רכישה.

* ראן מעוניינת בקשר רומא מקסים גונאלון. הקשר בן ה-30 עבר לג'אלורוסי ב-2017 והושאל בעונה החולפת לסביליה, אבל מיעט לשחק בשל פציעות מרובות. לפני המעבר לאיטליה גונאלון שיחק במשך שמונה עונות בליון.

* מנצ'סטר יונייטד מנהלת מגעים עם אריק באי כדי להאריך את חוזהו. הבלם מחוף השנהב מסיים את החוזה שלו בסוף העונה והשדים האדומים מעוניינים להאריך את ההתקשרות. מי שאמור לעזוב את יונייטד הוא מרכוס רוחו, שלא רוצה להישאר באולד טראפורד. פנרבחצ'ה מעוניינת לשאול אותו, אבל יונייטד מעדיפה למכור.

* רומא רוצה את חלוץ צ'לסי מישי בטשואיי, אבל לא תתקדם במגעים עם הבלוז עד שפטריק שיק לא יעזוב.

* אנטואן גריזמן רצה את המספר 7 בברצלונה, אבל הוא היה תפוס על ידי פיליפה קוטיניו בזמן שהצרפתי הצטרף אל הקבוצה. למרות עזיבתו של הברזילאי לבאיירן מינכן, גריזמן לא יוכל לחזור ל-7 כיוון שכבר לבש את המספר 17 ובלה ליגה לא ניתן להחליף את המספר אחרי פתיחת העונה.

שחקן אינטר מאורו איקרדי. רויטרס
עוזב את אינטר סוף סוף? איקרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully