וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בגלל ה-VAR: כך נפל אחד ההימורים הכי מטורפים שראינו

אוהד אנגלי הימר 25 פני (כשקל) על חמישה משחקים שונים. בארבעה פגע בול, ואז הגיעה פסילת השער של מנצ'סטר סיטי בתוספת הזמן - ומנעה ממנו 45 אלף ליש"ט (כ-193 אלף שקל)

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לדרמה בין טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי

המשחק הנהדר בין מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם הגיע אמש (שבת) לסיומו בצורה הכי דרמטית שיש, כששער ניצחון של האלופה בתוספת הזמן נפסל על ידי VAR - ממש כפי שקרה כששתיהן נפגשו ברבע גמר ליגת האלופות לפני ארבעה חודשים. סיטי זעמה על ההחלטה, אבל לא רק היא נפגעה ממנה - מה לגבי ציבור המהמרים שלבו נשבר?

כן, סביר להניח שלא מעט אנשים הימרו שאלופת אנגליה תנצח את סגנית אלופת אירופה, אבל אף אחד מהם לא נפל כפי שנפל מהמר אחד, שכמעט הפך 25 פני (1.08 שקל) ל-45 אלף ליש"ט (כ-193 אלף שקל) - אך במקום זאת נותר עם ציוץ ויראלי בלבד.

בטוויטר קוראים לו רוס, וכך נראה הטופס המדהים שכמעט תפס:

עוד לפני המשחק המרכזי של המחזור בפרמיירליג, הצליח רוס לחזות נכון ארבעה ניחושים אחרים, כפי שניתן לראות: שפיטרבורו ואיפסוויץ' יבקיעו בשתי המחציות (11/1), שסטוק סיטי ודרבי קאונטי יבקיעו בשתי המחציות (12/1), שדונקסטר ופליטווד יבקיעו בשתי המחציות (10/1) ושבארנסלי וצ'רלטון יבקיעו בשתי המחציות (יחס 10/1).

כעת, כל שנותר לו היה לתפוס את סיטי וטוטנהאם, וזה התחיל היטב: המחצית הראשונה הסתיימה ב-1:2 לתכולים. בדקה ה-57 לוקאס מורה קירב את רוס לזכייה מדהימה, וכעת היה צריך רק שער אחד מצד המכונה המשומנת של פפ גווארדיולה, שייצרה אינסוף מצבים. אבל כולנו יודעים איך זה נגמר. "אני פאקינג שונא את ה-VAR", צייץ.

VAR במשחק של מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם. רויטרס
איזו נפילה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • VAR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully