וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה קוטיניו הושאל לבאיירן מינכן: "יחזק אותנו באופן מיידי"

הברזילאי עזב את ברצלונה אחרי שנה וחצי והושאל לעונה אחת תמורת 8.5 מיליון יורו: "כמו באיירן, גם לי יש ציפיות גבוהות"

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג כשחקנה החדש של סאו פאולו

עוד עסקת ענק נסגרה: פיליפה קוטיניו הושאל היום (שני) באופן רשמי לבאיירן מינכן. הקשר ההתקפי בן ה-27 עזב את ברצלונה אחרי שנה וחצי והושאל לעונה אחת תמורת 8.5 מיליון יורו, עונה שבסופה תהיה לאלופת גרמניה אפשרות לרכוש אותו תמורת 120 מיליון יורו נוספים. קוטיניו היה שם חזק בחלון ההעברות: הקטלאנים ניסו להעביר אותו לפריס סן ז'רמן כחלק מעסקת ניימאר, וגם הבהירו לו שהם לא מעוניינים בשירותיו כשהציעו אותו לארסנל ולטוטנהאם. בסופו של דבר, הברזילאי נחת בבאיירן, שתהיה קבוצתו החמישית באירופה אחרי אינטר, אספניול, ליברפול וברצלונה. הבווארים ישלמו את מלוא החוזה שלו.

"זה אתגר חדש בארץ חדשה, באחד המועדונים הטובים באירופה", אמר קוטיניו. "כמו באיירן, גם לי יש ציפיות גבוהות ואני משוכנע שאוכל להשיג אותן עם חברי החדשים לקבוצה".

מנכ"ל המועדון קארל היינץ רומניגה הוסיף: "עבדנו על הבאת פיליפה כבר זמן רב ואנחנו שמחים מאוד שהצלחנו להשלים את העסקה. תודה לברצלונה על שהסכימה. עם היצירתיות והיכולות יוצאות הדופן שלו, הוא שחקן שיחזק אותנו באופן מיידי".

למרות שזכה בקיץ עם ברזיל בקופה אמריקה, קוטיניו חווה עונה לא קלה במדי ברצלונה. הוא אמנם שיחק לא מעט (54 משחקים בכל המסגרות), אבל סיים עם מספרים חלשים - 11 שערים וחמישה בישולים בלבד. הוא הגיע לספרד בינואר 2018 תמורת 145 מיליון יורו שברצלונה שילמה לליברפול, בה כיכב מ-2013 עד 2017 וכבש 54 שערים ב-201 הופעות בכל המסגרות. את הקריירה קוטיניו התחיל בוואסקו דה גאמה. ב-2008 אינטר זיהתה את הפוטנציאל והחתימה אותו תמורת 3.8 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לפרוץ באיטליה ובהמשך גם הושאל לאספניול לפני שעבר לליברפול, בה התפתח לכוכב, בינואר 2013. כעת הוא ינסה להתניע מחדש את הקריירה במדי אלופת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully