וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרעה מתקרבת? "ריאל מדריד עקפה את ברצלונה והפכה פייבוריטית להחתמת ניימאר"

ב"אס" טוענים שהשיחות בין פרס ופ.ס.ז' תפסו תאוצה, אולי לקראת סגירה תוך מספר ימים. בנזמה בין השחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה?

AP

מחול השדים סביב ניימאר נמשך. כוכב פריס סן ז'רמן אמנם הופיע אמש (שבת) באימון הקבוצה, פיזר חיוכים לכל עבר, חיבק את תומאס טוכל ונראה מצחקק עם קיליאן אמבפה וטיאגו סילבה, אבל מתחת לפני השטח בספרד ובצרפת משוכנעים שעדיין אין רגיעה בגזרה.

"ריאל מדריד יכולה להנחית את המכה האחרונה של השוק עם החתמת ניימאר", נכתב הערב ב"אס". על פי אותו דיווח, הבלאנקוס הפכו כעת לפייבוריטים במירוץ לצירופו של הכוכב הברזילאי, כש"בשעות הקרובות השיחות צפויות להעביר הילוך ומדריד יכולה להפתיע ולהחתים את השחקן שרוצה לעבור לברצלונה".

הסיבה העיקרית לכך היא שההצעות של ברצלונה לאלופת צרפת לא הלהיבו את לאונרדו עד כה, ובכלל, "פריס מעדיפה למכור אותו למדריד. במהלך סוף השבוע השיחות התחדשו ובימים הקרובים עסקה עשויה להיסגר עם פלורנטינו פרס, שיפתיע שוב אחרי שנים ללא גלקטיקו".

פריס סן ז'רמן תדרוש בתמורה שחקנים, אם כי לא ברור אילו. אלופת צרפת ביקשה את ויניסיוס ורפאל וראן ונדחתה, ובשעות האחרונות גוברות ההערכות כי חאמס רודריגס יהיה חלק מהעסקה, אף שחזר לרוטציה של זינדין זידאן. כמו כן, הועלו שמותיהם של קיילור נבאס, איסקו ואפילו קארים בנזמה.

ניימאר עם מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל. רויטרס
מה מסתתר מאחורי החיבוקים והחיוכים? ניימאר וטוכל באימון/רויטרס
ניימאר באימון פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניימאר באימון פריס סן ז'רמן/רויטרס

אמש העניינים הפכו לעוד יותר מסובכים, אחרי שפיליפה קוטיניו סיכם בבאיירן מינכן. העסקה אמנם עדיין לא נחתמה רשמית, אבל בגרמניה כבר מתייחסים אליה ככזו. אמש אפילו חלוץ באיירן רוברט לבנדובסקי התייחס לכך באופן ישיר, וכבר בירך את הקשר הברזילאי על הצטרפותו הקרבה. כך או כך, לעסקת קוטיניו יש השפעה ישירה על עסקת ניימאר: על פי "ספורט" הקטלאני, "קוטיניו היה הקלף הכי חשוב של ברצלונה" מכיוון שהוא השחקן שתומאס טוכל ולאונרדו הכי רצו בפ.ס.ז'.

ב"ספורט" התעקשו אמש שז'וספ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה, "משחק פוקר עם פריס סן ז'רמן ולא ממהר לפעול, בידיעה שלריאל מדריד יש קלפים הרבה פחות טובים", אבל הזמן ממשיך לאזול, והעסקה עדיין תקועה. ב"אל מונדו דפורטיבו" ציינו שבברצלונה מבינים שהאפשרות היחידה להחזיר את ניימאר היא במסגרת עסקת השאלה, שבמסגרתה תחויב לרכוש את הברזילאי בקיץ הבא. זו האפשרות הכי פחות מועדפת על ברצלונה, מפני שהיא משאירה לפריס סן ז'רמן את השליטה בידיים ומאפשרת לה לדרוש סכום גבוה יותר בקיץ הבא. "זהו המוצא האחרון של בארסה, אבל היא מבינה שהוא הכרחי בשביל שתהיה עסקה", נכתב.

כמובן שאחרי עזיבת קוטיניו, "החשוד המיידי" במעבר מברצלונה לפריס סן ז'רמן הוא עוסמאן דמבלה, שממשיך להידחק מחוץ לאלופת ספרד. דמבלה עדיין לא משוכנע שהוא עצמו רוצה להצטרף לפריס סן ז'רמן, אולם על פי "מארקה" בחדר ההלבשה של ברצלונה ניכרת פחות ופחות אהדה אליו - אמש ג'רארד פיקה אפילו האשים אותו בספיגת השער הדרמטי מול בילבאו - ועל כן הוא עשוי להשתכנע.

כך או כך, גם פריס סן ז'רמן כבר מאבדת את הסבלנות. על פי "אס", נשיא המועדון נאסר חלאיפי "עצבני" על ברצלונה, מאבד את הסבלנות בעקבות ההתמהמהות של ברתומאו, ושוקל להשאיר את ניימאר בניגוד לרצונו ובניגוד לדעת האוהדים, שכבר מחו לא אחת נגד הכוכב הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully