וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.8: האמונה הטפלה שדוחה את ההודעה על באלוטלי

החלוץ כבר חתם בברשיה, אבל הבעלים מנע את ההודעה הרשמית בגלל התאריך. שתי הקבוצות של מנצ'סטר בעקבות סאנצ'ו, פרטי עסקת קוטיניו נחשפים

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הארי מגווייר מוצג במנצ'סטר יונייטד

העברות

* בצל השמועות על עזיבה אפשרית, אדין דז'קו האריך בסופו של דבר את חוזהו ברומא בשלוש שנים: "בשבועות האחרונים הבנתי כמה רצו שאשאר. רומא היא הבית שלי".

* לא רק קוטיניו: באיירן מינכן הודיעה כי הגיעה לסיכום עם בורוסיה מנשנגלדבאך גם על רכישתו של מיקאל קוויזאנס, קשר צרפתי בן 20 שרשם אשתקד 11 משחקים ושני שערים בבונדסליגה. על פי דיווחים, הבווארים ישלמו כ-10 מיליון יורו עבורו.

שמועות

* "סאן" מדווחים ששחקן הכנף יאניק בולאסי מבוקש בטורקיה. הקונגולזי לא מצא את מקומו בגודיסון פארק. הקבוצות שמתעניינות בו הן טרבזונספור ובשיקטש.

* נסגרה עסקת השאלתו של פיליפה קוטיניו מברצלונה לבאיירן מינכן. הבווארים ישלמו לקטלאנים 20 מיליון יורו עבור ההשאלה לעונה הקרובה, בסיומה יוכלו לרכוש את הברזילאי תמורת 120 מיליון יורו. אלופת גרמניה הסכימה לקחת על עצמה את מלוא חוזהו של קוטיניו - 12 מיליון יורו לעונה.

* על פי "דיילי מייל", כוכבה הצעיר של בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו יעזוב בקיץ הבא, והחיפושים אחר מחליף כבר החלו. בדורטמונד הבינו שלא יצליחו לשמור על ילד הפלא הגדול אחר רודפות כל הקבוצות הגדולות ביבשת, כולל מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי - זו שוויתרה עליו בעבר. על פי הערכות, השדים האדומים מובילים כרגע במירוץ.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים כי מריו באלוטלי חתם כבר אמש בשעות הלילה על חוזהו בברשיה, אבל נשיא המועדון מאסימו צ'לינו לא הודיע על כך אמש ולא יודיע גם היום - בגלל אמונה טפלה. צ'לינו, לשעבר הבעלים של קליארי ולידס יונייטד, לא מוכן ששחקן ילבש את החולצה מספר 17 או שיהיה מושב מספר 17 ביציעים. התאריך היום הוא 17 באוגוסט ולכן ההודעה על החתמת החלוץ, שירוויח כ-1.5 מיליון יורו שער בסיס ויוכל להכפיל אותו בעזרת שערים ומשתנים אחרים, תחכה לראשון או שני.

* לאחר שלא הצליחה לצרף את אדין דז'קו, עברה אינטר להתעסק באלכסיס סאנצ'ס. שלושה מועמדים נוספים סומנו להחליף את מאורו איקרדי: פרננדו יורנטה, אנטה רביץ' וארקדיוש מיליק.

* ז'אן-קלר טודיבו שלא מרבה לשחק בברצלונה, נמצא על הכוונת של אייאקס, מילאן וליל, כך על פי דיווחים בצרפת.

* ריאל מדריד עוקבת אחר חלוץ הנבחרת הצעירה של אקוודור, לאונרדו קמפאנה.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", אייאקס הציעה לדינמו זאגרב 22 מיליון יורו עבור הקשר הספרדי המצוין דני אולמו, כולל 40 אחוז ממכירה עתידית.

* ב"סאן" טוענים שג'רדאן שאקירי ביקש מיורגן קלופ לעזוב את ליברפול עם פתיחת חלון ההעברות בינואר כדי לקבל דקות משחק מרובות יותר בקבוצה אחרת.

* קלאודיו מרקיזיו, שסיים את חוזהו בזניט, עשוי לשוב לסרייה A ולחתום בברשיה.

שחקן בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו. GettyImages
דורטמונד כבר מחפשת מחליפים? סאנצ'ו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully