וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל רול לקראת הדרבי: "צריך להתעלם מהשטויות שמחוץ לפרקט"

23.5.2019 / 8:20

מכבי תל אביב סימנה את תחום הריבאונדים כמפתח לניצחון על הפועל תל אביב (21:00, ספורט5): "לא צריכים עוד מוטיבציה, זה הפלייאוף". פארגו לא תוכנן להיכלל בסגל עוד לפני הפציעה והגיב באינסטגרם לפוסט שפרסם המועדון: "בולשיט". לאחר מכן התגובה נמחקה

one

בווידאו: תקציר הדרבי הקודם

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) את הפועל תל אביב במסגרת משחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של יאניס ספרופולוס מגיעה לסדרה כשהיא מעולה לא החמיצה את הפיינל פור, וכשלא הפסידה משחק פלייאוף לאדומים בשני העשורים האחרונים.

ג'רמי פארגו לא נרשם להתמודדות, כשהסיבה הרשמית היא כאבים בברכו בגינן עבר MRI אחרי אימון הצהריים אתמול. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי פארגו לא היה אמור להתלבש בכל מקרה, שכן המאמן היווני לא היה מרוצה מהגישה שלו בתקופה האחרונה, בייחוד במשחק הליגה בנהריה ביום שני. פארגו הוא שחקן הסגל היחיד של הצהובים שבוודאות לא ימשיך לעונה הבאה, עם זאת גורמים במכבי לא פסלו שמצרכים מקצועיים יצטרך ספרופולוס להלבישו למשחקים עד לסיום העונה, אם יהיה כשיר.

המתיחות בין הצדדים גלשה גם לרשתות החברתיות, כשהצהובים פרסמו אמש הודעה באינסטגרם ובה נכתב: "‏כזכור, בתחילת החודש ג'רמי פארגו חש רגישות בברכו וקיבל מנוחה לפני המשחק מול ראשון לציון. היום חש פארגו כאבים בברכו בתחילת האימון ונסע לערוך בדיקת MRI. החלמה מהירה לפארגו". הרכז הגיב: "תפסיקו עם דיווחי הבולשיט האלה!!! אני בסדר!!!" במכבי תל אביב מיהרו להתנצל ולפרסם פוסט נוסף, שעלה הבוקר, לפיו הרכז לא פשוט "לא נרשם למשחק".

הבוקר הוציאו במכבי תל אביב הודעה רשמית ובה נכתב: "ג'רמי פארגו נטש אתמול את האימון בגלל כאבים בברכו ועבר בדיקת MRI בברך בביה"ח איכילוב בתמיכתו של ד"ר גיל רצ'בסקי רופא הקבוצה.
לאחר הבדיקה הוחלט על המשך טיפולי פיזיותרפיה וחזרה לפעילות במקביל. אין צורך בטיפולים נוספים. בנוסף, מאז אתמול מקבל פארגו הודעות תמיכה רבות מהאוהדים שמייחלים להחלמתו המהירה. ההודעות האלה מסעירות אותו מאחר ובסך הכל מדובר ברגישות ובפציעה שאינה חמורה כפי שהתברר בבדיקה. פארגו הבין שלא הובן כהלכה. מחק את התגובה המדוברת".

הפוסט של ג'רמי פארגו. צילום מסך
התגובה של פארגו לפוסט של הצהובים/צילום מסך

בקבוצה דיברו בימים האחרונים על נושא הריבאונד כמפתח חשוב לניצחון הערב, בפרט לאחר שבדרבי שנערך לפני כשבועיים קטף תומר גינת 21 כדורים חוזרים. "כל נושא הריבאונד יהיה עבודה קבוצתית. אנחנו נשים תשומת לב נוספת לכך, חייבים להוריד את מספר הריבאונדים של הפועל ושל גינת, אין ספק", אמר מייקל רול אחרי האימון אתמול.

על הריכוז שיצטרכו הוא וחבריו אמר הגארד האמריקאי: "כקבוצה אנחנו צריכים להתרכז במה שקורה על המגרש. יהיו הרבה שטויות שיקרו מסביב לפרקט, אבל אנחנו צריכים להתעלם מהן. חייבים להתרכז בכדורסל. אנחנו לא צריכים עוד מוטיבציה עכשיו, זה הפלייאוף, אנחנו בחודש מאי, זה הזמן שלנו לטפל בעניינים. בשביל זה אנחנו מתאמנים כל העונה. יש לנו את המוטיבציה, זה המאני טיים".

רול סיים את העונה הסדירה בליגה עם 49 אחוזים מחוץ לקשת, כמלך השלשות של הליגה, והוא יודע בדיוק מה גרם לו לקלוע כל כך טוב: "יש לי תפקיד שונה העונה לעומת העונה שעברה, הייתי צריך ליצור לאחרים קצת יותר בעונה שעברה, עם המאמן יאניס התפקיד שלי שונה, אני פחות עם הכדור, עדיין יוצר לאחרים, אבל זה דרך משחק ההתקפה. התרגילים שבהם אני מקבל את הכדור וזורק זה הלחם והחמאה עבורי כל החיים, אם אני עושה את זה ב-49 אחוזים העונה, זה אומר הרבה, וזה פותח לאחרים גם מצבים".

מייקל רול שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בתפקיד אחר אצל ספרופולוס. רול/דני מרון

נסיעה עם ספרופולוס למסיבת העיתונאים לקראת פתיחת הפלייאוף, מתוך FAST BREAK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully