וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט התאוששה עם ניצחון מוחץ, פילדלפיה וסן אנטוניו ב-1:2

אחרי המעידה שלשום, הווריירס וקווין דוראנט (38 נקודות) תיקנו עם 105:132 בחוץ. 31 נקודות של בן סימונס סחפו את הסיקסרס ל-115:131 למרות חסרונו של אמביד, דרק ווייט סידר לספרס ניצחון 108:118 על דנבר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום סטטיסטי של העונה הרגילה

שלושה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) בפלייאוף ה-NBA. פילדלפיה פתחה את ליל המשחקים עם ניצחון בברוקלין (1:2 לסיקסרס), סן אנטוניו גברה לאחר מכן על דנבר (1:2 לספרס), וגולדן סטייט סיימה את הלילה עם ניצחון חוץ מוחץ על הקליפרס.

משחקי הלילה:

ברוקלין (6) - פילדלפיה (3) 131:115
סן אנטוניו (7) - דנבר (2) 108:118
ל.א קליפרס (8) - גולדן סטייט (1) 132:105

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מול פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
צוחק מי שצוחק אחרון. דוראנט עם פטריק בברלי/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. GettyImages
הפעם הריקודים לא החלו מוקדם מדי. קרי נהנה על הספסל/GettyImages

ל.א קליפרס (8) - גולדן סטייט (1) 132:105 (הווריירס עלו ל-1:2)

שבע וחצי דקות לסיום, לוח התוצאות הצביע על יתרון 31 נקודות של גולדן סטייט, ומיליונים בבית חוו דז'ה-וו. רק לפני יומיים הצליחה האלופה לשמוט יתרון זהה בתזמון זהה, אבל אם לשפוט על פי התצוגה שלה הלילה, ייתכן שמעז יצא מתוק. אחרי תצוגה חלשה במשחק 2 שגררה לא מעט ביקורות, קווין דוראנט השתחרר מהמלתעות של פטריק בברלי, עשה ככל העולה על רוחו, ודאג שלקליפרס החביבים לא יהיה צ'אנס אפילו לפנטז על ניצחון הפעם. האלופה לחצה על הגז מהרגע הראשון, לשם שינוי, וסיימה את הרבע הראשון עם 41 נקודות, המספר השני הכי גבוה במשחק שלה בפלייאוף בעידן סטיב קר. משם זה היה גארבג' טיים ממושך, לא מעט בזכות הגנה משופרת של האלופה, כולל על שחקן המפתח לו וויליאמס שקיבל טיפול מיוחד מאנדרה איגודלה.

דוראנט סיים עם 38 נקודות ו-7 אסיסטים, סטף קרי הוסיף 21 ו-5 ריבאונדים, איגודלה תרם את חלקו עם 15, וגם קליי תומפסון (12) וקוון לוני המשתפר (10) הגירו לספרות כפולות. בנוסף, בלט לטובה גם אנדרו בוגוט, שהראה שיש על מי לבנות אחרי הפציעה של דמרכוס קאזינס עם שורה סטטיסטית מגוונת, כולל 8 נקודות, 14 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. אצל הקליפרס לו וויליאמס הוגבל ל-16 נקודות ו-6 אסיסטים, מונטרז הארל, ג'מייקל גרין ואיביצה זובאץ (15 ריבאונדים) קלעו 15 כל אחד.

בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס מטביע. AP
תשובה מוחצת ללוחמה הפסיכולוגית של ברוקלין. בן סימונס בפעולה, הלילה/AP
שחקני פילדלפיה סיקסרס ג'ואל אמביד, ג'יי ג'יי רדיק. GettyImages
מסתבר שהסיקסרס יכולים גם בלעדיו. אמביד עם ג'יי ג'יי רדיק/GettyImages

ברוקלין (6) - פילדלפיה (3) 131:115 (הסיקסרס עלו ל-1:2)

ניצחון חוץ בפלייאוף משפיע על דינמיקה של כל סדרה. ניצחון חוץ בפלייאוף שמושג ללא הכוכב הגדול שלך - זו כבר זריקת ביטחון למנצחת, ומכה מורלית רצינית למפסידה. שעה קלה לפני המשחק, התבשרה פילדלפיה שתיאלץ להסתדר ללא ג'ואל אמביד. משם זה היה יכול להידרדר בקלות להפסד שהיה מוסיף לא מעט לחץ, אבל במקרה של פילי זו היתה הנקודה בה בן סימונס שינס מותניים. גם אחרי שהתאושש במשחק 2 מהתצוגה החלשה במשחק 1, סימונס המשיך לספוג חיצים. ג'ארד דאדלי מהנטס טען בראיון לפני המשחק ש"סימונס לא יותר משחקן בינוני במשחק העומד" וגם אוהדי ברוקלין הכינו לו קבלת פנים מיוחדת בכניסה לאולם, עם שלט מתריס שתוהה ממתי נעדרת הקליעה שלו מבחוץ.

ובכן, דבר מזה לא השפיע על סימונס. ואם כן, אז רק לטובה. הוא סייע לפילי לפתוח את המשחק בסערה, לסיים את הרבע הראשון בפלוס 8, לסגור את המשחק ברבע האחרון עם ריצה מכרעת ולקבוע שיא קריירה בפלייאוף של 31 נקודות (11 מ-13 מהשדה) לצד 9 אסיסטים ו-4 ריבאונדים. טוביאס האריס היה השותף המושלם שלו הלילה עם 29 נקודות ו-16 ריבאונדים, וגם ג'יי ג'יי רדיק איפס את הידית וצלף 26 משלו. בצד השני, לנטס לא היו יותר מדי תשובות. דיאנג'לו ראסל וכריס לוורט בלטו עם 26 נקודות כל אחד, אבל ביום שבו הקליעה לא נופלת (41 אחוזים מהשדה, 20 אחוזים מהשלוש) והנטס מחלקים 12 אסיסטים בלבד, אין להם סיכוי של ממש.

דרק ווייט, סן אנטוניו ספרס, מול ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס. GettyImages
תגלית הפלייאוף. דרק ווייט מול ניקולה יוקיץ'/GettyImages
ברין פורבס, סן אנטוניו ספרס. AP
הספרס שוב שמרו על הבית. ברין פורבס חוגג/AP

סן אנטוניו (7) - דנבר (2) 108:118 (הספרס עלו ל-1:2)

קבלו את הכוכב החדש של הספרס, דרק ווייט. הגארד האלמוני שנמצא בעיצומה של עונת פריצה ממשיך לככב גם בפלייאוף, והלילה - במשחקו השלישי בלבד בחמישייה בפוסט סיזן - סחף את החבורה של פופוביץ' לניצחון כמעט בכוחות עצמו. הוא סיים עם 36 נקודות, שיא קריירה בפלייאוף כמובן, אבל תרם בכל אספקט אפשרי אחר (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות). יחד עם דמאר דרוזן (25 ו-5 אסיסטים) הוא עזר לספרס לחפות על משחק התקפי פושר של למרכוס אולדריג' (18 נקודות עם 8 מ-17 מהשדה, לצד 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ולשמור שוב על הבית, כפי שהרבו לעשות גם במהלך העונה הרגילה.

המשחק נפתח עם יתרון קל של הספרס, ניקולה יוקיץ' וחבריו חזרו לעניינים, אבל הרבע האחרון החל בבליץ עם ריצת 5:19 של הביתיים, שפתחה פער 18 לזכותם. משם, כפי שאפשר לנחש מהתוצאה, כבר לא היתה לנאגטס דרך חזרה. יוקיץ' הוביל את המפסידה עם 22, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מאליק ביזלי תרם 20 ו-9 ריבאונדים, אבל ג'מאל מורי חסר היציבות, שהיה גיבור הניצחון במשחק 2, נעצר על 6 נקודות בלבד (2 מ-6 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully