וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "השתפרנו מאוד בהגנה עם ספרופולוס, פארגו עוזר לי עם הכל"

גארד מכבי תל אביב סיפר על השיפור של הצהובים, חזרתו של הרכז ("כנראה שאני מזכיר לו את עצמו") ומה צריך לעשות כדי להגיע להצלבה

צילום: דני מרון

יובל זוסמן חווה לאחרונה את התקופה הטובה ביותר בקריירת הבוגרים הצעירה שלו, כשבשלושת הניצחונות האחרונים של מכבי תל אביב ביורוליג הוא מעמיד 10 נקודות (5 מ-6 מחוץ לקשת) ושתי חטיפות למשחק. אט אט הפך לשחקן חשוב ברוטציה של יאניס ספרופולוס, ועדות נוספת לכך ניתן היה לקבל היום (רביעי), כשהתראיין לאתר הרשמי של היורוליג.

"אני יודע מה אני שווה ועובד קשה כדי להוכיח את עצמי בכל פעם מחדש", סיפר הישראלי בן ה-20, שקבע את שיא הקריירה מול צסק"א מוסקבה עם 15 נקודות. "אני שמח שבמשחק הזה הזריקות שלי נכנסו. צסק"א קבוצה מדהימה, אני חושב שאנחנו בסך הכל הקבוצה השנייה שניצחה שם בפורמט המודרני של היורוליג. אני מאחל לדיאנדרה קיין בריאות ומקווה שהוא יחזור מהר, הוא מאוד חשוב לנו. אם זה אומר שאקבל יותר דקות, אעשה את הטוב ביותר שלי".

כשנשאל מה השתנה עם הגעתו של ספרופולוס במקום נבן ספאחיה ומה עבד במשחק מול ברצלונה השיב: "כל ההתקפה הזו במשחקים האחרונים החלה מההגנה, השתפרנו מאוד בהגנה. מסרנו יותר, מצאנו את השחקנים הפנויים ובסופו של דבר היד החמה עשתה את ההבדל. השתפרנו מאוד בהגנה עם ספרופולוס, אנחנו לוחצים קצת יותר על כל המגרש ובסוף זה מיתרגם להתקפה".

עוד בנושא:

ריק פיטינו: "יכול להיות שמכבי תל אביב משחקת את הכדורסל הטוב באירופה כרגע"
לפני הטיסה לישראל: ניקוס פאפאס נפצע וגמר את העונה

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. מגד גוזני
"אני יודע מה אני שווה". זוסמן/מגד גוזני

על חזרתו של ג'רמי פארגו לעניינים אמר זוסמן: "זה מאוד, מאוד חשוב לנו. ג'רמי חבר טוב ואני לומד ממנו מדי יום. כנראה שאני מזכיר לו את עצמו כשהוא היה צעיר, כי הוא מנסה לעזור לי עם כל דבר קטן. הוא מאוד חיובי, מביא הרבה שקט ושלווה לחדר ההלבשה. הוא תמיד שמח, תמיד חיובי, אף פעם לא מתלונן, אנחנו ברי מזל שהוא חזר".

לבסוף, על הסיכויים להעפיל בסופו של דבר להצלבה אמר הכישרון הצעיר: "נצטרך להמשיך לשחק הגנה חזקה ולהילחם מדי משחק. משחקי הבית ביורוליג מדהימים, יותר מ-11 אלף איש באים להריע לנו מדי משחק וזה שווה הרבה נקודות".

עוד באותו נושא

ריק פיטינו: "יכול להיות שמכבי תל אביב משחקת את הכדורסל הטוב באירופה כרגע"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. לירון מולדובן
מנטור. פארגו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully