וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה שב לארץ, אופטימיות מהבדיקה שעבר בסרביה

23.1.2019 / 13:55

לאור העיכוב בהליך ההחלמה של הקשר הוא נשלח לבדיקה, צפוי לחזור לפעילות מלאה עוד לפני תחילת הפלייאוף. אם ההצעה של בשיקטאש עבור אלי דסה לא תשודרג, המגן יישאר ויעזוב רק בקיץ כשחקן חופשי

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

אופטימיות במכבי תל אביב: אייל גולסה שב לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) לישראל אחרי ששהה מתחילת השבוע בסרביה לצורך בדיקות רפואיות שעבר בעיר ניש. הקשר טס לניש בהוראת מאמן הקבוצה ולדאן איביץ' והצוות הסרבי שלו מאחר וחל עיכוב בן כמה שבועות בתהליך ההחלמה שלו מהקרע בשריר הארבע ראשי ברגלו. גולסה כבר היה בשלבי החלמה סופיים, אך חווה רגרסיה שמנעה ממנו לשוב לפעילות. השחקן נבדק במרפאה אליה נשלח ומהבדיקה עולה כי יוכל לחזור להתאמן בצורה מלאה בעוד מספר שבועות בכפוף לבדיקת אולטראסאונד שתיערך לו כאן בארץ. במכבי תל אביב מאמינים שעוד לפני תחילת הפלייאוף יחזור הקשר לפעילות מלאה וזאת כאמור אם לא תהיה נסיגה בתהליך השיקטם וההחלמה.

כזכור, גולסה כבר היה בדרך לחזור לסגל לפני המשחק מול הפועל באר שבע, אבל באחד האימונים האחרונים לפני המשחק הוא שוב הרגיש את השריר באותו מקום פגוע ונאלץ להפסיק את האימונים.

עוד בנושא


בניון וקונטה עשויים לפתוח מול אשדוד, חוגג נעקץ במיליון ש"ח
אכזבה במכבי חיפה: "פספסנו הזדמנות להפוך את העונה הזו"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ישוב עד לתחילת הפלייאוף? אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר, מכבי תל אביב עדיין מחכים לראות האם בשיקטאש תשדרג את ההצעה הכספית שלה על אלי דסה שעומדת על 300 אלף יורו בחלון ההעברות הנוכחי. דסה, לו חוזה עד לסיום העונה, יוכל לעבור לטורקים כשחקן חופשי בקיץ, ולמרות זאת מכבי תל אביב מתעקשת שללא שדרוג של ההצעה, המגן לא ישוחרר.

עוד באותו נושא

איביץ': "היינו צריכים לנצח 0:4". קלינגר על הבצורת: "לתת על זה את הדעת, אולי צריך רכש"

לכתבה המלאה
אלי דסה מכבי תל אביב בוכה. דני מרון
יעזוב? אלי דסה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully