וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רוצה לרכוש בחזרה את מרסל הייסטר, יקוב סילבסטר על סף סיכום בבני יהודה

24.1.2019 / 0:30

במועדון פנו לפרנצווארוש בניסיון להשיב את המגן שעזב בקיץ, ההונגרים לא ממהרים להשיב בחיוב. גם הפועל חיפה לא ויתרה על החלוץ

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים פנתה בימים האחרונים בצורה רשמית לפרנצווארוש ההונגרית בניסיון לרכוש בחזרה את מרסל הייסטר. כזכור, המגן השמאלי הגרמני-קרואטי סירב לחזור ארצה וטען כי לא ישחק במועדון כל עוד אלי טביב הבעלים ובעקבות זאת נמכר לקבוצה ההונגרית בכ-300 אלף יורו בקיץ. כעת מנסים בבירה להשיבו, אך על אף רצונות הדדיים של הירושלמים והשחקן, פרנצווארוש בשלב זה ללא מגן שמאלי נוסף בסגל ולא ממהרת להיענות להצעה. המצב ישתנה רק אם תקבל הצעה שלא תוכל לסרב לה.

יקוב סילבסטר סיכם את מרבית התנאים שלו בבני יהודה. החלוץ הסלובקי בן ה-29, שהגיע לבית"ר ירושלים בינואר, שוחרר ממנה הערב (רביעי) והספיק לסגור בקבוצה של יוסי אבוקסיס כמחליפו של ירדן שועה שנמכר למכבי חיפה החודש, אם כי גם הפועל חיפה עדיין בתמונה ומנסה לצרפו אליה ברגע האחרון.

לחלוץ היה חוזה עד תום העונה הנוכחית בבית"ר ועזיבתו צפויה לחסוך לה כסף רב. הקבוצה של ניר קלינגר תנסה להתחזק בחלוץ זול במקומו, כאשר גיל יצחק מהפועל ראשון לציון, מלך שערי הליגה הלאומית, עשוי להגיע.

מרסל הייסטר, בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
התגעגעתם? הייסטר/ברני ארדוב

מוקדם יותר הודיעה בני יהודה על החתמתו של המגן השמאלי דין אקפי. השחקן בן ה-25 חתם עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת וגם הוא מגיע לשכונה מבית"ר ירושלים, אליה הצטרף בקיץ. אקפי מחליף בסגל הזהוב את בן תורג'מן שעבר להפועל באר שבע והוא ישמש גיבוי למתן בלטקסה.

אקפי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אבל לא הצליח למצוא מקום בקבוצה הבוגרת ועזב. הוא שיחק שלוש שנים במכבי הרצליה ובהמשך לבש את מדיהן של הפועל פתח תקוה ובית"ר תל אביב רמלה. בקיץ הוא חתם בבית"ר ירושלים, אבל לא שותף במשחקים רשמיים וכעת עזב לבני יהודה.

עוד באותו נושא

בני יהודה מקווה לצרף את ניב זריהן, נדחו הצעות למכירת סורו וצ'יבוטה

לכתבה המלאה
דין אקפי, בני יהודה. האתר הרשמי של בני יהודה, אתר רשמי
תחנה חדשה בליגת העל. אקפי/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully