וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רכשה את מקסים פלקושצ'נקו

23.1.2019 / 20:15

הירוקים הפעילו את סעיף השחרור של קשר הפועל חיפה תמורת 420 אלף יורו. הוא סיכם על חוזה לשלוש שנים וחצי ויחתום לאחר הבדיקות. מצטרף לירדן שועה ולמוחמד אבו פאני שחזר מהשאלה

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת רבע גמר גביע המדינה

זהו, זה רשמי: מכבי חיפה הודיעה הערב (רביעי) כי הפעילה את סעיף הרכישה של מקסים פלקושצ'נקו מהפועל חיפה בסך 420 אלף יורו, והוא סיכם את תנאיו לשלוש שנים וחצי. על פי הודעת המועדון, החתימה הרשמית על החוזה תתבצע בימים הקרובים, לאחר שפלקושצ'נקו יעבור את הבדיקות הרפואיות.

הקשר מצטרף לרכש מבטיח נוסף שהגיע למכבי חיפה בחלון ההעברות הנוכחי, החלוץ ירדן שועה מבני יהודה, כאשר סוללת שחקני מרכז השדה של הקבוצה מונה כעת את רועי קהת, שלומי אזולאי, ז'ורז' מאנג'ק, נטע לביא וגם מוחמד אבו פאני שחזר מהשאלה.

עוד בנושא:
אכזבה במכבי חיפה: "פספסנו הזדמנות להפוך את העונה הזו"
מכבי חיפה: שמשה נופצה באוטובוס הקבוצה, אטיין ריינן נפצע קל
מכבי חיפה תציע לבית"ר ירושלים 1.1 מיליון יורו על דוד קלטינס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה עם דור מלול. אדריאן הרבשטיין
נפרד מהפועל חיפה עם שער בשבת. מקסים פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

פלקושצ'נקו, שגדל אצל היריבה העירונית הפועל חיפה ולא שיחק באף מועדון מלבדה, החל את דרכו בבוגרים בפברואר 2015 ומאז הפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה של יואב כץ. בין השאר, זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ב-2018 כשהוא כובש את השער הראשון בניצחון 1:3 נגד בית"ר ירושלים. בנוסף, הקשר ממוצא אוקראיני נהיה גם לשחקן מפתח בנבחרת הצעירה של ישראל, כשאת הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים הוא ערך במאי 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully