וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שמשה נופצה באוטובוס הקבוצה, אטיין ריינן נפצע קל

בקבוק זכוכית הושלך לעבר אוטובוס הקבוצה בסכנין, וניפץ חלון בזמן שחלק מהשחקנים היו עליו: "אירוע קשה". אכזבה במכבי חיפה לאחר ההדחה, בלבול: "העונה עוד לא נגמרה, אף אחד לא הגדיר את הגביע כמטרה"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
אכזבה ראשונה. מרקו בלבול ואיתי מרדכי/אדריאן הרבשטיין

תקרית חמורה נרשמה הערב (שלישי) מחוץ לאצטדיון דוחא, בסיום המשחק שבו הפסידה מכבי חיפה 1:0 לבני סכנין והודחה מהגביע. בזמן ששחקני מכבי חיפה עלו לאוטובוס הקבוצה, נער (ככל הנראה אוהד סכנין) השליך בקבוק זכוכית לעבר האוטובוס וניפץ את אחד החלונות. האוהד נמלט מהמקום, התנהל אחריו מרדף והוא נתפס. אטיין ריינן נפגע באורח קל ביותר, ללא נזק ממשי. בקבוצה מסרו שלמזלם הגדול, הווילון שעל שמשת החלון היה מוסט כלפי מטה, כך שמרבית הזכוכיות נהדפו.

מכבי חיפה הגיבה לסצינה האלימה והמבהילה: "הערב, בתום משחק הגביע, בעת יציאת השחקנים והצוות מאצטדיון דוחא, נזרק בקבוק על ידי אוהד בני סכנין לעבר אוטובוס הקבוצה. במהלך האירוע האלים נפצע בלם הקבוצה אטיין ריינן. מדובר באירוע קשה שיכול היה להסתיים בתוצאות קשות יותר. אנו רואים זאת בחומרה. מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה בתוקף כל אירוע אלימות וקורא למשטרה לחקור ולתפוס את האחראים. על ההתאחדות לכדורגל והמנהלת לפעול למניעת אירועים שכאלו בעתיד".

מסכנין נמסר כי על פי הודעה שנתקבלה מהקב"ט של המועדון, "קטין בן 9 השליך חפץ לעבר האוטובוס של שחקני מכבי חיפה. הילד אותר במיידית. יושב ראש המועדון לאחר שנודע לו הדבר ניגש לאוטובוס והתעניין בשלום נוסעיו. הנהלת המועדון תפנה מחר למנהלי בתי הספר בעיר ותבקש ששיעור התרבות ייוחד לנושא האלימות וחשיבות ערך קבלת האורחים בעיר".

עוד בנושא

גביע המדינה: בני סכנין גברה 0:1 על מכבי חיפה והעפילה לרבע הגמר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

חלון מנופץ אוטובוס מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא נעים. השמשה שנופצה/אדריאן הרבשטיין
חלון מנופץ אוטובוס מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חלון מנופץ אוטובוס מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

מבחינה ספורטיבית, זו עונה נוספת בה מכבי חיפה מאבדת תכלית כבר בינואר, אחרי שהערב נכנעה לבני סכנין בשמינית גמר גביע המדינה והודחה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק ההשלמה במגמות הפוכות לחלוטין. הירוקים, יצאו לעידן חדש תחת מרקו בלבול לפני כחודש, הגיעו במומנטום חיובי כשהם מנצחים חמש מששת משחקיהם האחרונים ואף הציגו ב-11 את שחקן הרכש המרשים של החלון, ירדן שועה. מנגד, המארחת נפרדה מעמיר תורג'מן מוקדם יותר השבוע לאחר שספגה 4:0 משפיל מהפועל חיפה בביתה, פיטורי מאמן שניים העונה בסכנין, שגם רשמה מאזן עצוב בחודשיים האחרונים במהלכם השיגה שתי נקודות בלבד מ-24 אפשריות.

על הקווים של בני סכנין עמד המאמן הזמני חואן קרלוס, המשמש ברגיל כמאמן הכושר של הקבוצה, אבל גם הנתון הזה לא מנע משחקני המארחת להציג את משחקם הטוב ביותר בחודשים האחרונים. שלומי אזולאי היה זה שעשה את ההבדל עם שער בדקה ה-32, כשגם מאוחר יותר גדיר, זגורי ואזולאי יכלו להגדיל את היתרון. הקבוצה של המגזר תפגוש את מכבי תל אביב ברבע הגמר, מכבי חיפה תרכז את מאמציה בניסיון להבטיח מקום באירופה דרך ליגת העל.

שחקן מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
דוס סנטוס מאוכזב/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול המאוכזב אמר בסיום: "העונה לא נגמרה. הפסד מאכזב ומתסכל, במיוחד שהשער שהם כבשו היה ממש מתנה מאיתנו. לא משחק טוב שלנו, לא היינו יצירתיים, לא מצאנו פתרון איך להבקיע שער. קרה לנו מול רעננה וגם היום. נכנסנו עם הראש בקיר ושילמנו על זה ביוקר. אף אחד לא הגדיר את הגביע כמטרה. מכבי חיפה רוצה לזכות בתואר, אבל לצערי זה לא קרה. מאכזב במיוחד בשביל הקהל שהגיע ותמך.

על העצבים הלא אופייניים שלו על הקווים: "במשחק יש הרבה מאוד אמוציות וכשדברים לא הולכים, ולא מוצאים פתרון - זה מתסכל. השיפוט היה נהדר, אבל היה צריך להוסיף הרבה יותר בסיום המשחק. אין לי תלונות כלפי השופט. כשהיו ניצחונות לא יצאתי בהצהרות, כי ידעתי שנפסיד וגם עכשיו לא צריך לקבור את הראש באדמה. יש כאן גרעין של שחקנים צעירים ומוכשרים, המון דברים טובים, צריך לבנות על זה".

המאמן הזמני של בני סכנין, חואן קרלוס, אמר: "היינו צריכים ניצחון אחרי החודשים האחרונים שעברנו, עכשיו השחקנים שמחים וצריך להמשיך ככה. השחקנים עשו עבודה טובה, שיחקנו הגנה מצוינת. התכוננו למשחק והוצאנו יפה לפועל, ידענו שאנחנו צריכים לשלוט במרכז המגרש, עמדנו מאחורי הכדור אבל לא הגנתי מדי. מכבי חיפה היו טובים, הגיעו למצבים, אבל היינו טובים והגיע לנו. חושבים עכשיו על המשחק הבא מול מכבי פתח תקוה, לא מעבר לזה. אני אעשה מה שהמועדון צריך ממני".

שלומי אזולאי החיפאי סיכם: "מאכזב מאוד, משחק לא טוב שלנו. הגענו למצבים ולא כבשנו, הם הגיעו למצב אחד וכבשו, אבל זה הכדורגל. מצטער בשביל הקהל, נצטרך להתרכז בליגה עכשיו. כמו נגד הפועל רעננה, בני סכנין הסתגרו אחרי השער שלהם ולא השכלנו לפרוץ את ההגנה שלהם. הראש לא היה במשחק מול מכבי תל אביב, לקחנו את המשחק ברצינות, פשוט לא עשינו הדברים נכון. אנחנו במומנטום טוב מאז שמרקו הגיע, ההפסד כואב, אבל הוא לא צריך להוריד אותנו, חייבים להמשיך לשחק טוב בליגה". לגבי ההגעה האפשרית של מקסים פלקושצ'נקו: " לא אומר עליי כלום. אני מתרכז במכבי חיפה, הלב שלי כאן".

מהראן ראדי הוסיף: "ניצחון גדול נגד קבוצה מצוינת שהייתה במומנטום חיובי. מכבי חיפה היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה. היינו עם הגב אל הקיר, ואנחנו אשמים במצב הנוכחי. כולם הבינו שאם לא ניתן גב אחד לשני אז לא נצליח. התמיכה מסביב גם עזרה לנו. אני מקווה שנמשיך ככה גם ביום שבת, זאת מלחמת עולם מבחינתנו. לכל שחקן יש יכולת אישית טובה, אבל נפלנו בדברים הקטנים. קיבלנו גולים ממצבים נייחים ומחוסר ריכוז. אני מקווה שהיום אנחנו יוצאים לדרך חדשה. עמיר תורג'מן נפל לתקופה לא טובה אצלנו, הוא ניסה אבל הוחלט שיהיה שינוי. אני מאחל לו בהצלחה רבה, מגיע לו. גיורגי דרסיליה? ההנהלה יודעת מה הוא שווה. בסוף מי שמחליט מה יהיו התוצאות אלה השחקנים. מקווה שנעזור לדרסיליה לעשות תוצאות טובות".

שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
עאיד חבשי/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
ניקיטה רוקאביציה/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה ומנהל הקבוצה רפי אוסמו מול אוטובוס הקבוצה חלון מנופץ. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה ומנהל הקבוצה רפי אוסמו מול אוטובוס הקבוצה חלון מנופץ/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה מול אוטובוס חלון מנופץ במשחק נגד בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה מול אוטובוס חלון מנופץ במשחק נגד בני סכנין/אדריאן הרבשטיין
לו"ז רבע גמר גביע המדינה. אתר רשמי
משחקי רבע הגמר/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully