וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנו לבית"ר פור: מכבי תל אביב גדולה על הליגה

22.1.2019 / 8:53

גם במשחק לא גדול של הצהובים, הם לא היו צריכים הרבה כדי למוטט את היריבה והיו שווים עוד שלושה שערים לפחות. אופיר סער על אחת הקבוצות הדומיננטיות שהיו בליגה, וגם: אליל הקהל החדש

צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

1.

אם אחרי משחק לא גדול של השחקנים שלו ולאדן איביץ' אמר בסיום כי "היינו צריכים לנצח 4 או 5" זאת מראה לכל העונה הזו של מכבי תל אביב. היא לא צריכה הרבה כדי להכריע או למוטט יריבה. אמש היא נתנה לבית"ר ירושלים פור של מחצית ובית"ר לא לקחה, בחצי השני מכבי תל אביב לחצה על הגז, לחצה את בית"ר, הבקיעה שער והייתה שווה לפחות עוד שלושה שערים בדרך לניצחון שהיה צריך להיות גבוה יותר. לאחר המחזור ה-19 היא עם פער של 18 נקודות בפסגה ודרך סלולה לאליפות. איך טל בן חיים הגדיר זאת בסיום: "מכבי גדולה על הליגה בפור, האלופה הנכנסת".

עוד בנושא:

איביץ': "היינו צריכים לנצח 0:4". קלינגר על הבצורת: "לתת על זה את הדעת, אולי צריך רכש"
מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים משער של דור מיכה בדקה ה-62

צ'יקו אופואדו שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפך לחביב האוהדים. צ'יקו אופואדו/קובי אליהו

2.

השחקן המצטיין אתמול היה צ'יקו אופואדו, שבהחלט הפך לחביב האוהדים. כשאופואדו הגיע הייתה תחושה שהוא שחקן שמתאים יותר למרחבים ויתקשה לשחק בשטחים צפופים, אך אט אט הוא משפר אלמנטים במשחק שלו והופך לשחקן משמעותי מאוד במערך של איביץ', שלא לדבר על כך שהוא לא משחק בתפקיד הטבעי שלו.

איביץ' אמר על הקשר-חלוץ בסיום: "הבאנו את צ'יקו כשחקן כנף וזאת העמדה הטבעית שלו. אנחנו צריכים להתחזק בהתקפה אבל אמרנו שלא נביא מישהו אם לא נמצא מישהו שנאמין בו. צ'יקו משחק גם כסטרייקר אצלנו ונותן לנו עוד אפשרות בנוסף לשכטר וארון שוינפלד. יש שלושה שחקני התקפה ומי שטוב יותר ישחק".

אופואדו עצמו אמר על אהבת הקהל והתפקיד בשפיץ: "אני מאוד שמח מהתמיכה והאהבה של הקהל, אני והחברים שלי רוצים שזה יימשך. אני מרגיש טוב בתפקיד החלוץ, אני אתן הכל בכל תפקיד שהמאמן ירצה אותי, בצד או בהתקפה. ההתחלה שלי לא הייתה קלה, החום היה קשה לי וגם סבלתי מכמה פציעות שהפריעו לי. האמינו בי, נתנו לי את הזמן להיכנס לעניינים ולחזור לעצמי ואני שמח שאני מחזיר עכשיו"

אפואדו הוסיף על הפער בצמרת: "הליגה לא נגמרה, אנחנו לא מסתכלים על 18 נקודות יתרון אלא משחק אחרי משחק, זה המאבק הכי גדול שלנו, לא לתת לזה להשפיע עלינו בדרך למטרה. כמה רחוק אני יכול להגיע? לזכות בכמה שיותר תארים עם מכבי תל אביב".

עוד באותו נושא

איביץ': "היינו צריכים לנצח 0:4". קלינגר על הבצורת: "לתת על זה את הדעת, אולי צריך רכש"

לכתבה המלאה
איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים עם טל בן חיים. קובי אליהו
התרגש מהטקס לכבודו. טל בן חיים/קובי אליהו

3.

טל בן חיים התייחס בסיום לטקס שערך לו המועדון לפני המשחק, ואמר: "היה טקס מרגש מאוד, אני לא אחד שמתרגש בקלות אבל התרגשתי, זה מועדון שגדלתי בו מגיל 6 והיה לי חיבור מדהים עם הקהל ואני מודה להם. אני חושב שבעתיד יהיה לנו מספיק זמן להיפרד".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
סימן עוד וי בדרך לאליפות מרשימה מאוד. ולאדן איביץ'/קובי אליהו

4.

ולדימיר איביץ' אמר אחרי הניצחון: "היינו ראויים לניצחון הזה. זה היה משחק שהיינו יכולים לנצח גם ארבע או חמש אפס. בחצי השני העלינו את הקצב, שלטנו במשחק והגענו להרבה מצבים, ומעבר לכך, הנענו כדור טוב, היינו אגרסיביים ועשינו את העבודה כמו שרצינו לעשות".

המאמן התייחס לראיקוביץ' והיחס אליו בסרביה, ואמר: "מדברים עליו, הוא שחקן נבחרת. עוקבים אחרי ההופעות שלו והמאמן של הנבחרת הלאומית שואל ועוקב אחריו אבל הוא יודע שהוא צריך להמשיך לעבוד קשה מאוד כדי לשמור על המקום שלו בנבחרת. הוא עובד בעיקר עם מאמן השוערים והקרדיט להתקדמות היא שלו".

לסיום איביץ' נשאל האם הוא מקבל פחות קרדיט מהשופטים וענה ברמיזה: "שאלה מעניינת אך אני לא אענה עליה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully