וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמות אדירות: הראמס והפטריוטס בסופרבול

סופרבול 2001/02 ישוחזר: לוס אנג'לס פיגרה 13:0 בניו אורלינס, אך חזרה ל-23:26 ענק, כשהיא נעזרת בהחלטה שערורייתית של השופטים ושני שערים מכריעים של גרג זורליין. ניו אינגלנד ניצחה 31:37 בהארכה בקנזס סיטי אחרי רבע רביעי משוגע

שחקני לוס אנג'לס ראמס חוגגים. AP
איזו דרמות!/AP

איזה לילה אגדי של פוטבול: בפעם הרביעית בתולדותיהם, והראשונה מזה 17 שנים, אז עוד שיחקו בסנט לואיס, הראמס, עכשיו בלוס אנג'לס, העפילו הלילה (בין ראשון לשני) לסופרבול אחרי קאמבק ענק ו-23:26 בהארכה בניו אורלינס. ניו אינגלנד, זו שהדהימה אותם בריקוד הגדול של פברואר 2002, תפגוש אותם שוב בקרב על האליפות אחרי 31:37 מסחרר בקנזס סיטי, שסידר לפאטס סופרבול שלישי ברצף ותשיעי בעידן בריידי/בליצ'יק.

ניו אורלינס - לוס אנג'לס ראמס 26:23

גמר ה-NFC הפגיש בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה השנה והן סיפקו את הסחורה עם דרמה עצומה, שהוכרעה בהארכה (הראשונה מזה ארבע שנים בגמר חטיבתי). בשורה התחתונה: הראמס בסופרבול, בו ביקרו שלוש פעמים בעבר וזכו פעם אחת.

ניו אורלינס שלטה אבסולוטית ברבע הראשון, התקרבה פעמיים והסתפקה בשערי שדה, חטפה פעם אחת את ג'ארד גוף ובסוף גם השיגה טאצ'דאון שקבע 0:13 מהיר. אלא שהראמס, לאט לאט, יצאו מההלם ועם טאצ'דאון בשניות הסיום של המחצית הראשונה צימקו ל-13:10 בלבד.

המארחים פתחו את המחצית השנייה מושלם, עם דרייב ארוך שנגמר במסירה של בריס לטייסום היל לטאצ'דאון, אך LA שוב לא ויתרה, צימקה עם טאצ'דאון משלה והשיגה שוויון בשער שדה, חמש דקות לסיום, אחרי שהמאמן שון מקווי בחר לבעוט במקום לנסות להשיג טאצ'דאון מקו היארד של ניו אורלינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בריס קיבל את הכדור, המיר בקושי דאון שלישי ואז מצא במסירה ארוכה ל-43 יארד (שהייתה צריכה להימנע) את טד גין ג'וניור, בתוך הרדזון. ניו אורלינס הסתפקה בשער שדה, כאשר הראמס ניצלים מעבירה שכנראה הייתה גומרת את הסיפור ומקבלים את הכדור עם 1:41 על השעון. זה הספיק לגוף כדי להוביל את LA במורד המגרש ולגרג זורליין להשחיל שער שדה משווה מ-48 יארד, 15 שניות לסוף.

המשחק הלך להארכה והסיינטס קיבלו את הכדור הראשון, אך דאנטה פאוולר הסתער על בריס והוביל לחטיפה יפהפייה של ג'ון ג'ונסון. לוס אנג'לס לא התקדמה יותר מדי, אבל כן מספיק בשביל שזורליין הנהדר ישחיל את הבעיטה המנצחת מ-57 יארד וישלח אותה לסופרבול ואת ניו אורלינס ודרו בריס הביתה, עם לב שבור והרבה עצבים על השופטים.

גוף מסר ל-297 יארד, טאצ'דאון ואיבוד והראמס הסתדרו כמעט בלי טוד גרלי הפצוע, כאשר ברנדין קוקס תופס ל-107 יאררד וג'וש ריינולדס ל-74. בריס סיים עם 249 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד, כאשר משחק הריצה לא עובד כלל (48 יארד) ואלווין קמארה תופס ל-96 יארד.

קנזס סיטי - ניו אינגלנד 37:31

גם בארוהד התנהל משחק עצום ובסיומו, שוב, בפעם השלישית ברציפות, התשיעית עם בריידי ובליצ'יק וה-11 בסך הכל, ניו אינגלנד בסופרבול.

המחצית הראשונה של הפאטס הייתה כמעט מושלמת, אבל רק כמעט ובסופו של דבר, הם שילמו על כך. כמו בשבוע שעבר, ניו אינגלנד פתחה עם דרייב ארוך במיוחד, למעלה משמונה דקות, שנגמר באנדזון והשתיק את הקהל בארוהד. ההגנה הסתערה על פטריק מהומס ובריידי התקדם שוב עד קו היארד של הצ'יפס, אך מסר לידיים הלא נכונות וביזבז צ'אנס ענק.

ניו אינגלנד המשיכה לשלוט בעניינים ובשניות הסיום של המחצית השיגה טאצ'דאון שהעלה אותה ל-0:14, אבל קנזס סיטי הגיבה היטב אחרי ההפסקה. תוך שתי דקות, בזכות מסירה ארוכה שקידמה אותו, מהומס מצא את טראוויס קלסי באנדזון ואחרי שער שדה של הפאטס, המארחים צימקו עם טאצ'דאון נוסף.

בשלב הזה הגיעו רגעי האקשן. הפטריוטס נבלמו בדאון רביעי על קו ה-25 של קנזס סיטי, אך ההגנה שלהם גם עשתה את העבודה וכפתה פאנט. ג'וליאן אדלמן נראה ספק נוגע בפאנט הזה ומאבד אותו, אך הילוך חוזר ארוך השאיר את הכדור אצל בריידי, רק כדי לראות אותו מחפש את אדלמן ומוסר מיד לאיבוד השני של במשחק. הפעם, קנזס סיטי כבר לא פספסה את הצ'אנס ומיד השיגה טאצ'דאון שהשלים מהפך.

בריידי לא ויתר והוביל את ניו אינגלנד במורד המגרש במהרה, כולל עוד שריקה מפוקפקת של השופטים. הפעם, בדאון רבייעי המהלך הצליח לאורחים וסוני מישל רץ לאנדזון וקבע עוד מהפך, 21:24, שלוש דקות וחצי לסיום.

מהומס קיבל את הכדור והטיס את הצ'יפס קדימה. יחד עם כמה שריקות נוספות מצד השופטים ומסירה יפה, קנזס סיטי השיגה טאצ'דאון רביעי במחצית השנייה ועלתה ליתרון, כאשר נותרו שתי דקות על השעון.

בריידי קיבל עוד כדור, קידם את ניו אינגלנד וכמעט נחטף, אך מצא את גרונק במסירה אדירה ומיד לאחר מכן, רקס ברקהד חדר לאנדזון מארבעה יארד וזה 28:31, ניו אינגלנד, 39 שניות לסוף. באופן מדהים, גם זה לא הספיק. מהומס מסר שני כדורים ארוכים ועם שמונה שניות על השעון, הצ'יפס השוו בשער שדה.

הפטריוטס קיבלו את הכדור הראשון בהארכה וזה לא הלך חלק, אבל עם כמה המרות של דאון שלישי בזכות אדלמן וגרונק, בסופו של דבר הכדור הגיע לקו ה-2 ומשם, ברקהד דחק אותו פנימה ושלח את ניו אינגלנד לסופרבול, שוב.

מספרים? 30 מ-46 ל-348 יארד, טאצ'דאון וצמד איבודים לבריידי. אדלמן תפס ל-96 יארד, גרונק ל-79, מישל רץ ל-113 וצמד וברקהד לעוד צמד. מהומס סיים עם 16 מ-31 ל-295 יארד, שלושה טאצ'ים ואפס איבודים. סמי ווטקינס תפס ל-114 יארד, דמיאן וויליאמס כיכב עם 66 וצמד באוויר ועוד טאצ'דאון על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully