וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.1: אשלי קול חוזר לאנגליה בגיל 38 וחתם בדרבי

המגן הוותיק, ששוחרר מל.א. גלאקסי בתום העונה האחרונה, מתאחד עם למפארד. האדרספילד מצאה מאמן. פיונטק יחליף את היגואין במילאן?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* אשלי קול חוזר לאנגליה. המגן, שחגג 38 ב-20 בדצמבר, חתם בדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ עד תום העונה הנוכחית. קול ישחק תחת לא אחר מאשר פרנק למפארד, איתו שיחק שנים רבות בצ'לסי ואף זכה איתו בליגת האלופות ובליגה האירופית. "אני נרגש שהצלחנו להחתים את אשלי עד תום העונה", אמר למפארד.

* פאוק סלוניקי החתימה לשלוש שנים וחצי את החלוץ הפולני קרול סבידרסקי בן ה-21, שנרכש ב-2 מיליון יורו מיגלוניה ביאליסטוק.

* אחרי שמונה שנים וחצי ושתי זכיות בגביע ליברטדורס, הבלם ג'ונתן מאידנה (33) עזב את ריבר פלייט וחתם בשורות טולוקה המקסיקנית, ששילמה 1.5 מיליון יורו והחתימה אותו עד דצמבר 2020.

* האדרספילד הודיעה על מינויו של יאן סיברט הגרמני בן ה-36 למאמנה החדש. סיברט עזב לצורך התפקיד את בורוסיה דורטמונד ב', הקבוצה ממנה הגיע להאדרספילד גם המאמן הקודם דויד ואגנר.

שמועות

* זה קורה? קווין פרינס בואטנג בדרך לברצלונה, והיום הוא אמר ל"סקיי איטליה" בשדה התעופה: "בארסה, אני בא! אני עצוב לעזוב את ססואלו, אבל זו הזדמנות גדולה. אל תשאלו אותי על ריאל מדריד... זה רק העבר. אני רק רוצה עכשיו להיות מרוכז בברצלונה, ומקווה לכבוש בברנבאו בקלאסיקו הבא". לידיעה המלאה

* וונדה נארה, בת זוגו של מאורו איקרדי ומי שמייצגת אותו במשא ומתן מול אינטר, שולחת רמז לכל המתעניינות: "כשההנהלה תתקשר אליי, אענה, אבל כרגע אף אחד לא התקשר אליי והטלפון שלי תמיד פתוח, אני מגיבה לכולם. איקרדי ישמח להאריך את חוזהו ולסיים פה את הקריירה, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה".

* עוזר מאמן מילאן לואיג'י ריקיו התייחס לעובדה שגונסלו היגואין לא היה בסגל הקבוצה הערב למשחק מול גנואה: "זה היה באוויר כבר כמה ימים", ורמז על מעברו הצפוי לצ'לסי. באיטליה טוענים שמחר (שלישי) הוא ינחת בלונדון.

* באיטליה ממשיכים לדווח על התקרבותו של קשישטוף פיונטק למילאן. הרוסונרי ישלמו לגנואה 35 מיליון יורו, במה שייצור אפקט דומינו בצמרת הכדורגל העולמית: גונסאלו היגואין יעבור לצ'לסי ואלברו מוראטה יעזוב את הבלוז, כנראה לאתלטיקו מדריד. ומי יחליף את פיונטק בגנואה? הרוסובלו שוקלים את צירופו של מרקו פיאצה, ששייך ליובנטוס ומושאל כרגע לפיורנטינה.

* בצל השמועות על התעניינות מצד ריאל מדריד, ניימאר נשאל על עתידו בפריס סן ז'רמן והשיב ל"קאנאל פלוס": "תמיד יש ספקולציות סביבי, מאז שהפכתי למקצוען יש דיבורים שאעבור למועדונים אחרים, אבל כרגע אין שום דבר קונקרטי. אם יהיה משהו אמיתי, תהיו בטוחים שאני אדבר עם כולם ואהיה גלוי לגבי זה".

* אחרי מנצ'סטר יונייטד, גם צ'לסי גיששה לגבי מצבו של פיליפה קוטיניו בברצלונה. הברזילאי פתח אמש (ראשון) בניצחון על לגאנס ולא ברור האם הקטלאנים בכלל רוצים לוותר עליו.

* בתקשורת האנגלית דיווחו כי פפ גווארדיולה שוקל מהלך מפתיע של הבאת סבסטיאן רודי משאלקה בהשאלה עד לסיום העונה, כדי שיהווה גיבוי לפרננדיניו שנפצע לא מעט לאחרונה. רודי בן ה-28 שיחק אצל פפ בבאיירן מינכן.

* כלי תקשורת רבים באנגליה מדווחים שטוטנהאם עשויה להפתיע עם רכישתו של אנדי קארול מווסטהאם. לתרנגולים בעיית פציעות בחלק הקדמי והאנגלי גבה הקומה לא צפוי לעלות יותר מ-2 מיליון ליש"ט.

* מנכ"ל אינטר ג'וזפה מארוטה טען כי סוכנו של דייגו גודין נמצא בשיחות עם המועדון והבלם עשוי לעשות את המעבר מאתלטיקו מדריד.

* דובאן ספאטה הלוהט, שכבש רביעייה לרשת פרוזינונה וסך הכול 14 שערים בשמונת המחזורים האחרונים במדי אטאלנטה, מחוזר על ידי רומא ואינטר. הקולומביאני בן ה-27 שייך לסמפדוריה, אבל לאטאלנטה ששילמה 14 מיליון יורו על שאילתו, יש אופציה לרכוש אותו ב-12 מיליון יורו נוספים בקיץ.

* סוף הדרך של קלוד פואל בלסטר סיטי? על פי "טלפוט", המאמן הצרפתי יסיים את תפקידו בקרוב ויוחלף על ידי לאונרדו ז'ארדים, המאמן הפורטוגלי שפוטר ממונאקו בתחילת העונה.

עוד באותו נושא

קווין פרינס בואטנג בדרך לברצלונה: "אני מגיע, אל תשאלו אותי על ריאל"

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן סבסטיאן רודי. GettyImages
הקלף המפתיע של פפ? סבסטיאן רודי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully