וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.1: "יובנטוס הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד לגבי דרמיאן"

המגן צפוי לחזור לאיטליה בהשאלה, עם אופציה לרכישה בקיץ. ספינאצולה יושאל בעקבות זאת לבולוניה. בספרד בטוחים: הזאר יוכרז בקרוב כשחקן ריאל

עריכה: מתן חדד

העברות

* יום אחרי שחטפה ממנה חמישייה, מונאקו שלחה לשטרסבורג את שחקן הכנף סמואל גראנסיר (22) בהשאלה עד לסיום העונה.

* דינמו זאגרב הודיעה על החתמתו של קומאן אנדריץ' בן ה-23, חלוצה של אינטר זאפרשיץ' ומלך השערים של הליגה הקרואטית, לחוזה בן חמש עונות.

* ניו יורק סיטי מצרפת את קיטון פארקס, הקשר האמריקאי בן ה-21 של בנפיקה. "ההחלטה הטובה ביותר עבורי כעת", אמר השחקן.

שמועות

* על פי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס הגיעה לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע למגן מתאו דרמיאן, שיגיע לאלופה איטליה בהשאלה (3 מיליון יורו עבור חצי עונה) עם אופציה לרכישה בקיץ (8 מיליון יורו). יובנטוס הקדימה את מילאן ואינטר במאבק על המגן האיטלקי, ותשלח את לאונרדו ספינאצולה לבולוניה ברגע שדרמיאן יגיע.

* לפי ה"קורהו דה מאהה" הפורטוגזי, ליברפול הגישה לבנפיקה הצעה בסך 61 מיליון ליש"ט עבור ז'ואו פליקס, הקשר ההתקפי המוכשר של הקבוצה, אך נדחתה

* אדן הזאר שחקנה של צ'לסי "במרחק סנטימטרים בודדים" מלחתום בריאל מדריד, כך לפי ה"מארקה". הבלגי מקושר לבלאנקוס כבר תקופה ארוכה והביע לא פעם את רצונו לשחק במדריד.

* מנואל פלגריני מאמן ווסטהאם הודה שלא יעמוד בדרכו של מרקו ארנאוטוביץ', אם זה ירצה לעבור לשנגחאי SIPG שמציעה עבורו 35 מיליון ליש"ט. עם זאת, הפטישים רוצים לקבל עבורו סכום גבוה יותר.

* צ'לסי לוטשת עיניים לעבר פיליפה קוטיניו ותציע עבורו 100 מיליון יורו, כך לפי דיווח של ה"דיילי אקספרס".

* דיווחים באיטליה: ווסטהאם מצטרפת לתחרות על רכישתו של אנדראה בלוטי האיטלקי מטורינו, כאשר גם סביליה, ולנסיה ואתלטיקו מדריד מוזכרות כמועמדות לשים ידן על החלוץ.

* עיתונאי הספורט האיטלקי, ג'אנלוקה די מארציו, מדווח כי מילאן קרובה להחתמתו של טיאגו דג'אלו, הקשר האחורי בן ה-19 של ספורטינג ליסבון. השחקן צפוי להגיע למילאנו ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully