וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול נושמת לרווחה, יונייטד מהללת את רשפורד: "יכול להיות מהטובים בעולם"

קלופ מרוצה מה-3:4 על פאלאס: "הקלה עצומה, ידענו שיהיה קשה". סולשיאר שוב ניצח והילל את החלוץ הצעיר: "הוא ברמה עולמית"

עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה קשה, אך בשורה התחתונה הצליחה ליברפול להשיג הערב 3:4 ביתי מלהיב על קריסטל פאלאס שהגדיל זמנית את הפער ממנצ'סטר סיטי, לה משחק חסר, לשבע נקודות. מוחמד סלאח כיכב עם צמד, לאחר שהמרסיסיידרס חזרו מפיגור 1:0 ומצאו עצמם ב-2:2 בדקה ה-65. בסופו של דבר, המצרי (75) וסאדיו מאנה (93) סגרו עניין וסידרו למייטי רדז משחק בית 32 ברציפות ללא הפסד בפרמיירליג - שיא מועדון, אף שמוליכת הטבלה לא היתה בשיאה. "ליברפול לא שיחקה היטב ובכל זאת הבקיעה ארבעה שערים", סיכם זאת היטב אלן שירר עבור BBC.

"זו הקלה עצומה", הודה יורגן קלופ. "ידענו שהמשחק הזה יהיה קשה, באופן מסורתי פאלאס טובה מול ליברפול, וכבר מהפיזיות של המחצית הראשונה הבנו שלא יהיה פשוט. הם טובים מאוד בהתקפות מתפרצות ובעיטות נייחות, ווילפריד זאהה שחקן ברמה עולמית וכשהוא במצב של אחד על אחד, זה פיגור 1:0. ידענו שעלינו להישאר חיוביים, 1:0 זו לא מכה אנושה, בסופו של דבר עשינו מה שהיינו צריכים".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול גברה 3:4 על קריסטל פאלאס, 1:2 למנצ'סטר יונייטד על ברייטון
צרפת: פריס סן ז'רמן נקמה בגנגאן המסכנה עם 0:9 מהדהד
ספרד: ריאל מדריד עלתה למקום השלישי עם 0:2 על סביליה

סלאח הוסיף: "ידענו שיהיה קשה, פאלאס היו טובים מאוד. בסופו של דבר הדבר הכי חשוב הוא התוצאה, לספוג שלושה שערים זה קשה אבל נצטרך לחיות עם זה. אנחנו צריכים להיות חזקים מנטלית, זו תקופה לא פשוטה עבורנו וצריך להישאר חזקים".

ג'ורדן הנדרסון סיכם: "יש הרבה דברים לשפר, אבל הראינו אופי נהדר וחזרנו כדי לנצח את המשחק. אנחנו צריכים להיות מאושרים ועכשיו להתרכז במשחק הבא, אנחנו לא מסתכלים יותר מדי קדימה, ככה עשינו עד עכשיו".

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול גברה 3:4 על קריסטל פאלאס, 1:2 למנצ'סטר יונייטד על ברייטון

לכתבה המלאה

אצל מנצ'סטר יונייטד הכל טוב. אולה גונאר סולשיאר רשם ניצחון ליגה שישי ברציפות מאז נכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו. "אני לא יכול להתלונן, אה?" אמר, מחויך, בסיום. "זה אחד הדברים שאזכור כל ימי חיי, זו רכבת הרים אבל מדהים עבורי להיות פה. החודש האחרון היה פנטסטי, אני באמת מרגיש פה בבית ונהנה מזה".

על המשחק עצמו אמר הנורבגי: "אי אפשר תמיד לשחק כדורגל מרהיב. אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, לפעמים צריך לעבוד קשה יותר בשבילן. שוב הוכחנו שיש לנו אופי נהדר". על מרכוס רשפורד שנמצא בכושר מצוין ושוב כבש אמר המאמן: "איזו סיומת שלו. נהדר לעבוד איתו, הוא כל כך בטוח בעצמו ורגוע עכשיו. הוא שחקן ברמה עולמית, אף אחד לא עובד כמוהו".

גם אשלי יאנג הילל את החלוץ הצעיר: "הוא כישרון בלתי רגיל, הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים בעולם. נהדר לשחק תחת אולה, כשאתה מלא ביטחון אני מרגיש שאתה הולך לנצח כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully