וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.1: אנדי רוברטסון האריך חוזהו בליברפול, אדר מיליטאו בדרך לריאל מדריד

הסקוטי סגר עד 2024. על פי דיווחים הבלאנקוס סגרו את רכישת הברזילאי לעונה הבאה. אשלי קול קיבל הצעה מדרבי קאונטי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* אנדי רוברטסון חתם על חוזה חדש, ארוך טווח בליברפול. המרסיסיידרס לא פרסמו את פרטיו, אך באנגליה טוענים שהמגן סגר במועדון עד 2024.

* ווסקה שברה את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של אנריק גאז'גו, חלוצה בן ה-32 של אקסטרמדורה, בסכום של 3 מיליון יורו. החלוץ יליד ברצלונה לא שיחק מעולם בליגה הבכירה, אבל מגיע כמלך שערי הליגה השנייה עם 15 שערים העונה.

* פרד רוטן עם רכש ראשון: אנדרלכט שילמה 4 מיליון יורו לשטורם גראץ כדי לצרף את הפליימייקר האוסטרי פטר זולי בן ה-25.

* אלופת ה-MLS אטלנטה יונייטד שמרה על כוכבה ג'וסף מרטינס עם הארכת חוזהו עד דצמבר 2023, אחרי שהיה מחוזר על ידי כמה קבוצות באירופה, ביניהן מארסיי.

שמועות

* על פי דיווחים, ריאל מדריד הגיעה לסיכום בעל פה עם כוכב פורטו אדר מיליטאו לעונה הבאה. סכום ההעברה עבור הברזילאי שמסוגל לשחק במספר עמדות בהגנה צפוי לנוע סביב 50 מיליון יורו.

* אשלי קול בן ה-38 קיבל הצעה מדרבי קאונטי. לאחרונה סיים מגן נבחרת אנגליה לשעבר את חוזהו בלוס אנג'לס גלקסי והוא מעוניין לשוב לכדורגל האנגלי לפני הפרישה.

* על פי "סקיי", ארון ראמזי כבר חתם על מסמך מקדים עם יובנטוס, לקראת סיכום רשמי במועדון.

* אינטר תפתח בשיחות עם מאורו איקרדי בניסיון להציע לו חוזה חדש שישאירו במועדון.

* המועמד החדש לעבות את החוד של ברצלונה: קרלוס ולה מלוס אנג'לס FC.

* חואקין קפארוס המנהל המקצועי של סביליה התייחס להחתמה הצפויה של מונס דאבור ואמר: "ההגעה שלו לא קשורה לאנדרה סילבה. הם מתאימים אחד לשני. המטרה שלנו היא תמיד ליצור עוד תחרות בקבוצה. אנחנו חייבים לדרוש הרבה מהשחקנים".

* דיווחים באיטליה: צ'לסי הגיעה לסיכום עם מילאן על גונסאלו היגואין, שיעבור לבלוז בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה. בכך אמור היגואין להתאחד עם מאמנו האהוב מאוריציו סארי, תחתיו פרח בנאפולי.

* מי שיעזוב את צ'לסי הוא אלברו מוראטה, שעל פי דיווחים ממקורות אמינים בספרד סגר את תנאיו באתלטיקו מדריד. על פי הדיווחים האחרונים, העסקה אמורה להפוך רשמית בימים הקרובים.

* חסן סליהמידז'יץ', המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן, הבהיר כי המגן הצרפתי לוקאס הרננדז לא יצטרף לבווארים בחלון הנוכחי: "אנחנו ממשיכים בשיחות עם אתלטיקו מדריד, אבל הגעה שלו בחורף לא ריאלית". על קאלום הדסון-אודוי אמר: "אנחנו רוצים להחתים אותו ואני בטוח לגמרי בכישורים שלו. אנחנו במגעים עם צ'לסי לגביו".

* אתלטיקו מדריד הציעה את חלוציה ניקולה קאליניץ' וז'לסון מרטינס לצ'לסי כחלק מעסקת אלברו מוראטה. החלוץ הספרדי רוצה לחזור למדריד, אבל צ'לסי שמחכה לגונסאלו היגואין לא מוכנה לוותר עליו לפני שיגיע מחליף.

* מרטין קאסרס, מגנה של לאציו ונבחרת אורוגוואי, נמצא על הכוונת של פארמה ובולוניה, אבל רמז כי הוא עשוי לעזוב את הליגה האיטלקית ולהצטרף לפלמנגו הברזילאית.

* קרדיף הגיעה לסיכום עם אברטון בנוגע לשאילתו של החלוץ הסנגלי עומאר ניאס בן ה-28, שרשם רק חמש הופעות כמחליף אצל מרקו סילבה. הסיכום המהיר הגיע בעקבות הודעתה של נאנט כי עסקת אמיליאנו סאלה פוצצה, לאחר שקרדיף הורידה את הצעתה מ-22 מיליון יורו ל-15 בלבד.

* בורנמות' קרובה להשלמת עסקת צירופו של הבלם כריס מפאם, אותו מנסה אדי האו להחתים כבר חלון שלישי ברציפות. הוולשי הבינלאומי בן ה-21 גדל בצ'לסי ורשם 24 הופעות העונה במדי ברנטפורד.

שחקן צ'לסי אלברו מוראטה חוגג. רויטרס
רוצה לחזור למדריד. אלברו מוראטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully