וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד הפסידה 1:0 ללגאנס אבל עלתה לרבע הגמר

הבלאנקוס ביכולת נרפית הסתבכו, נקלעו לפיגור משער של ברייתווייט (30) ונראו אנמיים, אך ניצחון 0:3 במשחק הראשון הספיק. אתלטיקו מדריד הודחה אחרי 3:3 דרמטי מול ג'ירונה. סביליה ברבע

ויניסיוס ג'וניור ריאל מדריד. רויטרס
ככה ככה. ויניסיוס/רויטרס

רבע גמר בטעם חמוץ. ריאל מדריד העפילה הערב (רביעי) לשלב הבא בגביע המלך אחרי שהפסידה 1:0 ללגאנס, אך גברה עליה בסיכום שני המשחקים 0:3. זו לא העונה של הבלאנקוס. כבר בתחילת העונה עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו ניכרה, הפיטורים של ג'ולן לופטגי הרעידו זמנית את הספינה ובליגה סיכוייה להילחם על תואר האליפות נראים נמוכים. סולארי העניק שלא כהרגלו דקות לאיסקו, אבל אולי החשיבות המועטה של המשחק מלמדת מה המאמן של ריאל מדריד חושב על הקשר שלו. לגאנס שלטה כבר בפתיחה וסיכנה את השער של קיילור נבאס ובדקה ה-30 מרטין ברייתווייט כבש שער יתרון מוצדק. המארחת המשיכה להציג דומיננטיות מפתיעה מול אלופת אירופה, אך החמיצה הזדמנויות קורצות ואיתן גם את האפשרות לעשות הפתעה ענקית ולהדיח את הבלאנקוס כבר בשמינית הגמר.

הרכב לגאנס: פיצ'ו קוויאר, חואנפראן, אונאי בוסטינסה, דמיטריס סיובס, קנת אומרו, ואסיל קראבץ, חאבייר אראסו, רסיו, ג'רארד גומבאו, סאבין מרינו, מרטין ברייטוויית.

הרכב ריאל מדריד: קיילור נבאס, אלבארו אודריוסולה, רפאל וראן, נאצ'ו, סרחיו רגילון, קאסמירו, פדריקו ואלוורדה, מרסלו, איסקו, לוקאס ואסקס, ויניסיוס.

מהלך המשחק

דקה 22: הזדמנות ראשונה ללגאנס. גומבאו עלה לנגיחה חמישה מטרים מהשער כשהוא חופשי לחלוטין, אך פיספס את הכדור בסנטימטרים בודדים.


דקה 26: שוב לגאנס קרובה, סאבין מרינו נגח טוב אחרי הגבהה משמאל, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 29: פדריקו ואלוורדה בעט חזק מצד שמאל אחרי שהבעיטה הראשונית של איסקו נהדפה על ידי המגן, הפעם קוויאר השוער היה עירני ועצר.

דקה 30: שער! לגאנס עלתה ל-0:1 מוצדק. הרפיון ההגנתי של ריאל מדריד נמשך, ברייטוויית ניצל ערבובייה בהגנה ודחק מקרוב את שער היתרון.

דקה 80: מצב כפול למארחת. ברייתווייט נגח מקרוב לידיים של נבאס, חצי דקה לאחר מכן איבוד כדור הוביל למצב טוב של מרינו מול השוער הקוסטה ריקני, אבל הבעיטה הייתה לא מדויקת.

דקה 90: ברהאים דיאס קיבל הזדמנות לכבוש שער בכורה במדי ריאל מדריד, הבעיטה שלו מקרוב פגעה בקורה.

דקה 93: עצירה משולשת של קיילור נבאס מנע מהמארחת שער שני שהיה מכניס מתח למשחק ברגעיו האחרונים

ואלרי פרננדס, כריסטיאן סטואני שחקני ג'ירונה חוגגים. רויטרס
פרננדס וסטואני חוגגים/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ג'ירונה 3:3 (4:4 בסיכום שני המפגשים, ג'ירונה עלתה בזכות שערי חוץ)

משחק משובח במיוחד היה הערב בוונדה מטרופוליטנו שהסתיים גם בדרמה גדולה. ג'ירונה הגיעה במטרה להפתיע את הקולצ'ונרוס, אחרי תוצאה לא מעודדת מבחינתם במשחק הקודם, 1:1. ניקולה קאליניץ' העלה את המארחת ליתרון (12) ובשלב הזה היה נראה כי היא עומדת לשייט לשלב הבא. ואלרי פרננדס הגיב עם שער שוויון (37) וכריסטיאן סטואני הלוהט כבר שם את האורחים בעמדת העפלה לרבע הגמר עם שער נוסף (57). החבורה של צ'ולו סימאונה לא נכנעה והצליחה להשוות (66), ולאחר לחץ כבד על השער של הצהובים, אנטואן גריזמן כבש משחק שישי ברציפות (84) וסידר למארחת את השער שהיא הייתה צריכה. גמור? ג'ירונה לא ויתרה ובדקה ה-88 סיידו דומבייה סיים התקפה יפה בבעיטה לפינה של אנטוניו אדאן, הכדור חלף בין רגליו של סנטיאגו אריאס ונעצר ברשת. הפתעה גדולה במדריד, ג'ירונה ברבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מונס דאבור, סביליה. צילום מסך
האירוע המשמעותי באמת בסביליה הערב. מונס דאבור/צילום מסך

סביליה - אתלטיק בילבאו 1:0

מונס דאבור הגיע היום לסביליה לחתום בשורות הקבוצה האנדלוסית, וראה אותה מפסידה לאתלטיק בילבאו המשתפרת. גורקה גורוסטה כבש את השער היחיד במשחק (77), אך ניצחון 1:3 במשחק הקודם הספיק לפאבלו מאצ'ין ושחקניו כדי להעפיל לרבע גמר גביע המלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully