וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: נמרוד לוי שוחרר מהקבוצה

15.1.2019 / 23:43

הפורוורד ניצל אופציה בחוזהו כדי להשתחרר, כשהוא ינסה לנצל את הדרכון השבדי שברשותו ולצאת בתקופה הקרובה לאירופה

באדיבות ONE

בווידאו: תקציר הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 99:76

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) כי נמרוד לוי משוחרר מחוזהו, מהלך שנרקם בתקופה האחרונה. ללוי הופיע סעיף בחוזהו מהקיץ כי אם לא יקבל דקות משחק מספיקות, יוכל לעזוב עד ה-15 לינואר, והוא בחר לעשות זאת, כשבמועדון היו מעוניינים שימשיך אך ללא הואיל.

"אנחנו מאחלים לנמרוד הצלחה רבה בהמשך", נכתב בהודעת הצהובים. "מדובר בשחקן מצוין שמכבי תל אביב תמיד תהיה בית חם עבורו". לוי ביקש לציין בהודעת הקבוצה: "אני רוצה להודות למכבי תל אביב, ולאנשים הנפלאים שפגשתי, אני מקווה שדרכינו עוד יצטלבו שוב".

לוי מחזיק בדרכון שבדי ובוחן אפשרות לצאת לאירופה, כשמספר קבוצות הציעו לו להצטרף אליהן. אחת הקבוצות היא אסטודיאנטס הספרדית, אך ההצעה שהוגשה בשבוע שעבר לא הובילה בזמן ההגשה לכדי סיכום. בשחקן מעוניינות לא מעט קבוצות בליגת העל, אך הוא מעדיף קודם כל למצות את האופציה האירופית.

לוי (23, 2.08) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואחרי מספר שנים טובות בליגה הלאומית הגיע למכבי ראשון לציון בתחילת עונת 2016/17, אך אחרי חצי עונה בחר לעזוב למכבי תל אביב. בעונה שעברה הצטיין במכבי אשדוד ורשם 10.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים בממוצע למשחק, כשהוא זוכה בעקבות ההתקדמות גם למקום בנבחרת ישראל. הקיץ שב למכבי תל אביב ושיחק בשמונה משחקי ליגה, בהם קיבל 10.4 דקות בממוצע והחזיר עם 5.1 נקודות בממוצע. ביורוליג שותף בחמישה משחקים בהם קיבל 2 דקות ו-15 שניות בממוצע וקלע 3 נקודות בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully