וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.12: לוקאס הרננדז עובר לבאיירן מינכן

ב"מארקה" מפרסמים כי העברתו של המגן הצרפתי תמורת 80 מיליון יורו כבר נסגרה וסוכמה והוא יוצג ב-1 בינואר כרכש היקר בתולדות הבווארים

עיבוד תמונה

שמועות

* "מארקה" מפרסמים כי לוקאס הרננדז עובר לבאיירן מינכן. הספרדים טוענים כי העסקה כבר סגורה וכי הבווארים החליטו להפעיל את סעיף השחרור של המגן/בלם של נבחרת צרפת בן ה-22 שעומד על 80 מיליון יורו. על פי הדיווח, ההודעה על ההעברה תהיה כבר בימים הקרובים והמגן יוצג ב-1 בינואר כשחקן באיירן מינכן. הרננדז חידש את החוזה שלו רק בקיץ האחרון, אבל ההצעה מבאיירן מינכן גרמה לו לחשוב מחדש על עתידו והוא העדיף לעבור לגרמניה.

על פי הדיווח הרננדז צפוי להיות חלק מהפרויקט החדש שנבנה בבאיירן שרוצה להצעיר את הסגל ומי שאמור להצטרף אליו בקיץ הוא חברו מנבחרת צרפת בנז'מן פבאר. אגב, ההעברה היקרה בתולדות באיירן מינכן עומדת על 40 מיליון יורו, כך שההעברה האמורה תהיה פי שניים מרכישתו של קורנטן טוליסו מליון. הרננדז צפוי להיות הצרפתי הרביעי בסגל של באיירן מינכן אחרי קורנטן טוליסו, קינגסלי קומאן ופרנק ריברי.

* "הסאן" מדווח: צ'לסי תגיש לריאל מדריד הצעה על איסקו כבר היום. הבלוז מוכנים לשלם על הקשר 70 מיליון ליש"ט ואם הבלאנקוס יקבלו את ההצעה הזו, הם יסכימו לשלם לאיסקו 250 אלף ליש"ט לשבוע וחוזה לארבע שנים וחצי. בצ'לסי מקווים להקדים את מנצ'סטר סיטי שמעוניינת בספרדי, אבל מתכוונת לבצע מהלך רק לקראת הקיץ.

* נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, סיפר אמש: "מנצ'סטר יונייטד הציעה לנו 95 מיליון ליש"ט על קאלידו קוליבאלי וסירבנו. אנחנו מסוגלים לפתח שחקני על וגם לשמור עליהם אצלנו במועדון".

* פלמנגו מציעה לאינטר 22 מיליון יורו על גבריאל ברבוסה. גביגול שנחל כישלון חרוץ במדי הנראזורי, הושאל לסנטוס וכבש במדיה 18 שערים בעונה החולפת. פלמנגו תיפרד בינואר מלוקאס פאקטה שנמכר למילאן תמורת 35 מיליון יורו, והיא רוצה את גביגול במקומו.

* על פי התקשורת הספרדית. מילאן וסביליה החלו לנהל מו"מ בנוגע למעברו של לואיס מוריאל לקבוצה האיטלקית. סביליה לא תערים קשיים על שחרורו של הקולומביאני.

* ב"טוטומרקטו" מספרים שאינטר ויובנטוס שלחו סקאוטים לעקוב אחר החלוץ פרנסיסקו טרינקאו. הפורטוגלי בן ה-18 סיים כמלך שערי אליפות אירופה עד גיל 19 השנה ומרשים מאוד במדי קבוצת המילואים של ספורטינג בראגה.

* מריו באלוטלי שעדיין לא כבש העונה במדי ניס, מחפש דלת יציאה מהקבוצה הצרפתית ומי שעשויה לפתוח לו אותה היא פיורנטינה. הוויולה מחפשים חיזוק לחלק הקדמי ובאלוטלי הוצב ברשימה שלהם לצד שמות כמו מנולו גביאדיני (סאות'המפטון), מריוש סטפינסקי (קייבו) וניקולה סאנסונה (ויאריאל).

* מונאקו האומללה שסובלת ממכת פציעות קשה, מתכוונת לפתוח את הארנק בינואר כדי להילחם בחירוף נפש נגד הירידה. בצרפת מדווחים שהשמות החמים אצל תיירי הנרי הם מישי בטשואיי שמושאל מצ'לסי לוולנסיה והמגן השמאלי של אינטר, דאלברט.

* פפה שעזב את בשיקטאש, כבר מחפש קבוצה חדשה ובאנגליה טוענים שאחת האופציות שלו היא הצטרפות למושבה הפורטוגלית בוולבס.

לוקאס הרננדז שחקן נבחרת צרפת גולש. רויטרס
יהיה הצרפתי הרביעי בבאיירן. הרננדז/רויטרס

* על פי דיווח בתחנת הרדיו הספרדית RAC1 (מקור אמין יחסית לרוב) ברצלונה בחרה בבלם הקולומביאני ג'ייסון מוריו כשחקן שיחזק את מרכז ההגנה בחלון הקרוב. על פי "אל מונדו דפורטיבו", מוריו בן ה-26, שחקן ולנסיה, אמור להצטרף בהשאלה עד תום העונה. בארסה חושקת בו בעיקר בזכות העובדה שהוא מחזיק בדרכון ספרדי ולכן לא נחשב כזר.

* על פי ESPN, שחקן הכנף הטורקי ג'נגיז אונדר (21) עשוי להגיע כבר בחלון הקרוב לבאיירן מינכן. שחקן רומא מעורר עניין גם אצל קבוצות אנגליות בכירות ביניהן טוטנהאם, ארסנל ומנצ'סטר סיטי, אולם על פי הדיווח באיירן היא הפייבוריטית להחתימו.

* על פי "מארקה" אתלטיקו מדריד לא תחתים את פיליפה לואיס על חוזה חדש. חוזהו של המגן השמאלי הוותיק יסתיים בקיץ הקרוב, מה שעשוי לסלול את דרכו לפריס סן ז'רמן שהייתה על סף צירופו בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully