וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנסציה בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות: אל עין הדיחה את ריבר פלייט בפנדלים

אלופת דרום אמריקה נגררה לפנדלים אחרי 2:2 ב-120 דקות, אנסו פרס החמיץ את הבעיטה החמישית והמארחת מאבו דאבי עשתה היסטוריה ומחכה לריאל מדריד

עריכת וידאו: ניר חן

תשעה ימים אחרי הניצחון הגדול על בוקה ג'וניורס בסופרקלאסיקו ההיסטורי בגמר גביע ליברטדורס, ריבר פלייט הובכה הערב (שלישי) ופספסה עלייה לגמר אליפות העולם לקבוצות. אלופת דרום אמריקה הטרייה הגיעה שיכורת ניצחון לאבו דאבי ופישלה עם 2:2 ב-120 דקות מול אל עין המארחת, שניצחה 4:5 בפנדלים ועשתה היסטוריה כשהבטיחה את המקום בגמר שייערך בשבת ב-18:30, ככל הנראה מול ריאל מדריד שאמורה לעבור מחר את קאשימה אנטלרס היפנית.

חאליד עיסא שוער אל עין עוצר פנדל של אנסו פרס שחקן ריבר פלייט. רויטרס
הגיבור של אל עין. חאליד עיסא עוצר את הפנדל האחרון/רויטרס

מרסלו גז'ארדו ערך שינוי אחד בהשוואה למשחק מול בוקה בסנטיאגו ברנבאו, כשרפאל סנטוס בורה שהיה מוצהב חזר על חשבון אנסו פרס. כדור קרן מקרי שחדר פנימה אחרי נגיעה של חאבייר פינולה ומרכוס ברג סידר לאל עין יתרון בדקה השלישית, אבל בורה הקולומביאני דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-11 אחרי שתי הצלות של חאליד עיסא והשלים צמד בדקה ה-16 לאחר בישול מצוין של פיטי מרטינס.

עוד באותו נושא

ויניסיוס עשוי לפתוח, סולארי: "מלאי כבוד לאליפות העולם לקבוצות"

לכתבה המלאה
קאיו שחקן אל עין. רויטרס
היתל בפינולה והשווה. קאיו/רויטרס

המארחת, שהביסה 0:3 ברבע הגמר את אספרנסה טוניס, כעסה לאחר ששער שלה נפסל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל בכל זאת חזרה בדקה ה-51 עם מהלך יפה של קאיו, שהטעה את פינולה והכניע את פרנקו ארמאני. פיטי, ה-MVP של הגמר לפני תשעה ימים ומי שיעבור בסיום הטורניר הזה לאטלנטה יונייטד מה-MLS, יכול היה להחזיר את ריבר ליתרון בדקה ה-69 אחרי שמילטון קאסקו הוכשל ברחבה, אבל בעט את הפנדל למשקוף ושלח את המשחק להארכה, לא לפני ששתי הקבוצות החמיצו הזדמנות להכריע.

30 דקות התוספת לא עזרו וההכרעה עברה לפנדלים. ארמאני נגע בשני כדורים, אבל הדף פנימה והמצב היה 4:4 לאחר שמונה בעיטות. אל ג'אברי דייק בפנדל החמישי של אל עין, ומנגד פרס החמיץ והפך את השוער ההודף עיסא לגיבור הערב.

גונסאלו מרטינס שחקן ריבר פלייט בועט פנדל למשקוף. רויטרס
פנדל למשקוף. פיטי מרטינס/רויטרס
רפאל סנטוס בורה שחקן ריבר פלייט. GettyImages
צמד שלא הספיק. רפאל סנטוס בורה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully