וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "אם רק כספי היה זורק לשלוש בשנה שעברה כמו שהוא זרק היום..."

מאמן גולדן סטייט התלוצץ בסיום הניצחון על ממפיס אחרי שהישראלי צלף 20 נקודות מול האקסית: "מאיזושהי סיבה הוא לא זרק שלשות בשנה שעברה, והשנה יש לנו כמה שחקנים שמוכנים לזרוק יותר"

רויטרס

עומרי כספי רשם הלילה (בין שני לשלישי) את משחק השיא שלו במדי ממפיס, כשקלע 20 נקודות ב-21 דקות בלבד בהפסד 110:93 אצל גולדן סטייט. עבור הפורוורד הישראלי היה מדובר כמובן במשחק בעל חשיבות מיוחדת, מול הקבוצה שוויתרה עליו רגע לפני הפלייאוף בעונה שעברה, כך שהוא הגיע עם מוטיבציה מיוחדת לאורקל ארנה, בו כבר ביקר עם הגריזליס לפני כחודש וחצי ואף קיבל את טבעת אליפות מהווריירס על חלקו במסע אל התואר אשתקד, אך לא שיחק בשל פציעה.

כספי, שזכה לסבב נאה של מחיאות כפיים מהקהל המקומי כשעלה לפרקט, היה נחוש להוכיח לאקסית את יכולותיו, וגם כשהמשחק היה כבר גמור, הוא המשיך לשחק באגרסיביות, ולמעשה 16 מתוך 20 הנקודות שלו הגיעו ברבע הרביעי, שלכל אורכו פיגרה ממפיס בפער שנע סביב 20 נקודות. את המשחק הוא סיים עם 8 מ-10 מהשדה, כולל 2 מ-4 מחוץ לקשת ו-2 מ-2 מהקו, בנוסף ל-6 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חסימה ואיבוד.

עוד בנושא

משחק שיא לכספי: 20 נקודות ב-21 דקות מול גולדן סטייט
סקרמנטו כבר מתחרטת על הוויתור על לוקה דונצ'יץ'

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול עומרי כספי שחקן ממפיס גריזליס. רויטרס
שלח ד"ש לאקסים. עומרי כספי/רויטרס

סטיב קר, שאמר בעבר שאחת הסיבות לכך שכספי נחתך מהסגל היתה מיעוט הזריקות שלו מחוץ לקשת, התלוצץ על כך במסיבת העיתונאים בסיום ואמר: "אם רק עומרי היה זורק בשנה שעברה כמו שהוא זרק היום... הוא זרק ארבע שלשות היום, בכל השנה שעברה הוא זרק בקושי שמונה שלשות...".

בהמשך דבריו הבהיר קר: "עומרי היה נהדר היום. היו לו 20 נקודות והוא הרג אותנו בחיתוכים. מאיזושהי סיבה הוא לא זרק שלשות בשנה שעברה, והשנה יש לנו כמה שחקנים שמוכנים לזרוק יותר... זו כמובן לא עקיצה כלפיו, אלא בדיחה, אל תתבלבלו".

למען הדיוק ההיסטורי, נציין בעונה שעברה זרק כספי 22 פעמים מחוץ לקשת ב-53 משחקים במדי הווריירס, והעונה ב-23 משחקים בלבד הוא כבר זרק 21 פעמים לשלוש. ותאמינו או לא, אבל זו היתה הפעם ה-20 בקריירה של כספי בה הוא קולע לפחות 20 נקודות במשחק, כשהאחרונה שבהן היתה במרץ 2016.

עוד באותו נושא

משחק שיא לעומרי כספי: 20 נקודות ב-21 דקות בהפסד ממפיס מול גולדן סטייט

לכתבה המלאה
סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
"זו כמובן לא עקיצה כלפיו, אלא בדיחה, אל תתבלבלו". סטיב קר/AP

והיו גם מי שזכרו את כספי לטובה באורקל ארנה

קבלו שיחה משעשעת בין זאזא פאצ'וליה לקווין דוראנט בנוגע לכספי

שיחה בין קווין דוראנט, זאזא פאצ'וליה, על עומרי כספי. אינסטגרם רשמי קווין דוראנט, צילום מסך
שיחה בין קווין דוראנט, זאזא פאצ'וליה, על עומרי כספי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי קווין דוראנט

סטף קרי, שהיה זקוק ל-10 נקודות כדי להגיע ל-15,000 נקודות בקריירה ועשה זאת עם 20 נקודות, נשאל בסיום האם הרגיש שהקבוצה נרגעה כשהוא השיג את נקודת הציון הזו, וענה בהומור אופייני: "כן... היה עליי כל כך הרבה לחץ להשיג את עשר הנקודות האלו בשלב מוקדם! היה אפשר להרגיש את המתח בחדר ההלבשה לפני, וואוו. כבר היינו במשחקי 7 בעבר, בבית, בחוץ, אבל מעולם לא הרגשתי דבר כזה. אני שמח שנתנו פוש ועשינו את זה ועכשיו אפשר להניח את זה מאחורינו ולהתמקד בניצחון. אני מודה לחברים שלי לקבוצה שדחפו אותי להישג הזה".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
גם הוא התלוצץ בסיום. סטף קרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully