וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרמנטו כבר מתחרטת: "מישהו חשב שלדונצ'יץ' יש תקרה, נראה שזו טעות"

אחרי המפגש עם המועמד הבכיר לרוקי העונה, דייב ייגר רמז שהבחירה במרווין בגלי בדראפט היתה שגויה, ודונצ'יץ' חשף: הייתי בטוח שהקינגס יבחרו בי

רויטרס

מרגע שהחליטה לוותר על לוקה דונצ'יץ' ולבחור בבחירה השנייה בדראפט את מרווין בגלי, נבחנת סקרמנטו תחת זכוכית מגדלת. בינתיים שליש מעונת ה-NBA כבר עבר, ונראה שלקינגס בהחלט יש סיבה להאמין שביצעה טעות היסטורית. "אולי מישהו חשב שלבחור הזה יש תקרה מסוימת, אבל אני לא רואה שזה נכון לצערנו הרב", הודה בכנות מאמן הקינגס דייב ייגר לפני המשחק הלילה (בין ראשון לשני) בין ממפיס לדאלאס, הקבוצה שכן בחרה בדונצ'יץ', ונראה שזכתה בכל הקופה.

"יש לו המון יכולות, ואני מאמין שהוא הולך להיות חתיכת קלע קטלני", הוסיף ייגר, "כשזה יקרה, הוא גם יהיה מהיר יותר על המגרש. יש לו הבנת משחק יוצאת מהכלל ושליטה טובה בכדור. הוא פשוט יודע איך לשחק את המשחק".

ההשתפכות של ייגר על דונצ'יץ' יכולה להתפרש בקלות גם כביקורת סמויה על הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ, אולם היא בהחלט עומדת במבחן המציאות. אולי ברוח הדברים הללו, אולי בשל רצון להוכיח לקבוצה שויתרה עליו, דונצ'יץ' היה הלילה בשיאו. אמנם המאבס הפסידו 120:113, אבל דונצ'יץ' סיים עם 28 נקודות, 9 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ושיפר עוד קצת את הממוצעים העונתיים הנפלאים שלו - 17.8 נקודות (42 אחוז מהשדה, 36.4 אחוז מהשלוש), 6.8 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק.

מנגד, מרווין בגלי הפצוע ראה את המשחק מהיציע. המספרים שלו גם לא רעים, ומתחילת העונה הוא מעמיד ממוצעים של 12.7 נקודות ו-6.1 ריבאונדים, אולם הוא עדיין רחוק מאוד מהפוטנציאל של דונצ'יץ'. כמו כן, על פי דיווחים דקות המשחק של בגלי הן אחת מהסיבות למחלוקת בין ייגר לבין הנהלת הקינגס. ההנהלה רוצה להעניק לו קרדיט נרחב יותר, בעוד ייגר משתמש בו בצמצום, ובעיקר מדמיין איך זה היה נראה לו הממונים עליו לא היו מוותרים על כישרון על כמו דונצ'יץ'.

עוד בנושא

הלילה: משחק שיא ו-28 נקודות לדונצ'יץ', דאלאס הפסידה לסקרמנטו
שחקן הקלאץ' הכי טוב ב-NBA העונה? "דונצ'יץ' קרוב להפוך לאגדה"
עוד הלילה: וול הביס את לברון המותש, דנבר גברה על טורונטו החבולה

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול שחקני סקרמנטו קינגס דיארון פוקס, בוגדן בוגדנוביץ'. GettyImages
הקינגס מתחרטים. דונצ'יץ' מול דיארון פוקס ובוגדן בוגדנוביץ'/GettyImages

דונצ'יץ' עצמו, אגב, לא שומר טינה לפחות כלפי חוץ. הוא הודה שהיה משוכנע ממש עד סמוך לליל הדראפט שהקינגס יבחרו בו, אחרי ש"הם באו למדריד, ישבנו יחד לארוחת ערב, ובאמת האמנתי שלשם אני הולך". יחד עם זאת, הוא הסביר ש"לא היה להם פאוור פורוורד, לא היה להם ביג-מן, אז הגיוני שירצו לבחור בשחקן כזה ולא בגארד כמוני. זו פשוט הייתה התאמה טובה יותר בשבילם. ואני נרגש להיות שחקן של דאלאס".

העיתונאים הפנו את תשומת ליבו של דונצ'יץ' לכך שהקינגס האמינו שלבאגלי יש יותר פוטנציאל, והוא השיב ש"הכל תלוי בעבודה הקשה שלך. אם תעבוד קשה מדי יום, תגיע למקומות מדהימים. התקרה שלי גבוהה מאוד, כי אני עובד משקיע המון מדי יום ופשוט נהנה לשחק כדורסל".

לא ברור כיצד היו מתחלקות הדקות בין הגארדים הצעירים של הקינגס אם דונצ'יץ' היה נבחר על ידם, בהתחשב בעובדה שדיארון פוקס, באדי הילד ובוגדן בוגדנוביץ' אוהבים את הכדור בידיים. "פוקס שחקן מדהים, אני מעריץ אותו כי הוא עושה דברים אדירים בשני צדי המגרש", אמר דונצ'יץ'.

כנראה שבכל פעם שהוא יפגוש את הקינגס, הדיון על הפספוס ההיסטורי שלהם יצוף מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מרווין בגלי, סקרמנטו קינגס. AP
הוא באמת עדיף? מרווין בגלי/AP
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. GettyImages
לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully