וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה מוחצת לפלה: הראיון שעצבן את ליאו מסי והוביל להצגה הגדולה

שחקן העבר האגדי טען ש"למסי יש כישרון אחד בלבד", ובברצלונה מודים שמאז הוא העלה הילוך, והגיע לשיאו מול לבנטה. שחקני היריבה מהללים, פיקה משבח את "הצמד הטוב בעולם". המספרים והתגובות

עריכת וידאו: ניר חן

מה אפשר עוד לומר על החייזר הזה שקוראים לו ליאונל מסי? הארגנטינאי שוב סיפק תצוגה יוצאת דופן, כזו שמותירה את הלסת שמוטה, ב-0:5 של ברצלונה על לבנטה אמש (ראשון), עם שלושער תוך 17 דקות ושני בישולים. המספרים של מסי הם פשוט לא נתפסים: הפרעוש מעורב ב-24 מתוך 46 השערים שבארסה כבשה העונה, 14 שערים ועוד עשרה בישולים. נראה שמאז שפרס כדור הזהב ניתן ללוקה מודריץ', איזו מוטיבציה חדשה נכנסה במסי שפשוט רקד על המגרש. על הדרך, הבלאוגרנה התבססה במקום הראשון בטבלה עם פער של שלוש נקודות מהשנייה סביליה.

ג'רארד פיקה אמר אחרי המשחק: "מסי וסוארס זה הצמד הכי טוב בעולם. אנחנו משחקים כדורגל טוב יותר לאחרונה, סופגים פחות ומבקיעים יותר. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על סלטה ויגו ושיהיה לנו חג מולד שמח".

על המשחק שלו אמר: "אני נהנה לשחק מאוד, כשלא אהנה בכדורגל, אפרוש. אבל מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו זה להנות מדור פנטסטי של שחקנים שיש לנו".

ארנסטו ואלוורדה אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח לנצח במגרש שחטפנו בו חמישה שערים בשנה שעברה. סוארס היה טוב נגד אספניול בשבוע שעבר והיום הוא שיחק נהדר. הוא כשיר לחלוטין אבל אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות זהירים איתו".

עוד בנושא

הצגה גדולה של מסי ו-0:5 של ברצלונה על לבנטה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

הקריירה של לאו מסי בברצלונה

אחרי ההצגה הגדולה, תהו בברצלונה עד כמה העקיצות של פלה תדלקו את המוטיבציה של הפרעוש בתקופה האחרונה. לפני שלושה שבועות העניק שחקן העבר הברזילאי האגדי ראיון שנוי במחלוקת, בו הפציר במראיין: "אל תשווה אותי לליאו מסי, שחקן עם יכולת אחת בלבד", וטען שהוא ומראדונה היו גדולים יותר.

גיירמו אמור, הממונה על היחסים הבינלאומיים של המועדון, הודה אחרי המשחק ש"מהיום שפורסם הראיון עם פלה, מסי נראה חזק ונחוש יותר. אני לא יודע אם זה זאת התשובה שלו אליו, אבל הרמה שלו רק הולכת ומשתדרגת. הוא עשה את זה שוב, הוא שוב הפך לנורמלי את הלא נורמלי".

גם לשחקני אלאבס לא נותר אלא להשתחוות בפני המלך. איבאי גומס הודה בכנות: "אני מבין שיש הרבה אנשים שלא יכולים לומר את זה פומבית, אבל אם משאירים רגע את האהדה הפרטית מחוץ לעניין והופכים להיות אובייקטיבים לרגע, אין אפשרות שלא לחשוב שמסי הוא הכדורגלן הטוב בתבל".

גם חוסה לואיס מוראלס אמר ש"ההבדל הגדול בין שתי הקבוצות הוא שלהם יש את מסי, השחקן הטוב בעולם. ניסינו לכבוש, אבל הוא פשוט כתש והרג אותנו".

עוד באותו נושא

ליגת האלופות: ריאל מול ליברפול כבר בשמינית? דה יונג רוצה את ברצלונה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי חוגג עם ג'ורדי אלבה שחקני ברצלונה. AP
ענק. מסי/AP

המספרים

* ליאו מסי הוא השחקן הראשון באירופה לכבוש 50 שערים בשנת 2018 בכל המפעלים.

* זו הייתה הפעם ה-49 (!) בה מסי כובש שלושער, 43 פעמים מתוכן היו במדי ברצלונה, שני רק לכריסטיאנו רונאלדו שעשה זאת 44 פעמים עבור ריאל מדריד. כריסטיאנו כבש בסך הכל בקריירה 51 שלישיות, אבל עשה זאת ב-152 משחקים יותר ממסי.

* הפרעוש הוא השחקן היחידי בכל חמשת הליגות הבכירות באירופה שכבש מספר דו ספרתי של שערים וגם בישל מספר דו ספרתי.

* ההצגה מול לבנטה הייתה הפעם הרביעית בה מסי מעורב בחמישה שערים במשחק אחד, הפעם האחרונה הייתה ב-0:8 על אוסאסונה בספטמבר 2011.

* מסי כבש 14 שערים העונה בלה ליגה, יותר מולנסיה שכבשה 13 בלבד.

ברצלונה עם מסי, ובלעדיו

מסי ורונאלדו יחד עומדים על 100 שלישיות בקריירה

ההשפעה על ברצלונה בעשור האחרון

מי טוב יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully