וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סקציה נס ציונה עלתה לפסגה עם 1:5 מדהים בחוץ על הפועל כפר סבא

הכתומים חגגו והצהירו כוונות כשהנחילו תבוסה ביתית לירוקים. 0:0 בין אשקלון לנצרת, שלושער למלכה ב-1:3 של רמת השרון על איכסל

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

הסיבוב הראשון בליגה הלאומית ננעל היום (שני) עם השלמת המחזור ה-15, בו סקציה נס ציונה הצהירה כוונות ובגדול: לא רק שהיא עלתה למקום הראשון וסיימה כאלופת הסיבוב, היא עשתה זאת עם 1:5 ענק בחוץ על הפועל כפר סבא ההמומה, יריבתה לצמרת ולמאבק העלייה. לנס ציונה יש 30 נקודות בפסגה, בדיוק כמו להפועל קטמון ולהפועל כפר סבא, אך יחס שערים טוב יותר. רמת השרון גברה 1:3 על איכסל, 0:0 בין אשקלון לאחי נצרת.

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון ענק. שחקני סקציה נס ציונה חוגגים/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - סקציה נס ציונה 5:1

כפר סבא הגיעה למשחק הצמרת החשוב בלי הפסד ליגה ביתי העונה ואחרי שלושה ניצחונות רצופים, והיא ידעה שניצחון ישיג לה את המקום הראשון ויכתיר אותה כאלופת הסיבוב. לבטח שאיש במועדון הירוק לא ציפה להוציא לא פחות מחמישה כדורים מהרשת ולרדת מובס ומושפל מול ההתקפה הטובה בליגה, שחגגה על חשבון כפר סבא והצהירה כוונות בגדול עם עליהי למקום הראשון ואליפות הסיבוב הראשון.

כבר בדקה השישית עידן שמש שלח כדור עוצמתי מחוץ לרחבה, איתמר ישראלי הגיב רע והדף לשערו הוא ונס ציונה עלתה ל-0:1 מוקדם. בדקה ה-11 הגבהה הגיעה לראש של נאור סבג, ששוב ניצל הדיפה רעה של ישראלי וזה כבר 0:2 מדהים. בדקה ה-21 הקפטן סהר לוי שלח כדור גדול לרז שטיין, שברח להגנת כפר סבא ומול ישראלי גילגל לרשת את השלישי וקבע את תוצאת ההפסקה. כפר סבא ההמומה עוד עשתה סימני חיים: בדקה ה-56 שחיים איצרין הגיע לכדור קרן ונגח פנימה כדי לצמק ל-3:1, אבל כעבור עשר דקות בלבד כדור ופשי מפתיע של סהר לוי חלף על פני ישראלי וחדר לרשת של כפר סבא כדי לקבוע 1:4 פשוט מדהים. אמנון טדלה סובב כדור חזק וחד מקצה הרחבה ומצא את הרשת הכפר סבאית (78) וקבע תבוסה מדהימה לרעת כפר סבא, וניצחון שלא יישכח הרבה זמן לטובת האורחים מנס ציונה.

עוד באותו נושא

לאומית: קטמון עצרה את הסחף, שער מחצי מגרש לקשר ראשון לציון

לכתבה המלאה

הפועל אשקלון - מכבי אחי נצרת 0:0

אשקלון אמנם השלימה משחק ליגה 12 רצוף ללא הפסד, והיא מחזיקה בהגנה הטובה בליגה וסגל שמתחזק בהדרגה, אך לצערה לא הצליחה להצטרף לראש החץ שכולל ארבע קבוצות עם 30 נקודות. היא נותרה במקום הרביעי עם 28 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמוליכה סקציה נס ציונה. מכבי אחי נצרת נמנעה מהפסד ליגה שלישי רצוף, אבל היא עדיין בצרות בתחתית עם 14 נקודות במקום ה-13 בטבלה, מרחק נקודה מהמקום שמוביל למבחנים וחמש נקודות מהקו האדום.

ליאור חדריאן שחקן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
ההגנה הטובה בליגה לא ניצלה הזדמנות להיצמד למובילות. ליאור חדריאן/לירון מולדובן

הפועל איכסל - הפועל ניר רמת השרון 3:1

אחרי הניצחון המפתיע על הפועל קטמון בטדי, איכסל רצתה להמשיך להפתיע את כולם וגם את רמת השרון, אבל לצערה נאלצה לצפות במופע של מוטי מלכה הנהדר, שחגג עליה עם שלושער גדול (53 בפנדל, 74 ו-77). רמת השרון עלתה למקום התשיעי כשבמאזנה 18 נקודות, איכסל במקום ה-12 עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully