וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'רמי פארגו ישוב לאימונים רק בעוד כ-4-6 שבועות

12.12.2018 / 11:26

הרכז ממשיך להתאושש מהפציעה בגבו. אלכס טיוס תוקף את מנהלת הליגה: "לא מכיר עוד ליגה שתקבע שני משחקים לפני משחק יורוליג"

one

ג'רמי פארגו רשם העונה משחק ליגה אחד בלבד במכבי תל אביב, לפני שנפצע בגבו. היום (רביעי) הודיעו הצהובים כי לפי ההערכות, אמור הרכז האמריקאי ששב לישראל להמשך הליך השיקום שלו לשוב לאימונים מלאים רק בעוד כ-4-6 שבועות.

מכבי תל אביב חזרה אמש למסלול הניצחונות אחרי שגברה בחוץ 77:87 על בני הרצליה במשחק השלמה מהמחזור השביעי בליגת העל. המשחק הגיע פחות מ-48 שעות אחרי ההפסד השני העונה בליגה של הצהובים, והם הציגו כדורסל טוב יותר, בשני צידי המגרש, כשהמאמן יאניס ספרופולוס דואג לחלק את הדקות כשרק שני שחקנים מקבלים מספר דקות רב - יובל זוסמן עם 29 דקות וג'ון דיברתולומיאו עם 23 דקות.

בקבוצה היו מרוצים שהצליחו לעבור את המשחק בצורה טובה, ללא פציעות ועם ניצחון. סקוטי ווילבקין שלא שיחק בתחילת השבוע בליגה נגד עירוני נס ציונה, שב לפרקט כשהוא גובר על הכאבים בכף ידו, וקלע 6 נקודות ב-19 דקות. בקבוצה מקווים כי הוא יחוש טוב יותר במשחק היורוליג החשוב נגד באסקוניה מחר, כשהפעם קנדריק ריי, שעדיין לא רשום למשחקי הליגה, יהיה שם כדי לכפות עליו.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה 77:87, ספרופולוס: "ראיתי שיפור"
הפועל ירושלים הפסידה 83:70 לא.א.ק אתונה בקרב על ראשות הבית

שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
יש עוד זמן. פארגו/ברני ארדוב

מי שרשם משחק טוב אמש היה אלכס טיוס שקלע 9 נקודות, הוריד 3 ריבאונדים וחסם 3 כדורים חשובים, "באנו היום עם יותר אנרגיה מהמשחק הקודם, התחלנו את המשחק טוב. ידענו שיש לנו הרבה משחקים השבוע, אז היינו צריכים להיות בפוקוס ולהאבק בעייפות, עשינו עבודה טובה. במחצית השנייה קלענו כמה זריקות, ועצרנו אותם בהגנה", סיכם הסנטר המתאזרח, "בלי קשר מול מי אנחנו משחקים, אנחנו רוצים להשיג יותר התקפות מהיריבה, להשיג ריבאונד התקפה".

טיוס, שכבר חווה תקופות של משחקים רבים במדי הצהובים, בחר לענות על השאלה כיצד מסתדרים עם העייפות במתקפה לעבר מנהלת הליגה על לוח המשחקים של קבוצתו: "אני לא מבין איך אנחנו משחקים שני משחקים בליגה לפני היורוליג, לא מכיר עוד ליגה שתעשה דבר כזה, אנחנו צריכים להאבק בעייפות ולהיות מוכנים להתחרות".

בשעות אחר הצהריים תשוב הקבוצה להתאמן לקראת המשחק מחר נגד באסקוניה. המאמן יאניס ספרופולוס יערוך אסיפת וידאו לפני העלייה לאימון ביד אליהו, ויעבור על הדגשים המשמעותיים לקראת ההתמודדות החשובה. ספרופולוס נקנס על ידי היורוליג ב-5,000 יורו בשל דברים שאמר לאחר הניצחון על דרושפאקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
מת מעייפות. טיוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully