וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ מתמוגג מאליסון: "הצלה משנת-חיים, מעולם לא ראיתי דבר כזה"

מאמן ליברפול הילל את השוער ששלח אותו לשמינית: "אם הייתי יודע שהוא כל כך טוב, הייתי משלם עליו כפול". התגובות, המספרים והציוצים

עריכת וידאו: ניר חן

זה לא היה קל, זה לא היה יפה במיוחד והיא נדרשה לדפיקות לב מואצות בדקות הסיום, אך בסופו של דבר ליברפול עשתה זאת. הקבוצה של יורגן קלופ ניצחה הלילה (שלישי) 0:1 את נאפולי באנפילד ועלתה לשמינית גמר ליגת האלופות. זה קרה בזכות שער ניצחון נפלא של מוחמד סלאח בדקה ה-34, ולא פחות מזה בזכות הצלת ענק של אליסון בתוספת הזמן, כשעצר את ארקדיוש מיליק במצב של אחד על אחד.

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ליברפול גברה 0:1 על נאפולי והעפילה לשמינית הגמר
רק אוהדים אמיתיים של ליברפול יצליחו להוציא 12 מ-12 בחידון הזה
רביעי באלופות: אייאקס ובאיירן מינכן בקרב ישיר על ראשות הבית

התגובות

יורגן קלופ התמוגג בסיום והחמיא בעיקר לשוער שלו, שנרכש ב-75 מיליון יורו הקיץ: "אני לא בטוח שיש כרגע מנג'ר שיותר גאה בקבוצה שלו ממני. מוחמד סלאח הבקיע שער בלתי רגיל. אין לי מושג איך אליסון סיפק את ההצלה הזאת, תודה לאל שיש לנו אותו. אם הייתי יודע שהוא כל כך טוב, הייתי משלם כפול עבורו. זו הצלת העונה, הצלה משנת-חיים, אין מילים, מעולם לא ראיתי דבר כזה".

ג'יימס מילנר הילל את כובש השער: "הוא פשוט שחקן שמנצח משחקים, שחקן ברמה עולמית ושוב הוא זה שעשה זאת עבורנו. ידענו שיהיה משחק קשה, נאפויל קבוצה חזקה, אבל סיפקנו הופעה טובה, משחק ההגנה שלנו היה טוב".

אנדרו רוברטסון החמיא לגיבור הנוסף של המייטי רדז: "ההצלה של אליסון היתה מופלאה. ידענו שנצטרך להתחיל מהר וזה מה שעשינו, אחרי שעלינו ל-0:1 ידענו שנשמור על רשת נקיה, ותודה לאל, זה מה שקרה".

עוד באותו נושא

רביעי באלופות: אייאקס ובאיירן מינכן בקרב ישיר על ראשות הבית

לכתבה המלאה

המספרים והציוצים

* ליברפול היא הקבוצה השלישית בכל הזמנים שעולה לשמינית גמר ליגת האלופות למרות שהפסידה את כל שלושת משחקי החוץ שלה בשלב הבתים. טוב, ככה זה כשיש לך את אנפילד.

* המאזן של מוחמד סלאח באנפילד: תשע הופעות בליגת האלופות, תשעה שערים. רק סטיבן ג'רארד כבש יותר שערים ממנו (14).

* עוד נתון שממחיש את הדומיננטיות של המצרי במגרשו הביתי (תרתי משמע): מתוך 48 שערים שכבשה ליברפול באנפילד העונה, אחראי סלאח על לא פחות מ-38 (35 כיבושים, 13 בישולים).

* בסך הכל, כבש מו סלאח בשנת 2018 34 שערים במדי ליברפול.

* יורגן קלופ עדיין לא הפסיד באנפילד במסגרות האירופיות (19 משחקים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully