וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנו האישי של עומרי כספי: "הוא בשיאו, ישראל צריכה להתגאות בו"

דייויד ת'ורפ, שעובד עם הישראלי באופן צמוד מאז 2009, התלהב מהביצועים של הישראלי נגד דנבר, וסיפר על השיחה ביניהם לאחר המשחק: "עבדנו בדיוק על זה בקיץ"

צילום מסך

בווידאו: עומרי כספי בהדלקת נרות עם הקהילה היהודית בממפיס

עומרי כספי מתאקלם לאט לאט בממפיס, ואחרי שרשם אמש (בין ראשון לשני) את משחקו הטוב ביותר העונה עם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-19 דקות מול דנבר, בארצות הברית מאמינים שמכאן הוא רק יילך וישתפר.

דייויד ת'ורפ, מאמנו האישי של כספי מאז שנת 2009 ומי שאימן אחר כך לא מעט כדורסלנים ישראלים אחרים באופן פרטני, כתב בעמוד הפייסבוק שלו ש"כספי נמצא בשיאו המקצועי. אני כל כך גאה בו, וזה מה שכל מדינת ישראל צריכה להרגיש".

ת'ורפ שיתף סרטון קצר מהמשחק החולף בו כספי חודר על קו הבסיס ומטביע בעוצמתיות, וסיפר שזה אחד האלמנטים שעבד איתם עם כספי בפגרה האחרונה.

"אני אוהב ליצור חוקים לשחקנים, ואחד מהם נקרא "קו הבסיס הוא המוות" כי עבור רוב השחקנים, חדירה מהבייסליין מסתיימת רע למדי", כתב ת'ורפ. "אבל יש כאלה שזה יכול לעבוד להם אם הם נצמדים לחוק אחר שאני קורא לו "מהירות ואלימות" כשתוקפים מהבייסליין. אחרי שראיתי את המהלך של עומרי, הודיתי לו על כך שהטביע. לא בגלל שזו סיומת מרשימה יותר, אלא בגלל שזו דרך טובה יותר להבטיח שתקלע נקודות כששחקנים גבוהים מנסים לעצור את החדירה שלך. הוא צחק ונזכר שעבדנו בדיוק על המהלך הזה בקיץ".

עוד בנושא

12 נקודות ב-19 דקות לכספי בהפסד לדנבר
הקליפרס פתחו במרדף להחתמת דוראנט ולאונרד הקיץ
הקונספירציה ההזויה של סטף קרי: אפילו נאס"א התערבה

עומרי כספי ממפיס גריזליס. רויטרס
השיא עוד לפניו? עומרי כספי/רויטרס

ת'ורפ הוסיף ש"זה תענוג גדול לעבור עם שחקנים שנמצאים בטופ, ותענוג עוד יותר גדול לראות חלק מהשחקנים האלה הופכים לשחקנים הכי טובים שהם מסוגלים להיות. ה-NBA היא מפלצת, יש עליות וירידות על בסיס יומיומי. אבל אני חושב שכספי הפך להיות הכדורסלן הכי טוב שהיה יכול להיות, הוא בשיאו".

המספרים של כספי בן ה-30 עדיין יחסית פושרים העונה, עם ממוצעים של 5.3 נקודות ו-3.1 ריבאונדים ב-12.8 דקות בממוצע למשחק (בהשוואה ל-7.9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-20.4 דקות בממוצע בקריירה). למרות זאת, לאחרונה הוא מקבל יותר ויותר קרדיט ממאמנו בי ג'יי ביקרסטאף, ובכל אחד משבעת המשחקים האחרונים קיבל למעלה מ-10 דקות.

גם כתב "האתלטיק" הופתע מהמהלך של כספי

טבלת מנש 12.12.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 12.12.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully