וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "מייקל ג'ורדן, קובי בריאנט וקיירי אירווינג הותירו עלי את הרושם הגדול ביותר"

כוכב גולדן סטייט כלל את רכז בוסטון ברשימה אקסקלוסיבית ותהה: "איך אנשים לא מבינים ש-MJ וקובי טובים יותר מכל יתר השחקנים?"

AP

קווין דוראנט נשאל אילו שחקני עבר או הווה ב-NBA הותירו עליו את הרושם הגדול ביותר, וכלל שלושה שמות. שניים מהם מתבקשים, אך השלישי עשוי להפתיע: "קובי בריאנט, מייקל ג'ורדן וקיירי אירווינג. קיירי צעיר ממני, והוא גם אחד החברים הכי טובים שלי, אז אני רואה אותו הרבה. אני גם זוכה לשחק עם סטף קרי, אז אני מכיר את המשחק שלו, אבל לראות את קובי ומייק, אני תוהה - איך אתם לא מבינים כמה טובים החבר'ה האלה? איך אתם לא אומרים שהם הרבה יותר טובים מכל יתר השחקנים?"

ה-MVP של סדרת הגמר נחשב לאחד השחקנים המגוונים בליגה, אך גם הוא מודה שיש דברים שאין ביכולתו לעשות: "אני לא יכול לעשות מה ש-MJ עשה. אני לא יכול לתפוס את הכדור כמוהו. אין לי את הזריקה שלו בסיבוב, את ההטעיות שלו, אין לי פייד-אוויי כמו של קובי או קרוס-אובר כמו של קיירי. אני יכול לנסות לעשות את הגרסאות שלי לדברים האלה, זה גורם לי להיות יצירתי".

מלבד השלושה שהזכיר, דוראנט סיפר שהוא נהנה לראות ביצועים גם של סידני מונקריף, ברנארד קינג ואפילו סטפן מארבורי - אך ג'ורדן מעל כולם: "כל מי שבא אלי הביתה, בין אם זה משפחה או חברים, אני מכריח אותם לראות היילייטס של MJ. זה כמו אלברט איינשטיין או בטהובן או אובמה. הוא הגדול מכולם. רק בגלל שהם ספורטאים, אנשים חושבים בצורה אחת. אבל מדובר במאסטרים, בגאונים. לראות אותם ממש משפר את היצירתיות שלי".

עוד בנושא:

שיקגו מתפרקת אחרי המרד במאמן: "עקצו אותנו"
אחרי הפרידה המרגשת, לברון ג'יימס חושף: כך דווין וייד הציל לי את הקריירה
לברון ניצח את וייד במשחק האחרון ביניהם, משחק שיא של כספי לא הספיק

קווין דוראנט, קובי בריאנט. AP
יש דברים שאי אפשר לעשות. דוראנט הצעיר לצד בריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully