וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור ישוב לסגל מול בית"ר תל אביב/רמלה

10.12.2018 / 10:22

הבלם יחזור אחרי תשעה חודשים במשחק הגביע בשבוע הבא אחרי שסיים את כל הבדיקות בהצלחה. גם אורן ביטון בשלב התאוששות מתקדם. בקבוצה מעידים: "אלונה נותנת הרבה שקט וגב לכולם"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מיגל ויטור ישוב לראשונה לסגל הפועל באר שבע אחרי תשעה חודשים במשחק גביע המדינה בסוף השבוע הבא מול בית"ר תל אביב/רמלה. ויטור סיים את כל הבדיקות בהצלחה והוא מתאמן בצורה מלאה. השבוע תקיים הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הנוער של הפועל באר שבע כדי לתת דקות משחק לבלם הפורטוגלי ולמגן השמאלי אורן ביטון שגם נמצא בשלבים אחרונים לפני חזרה לסגל. בשבת הקרובה בליגה מול עירוני קרית שמונה השניים עדיין יחסרו.

בבאר שבע השלימו עם אובדן האליפות ומדברים על כך בשיחות סגורות, אך יחד עם זאת עומדים על כך שיש לקבוצה מספיק אתגרים העונה כדי להרים הילוך ולחזור לעשות נקודות. "יש משימות כמו גביע המדינה וכרטיס לאירופה. יש מספיק סיבות כדי לחזור למסלול הנכון", אמרו אתמול במועדון.

הבעלים אלונה ברקת ערכה אמש ערב גיבוש לצוות הניהולי של המועדון ודיברה בביטחון על כך שהיא מאמינה גדולה בדרך של הקבוצה ושלמרות התוצאות בשבוע שעבר, היא משוכנעת שהדברים ישתנו בקרוב ושבאר שבע תחזור לנצח. "אלונה נותנת הרבה שקט וגב לכולם וזה יבוא לידי ביטוי בקרוב בתוצאות", אמרו בקבוצה. "אנחנו צריכים לחזור להיות מרוכזים 90 דקות ולדעת לגמור משחקים בדקות ההתקפה הטובות שלנו".

עוד בנושא

אוהדי באר שבע שרקו בוז בטרנר, ברק בסיום: "יש אצלנו פאניקה"
ברק בכר מודה שבאר שבע במשבר ומבהיר: "אני לא חסר אונים"
מכבי ת"א בפער 14 על ב"ש: "3 שנים בלי אליפות זה יותר מדי זמן"

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע הפצוע. ברני ארדוב
הקאמבק מתקרב. מיגל ויטור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully