וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: איכסל הדהימה את קטמון שאיבדה את הפסגה, שישייה לנס ציונה

המוליכה ערב המחזור נחלה הפסד שני רצוף עם 3:1 מפתיע בטדי ואיבדה את המקום הראשון לכפר סבא (שלושער לסליס). העולה חגגה עם 0:6 על עכו, הפועל פתח תקוה ניצחה לראשונה מאז ספטמבר - 1:2 בעפולה

חציו השני של המחזור ה-14 בליגה הלאומית נערך הערב (שני) וסיפק מהפך בפסגה אחרי שהפועל איכסל הדהימה עם 1:3 בטדי על הפועל קטמון, שאיבדה את המקום הראשון להפועל כפר סבא. הפועל פתח תקוה ניצחה לראשונה מאז ספטמבר, 1:2 בעפולה. סקציה נס ציונה נצמדה לצמרת הגבוהה עם 0:6 גדול על הפועל עכו. הפועל ניר רמת השרון והפועל אשקלון נפרדו ב-0:0.

ליאור זאדה, מאמן הפועל קטמון. שלומי גבאי
הקבוצה שלו מאבדת גובה. ליאור זדה/שלומי גבאי

הפועל קטמון - הפועל איכסל 3:1

הירושלמים ממשיכים לאבד גובה ואחרי ההפסד באשקלון במחזור החולף הם נחלו הפסד מאוד לא צפוי מול איכסל החלשה ואיבדו את המקום הראשון להפועל כפר סבא. דייגו סליס היה גיבור המשחק הזה עם שלושער נהדר לקבוצתו. ההצגה של הארגנטינאי החלה כבר בדקה השישית והוא הכפיל את מאזנו בדקה ה-67. קטמון לחצה וצימקה עם שער של הראל שלום (79), אבל סליס השלים שלושער פרטי וחגיגה גדול בטדי. ליאור זדה מנגד יכול להיות מאוד מודאג מהיכולת של הקבוצה שלו, שאומנם חסרה את וויליאם אגאדה, קובי מויאל ואבי מלכה המורחק אבל גם זה לא יכול להוות תירוץ.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אשקלון 0:0

ביום שישי לא ניתן היה לשחק באצטדיון גרונדמן בגלל מזג האוויר הסוער, אז המשחק נדחה בשלושה ימים והפועל אשקלון, שניצחה את קטמון המוליכה במחזור הקודם פספסה הזדמנות מצוינת להיצמד אליה במקום השני אחרי שזו הפסידה שוב, הפעם לאיכסל. רמת השרון, כך נראה, בדרך לעוד עונה שקטה במרכז הטבלה.

עוד באותו נושא

הפועל כפר סבא עלתה לפסגה בשישי עם 0:1 על אחי נצרת

לכתבה המלאה
שחר הירש שחקן הפועל אשקלון חוגג. לירון מולדובן
נעצר מול רמת השרון. שחר הירש/לירון מולדובן

סקציה נס ציונה - הפועל עכו 0:6

10 נקודות הפרידו בין העולה מליגה א' לבין היורדת מליגת העל ערב המחזור, אבל סקציה נס ציונה הוכיחה שהפער הזה לא מקרי עם הניצחון הכי גדול שלה העונה, שגם היה השלישי ברציפות והעלה אותה עד למקום השלישי, מרחק שתי נקודות בלבד מהכרטיס לליגת העל. סהר לוי פתח את מסכת הכיבושים (20), עידן שמש הוסיף (27) ואז רז שטיין חגג עם צמד (68 ו-82). אוגו אזוצ'וקוו כבש את החמישי (85) ועמוק בתוספת הזמן סהר לוי השלים צמד והנחיל לעכו הפסד מביש.

הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה 2:1

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים רצופים, נועלת הטבלה ערב המחזור הפועל פתח תקוה הצליחה להשיג ניצחון ראשון מאז סוף ספטמבר ועקפה את מרמורק, אך היא עדיין רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים בגלל הפחתת 11 הנקודות שספגה לפני פתיחת העונה. המשחק נפתח רע עבור האורחים שספגו מרגלי ענר שכטר (9) שהשתלט על מסירה של אדריאן רוצ'ט מצד ימין וניצל טעות בהגנת היריבה. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-67 כאשר אמאדו סוקונה הפעיל לחץ על השוער רון שושן, הצליח לחטוף לו ולגלגל מקרוב את השוויון. בדקה ה-75 עפולה קיבלה מתנה מהשופט שראה הכשלה של טימור רודוסלסקי ברחבה, אבל דודי אלון הציל את הפנדל הרשלני של תומר סוויסה ובדקה ה-85 גל לוי הכריע עבור המלאבסים אחרי בישול יפה של סוקונה עם העקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully