וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוגד לגיבור: לברון ג'יימס זכה לקבלת פנים מלכותית בקליבלנד

בניגוד לביקור הקודם שלו במדי מיאמי, קינג ג'יימס זכה לקבלת פנים חמה בקוויקן לואנס ארנה: "מעריך את האוהדים כפי שהם מעריכים אותי"

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ווריירס. AP
עצבני, ואפשר להבין למה. סטיב קר/AP

גולדן סטייט נראתה בפתיחת העונה בדיוק כמו בעונה שעברה - קבוצה שכמעט בלתי אפשרי לנצח אותה שככל הנראה תשייט השנה לאליפות שלישית ברציפות ורביעית בחמש שנים. אלא שאז הגיעה הפציעה של סטף קרי בתבוסה מול מילווקי. הווריירס הסתדרו בלעדיו מול ברוקלין ואז הגיע המשבר האמיתי עם העימות המצולם בין קווין דוראנט לדריימונד דרין, שמאז לא משחק בשל פציעה באצבע. תוסיפו לכל אלו את הפציעה של דמרכוס קאזינס שעדיין לא שיחק השנה ותקבלו שלושה שחקני חמישייה שלא משחקים, אך ספק אם גם זה מהווה תירוץ ליכולת הכל כך חלשה של קבוצה שבה משחקים קווין דוראנט וקליי תומפסון.

ההפסד הרביעי הרצוף של גולדן סטייט הוריד אותה למקום החמישי במערב כשאוקלהומה סיטי חלפה על פניה וגם הקליפרס, פורטלנד ואפילו ממפיס מקדימות אותה. רק לשם השוואה, בעונה שעברה הווריירס נחלו את ההפסד השביעי שלהם רק בדצמבר. עונה לפני כן בינואר וב-2015 רק במרץ. אגב, זו היתה הפעם הראשונה שסטיב קר רושם ארבעה הפסדים רצופים וזו התבוסה הביתית (28) השנייה הכי גדולה שלו כמאמן גולדן סטייט.

עוד בנושא:

קריסה מוחלטת: גולדן סטייט הושפלה מול הת'אנדר, לברון ג'יימס ניצח את קליבלנד
"לברון הלך ואיתו גם התהילה עברה לל.א": אוהדי קליבלנד מתרגלים לעידן פוסט-ג'יימס

קווין דוראנט שחקן גולדן סטייט ווריירס מול פול ג'ורג' שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הפסיד גם במאצ' אפ מול פול ג'ורג'. קווין דוראנט/AP

סטיב קר מאמן גולדן סטייט ניסה להסביר את המשבר כשאמר: "אנחנו בתקופה רעה אבל אני לא רוצה להשוות את העונה לעונה שעברה. איבדנו 17 כדורים, זה לא טוב. לא לקחנו ריבאונדים, אנחנו צריכים לתקן דברים ולהמשיך להילחם. אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים ואני חושב שאנשים מעריכים את זה, אבל ברור שלאוהדים מגיע הרבה יותר מזה".

קווין דוראנט, שעבורו זה היה הפסד כואב במיוחד מול הנמסיס ראסל ווסטברוק, ניסה להסביר את הקושי ההתקפי של הקבוצה: "זו קבוצה שונה מאשר בעונה שעברה. אני חושב ששחקני המשנה עושים עבודה נהדרת, אנחנו רק מנסים למצוא דרכים להיות טובים יותר. קשה לנו למצוא את הטבעת כרגע".

קליי תומפסון ניסה לראות את חצי הכוס המלאה ואמר: "זו הפעם הראשונה שהפסדנו ארבע פעמים רצוף תחת סטיב קר. זה די מדהים אם חושבים על זה. לא רוצה שזה יישמע כתירוץ, אבל יש לנו הרבה פצועים. הם שלטנו מולנו בריבאונד, אנחנו חייבים להילחם, אסור לנו לספוג כל כך הרבה נקודות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בממפיס לא מאמינים שהם במקום הראשון במערב

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. AP
הודה לקהל על קבלת הפנים החמה. לברון ג'יימס/AP

התבוסה של גולדן סטייט קצת העמידה בצל את הסיפור הגדול שהתרחש לפני כן בקליבלנד, לשם הגיע לברון ג'יימס עם הלייקרס לראשונה מאז שעזב את הקבוצה הקיץ עם תואר אליפות ביד. לברון התקבל כמו מלך בקוויקן לואנס ארנה, כיאה לגדול שחקני הקבוצה בכל הזמנים וכאחד שחתום על האליפות ההיסטורית של הקבוצה לפני שלוש שנים.

זו היתה קבלת פנים שונה לגמרי מזו שלברון קיבל כשהגיע לאולם הזה לראשונה כשחקן מיאמי בדצמבר 2010, אז הקאבס נאלצו לתגבר את האבטחה באולם בגלל זעם האוהדים נגד "לברון הבוגד". לברון אגב, הצליח להתעלם מההמולה סביבו והוליך את הלייקרס לניצחון קשה מהצפוי עם 32 נקודות, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

לברון התייחס להבדל בין שתי הפעמים שבהם חזר לקליבלנד ואמר: "זה הרגיש שונה הפעם. אני בנאדם שונה. כולנו שונים מאשר לפני שמונה שנים. אני מעריך את האוהדים האלו, בדיוק כמו שהם מעריכים אותי. בכל ערב שעליתי על המגרש הם הראו לי את ההערכה שלהם לא רק כלפיי, אלא לכל הקבוצה במהלך 11 שנים ובמיוחד בארבע השנים האחרונות שלי פה".

בקליבלנד עמלו על סרטון מרגש עם הרגעים הגדולים של לברון בקליבלנד, סרטון שהוקרן במהלך הרבע הראשון כשהשיא היה כמובן הזכייה באליפות בעונת 2015/16. במהלך הסרטון היתה הקדשה ללברון ובה נכתב: "תודה לך על מה שעשית על המגרש, אבל כולנו שזה גדול יותר מכדורסל".

"היום התחיל נהדר, קיבלתי הזמנות לבלות את החלק הראשון של היום שלי כאן בבית הספר שלי וראיתי את הילדים שלי. זכיתי לקבלת פנים נפלאה", הוסיף לברון.

עדכון ראשון 8:48

טבלת מנש 22.11.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 22.11.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully