וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תבחן את האפשרות להחזיר את חסוס רואדה

20.11.2018 / 7:41

הבלם שעזב לפני שנה וחצי לאפואל ניקוסיה ומתאושש מקרע ברצועות הוצע, בקבוצה יבחנו את מצבו הפיזי לקראת ינואר. אוחנה הזהיר את השחקנים: "מי שיאחר לאימונים יראה את זה במשכורת"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים רוצה להתחזק בבלם זר בחלון ההעברות בינואר ואחד השחקנים שהוצעו לקבוצה הוא חסוס רואדה, שעזב את הקבוצה לפני שנה וחצי לאפואל ניקוסיה ומסיים חוזה בתום העונה. רואדה שיחק בבית"ר במשך שנתיים ולאחר שלא קיבל חוזה חדש עבר לקפריסין.

סימן השאלה הגדול ביותר בנוגע לרואדה בן ה-31 נוגע למצבו הפיזי. הספרדי קרע את הרצועות לפני עשרה חודשים ומאז חזר לפעילות, אך עדיין לא שיחק העונה. אם רואדה ייכנס לפעילות מלאה בניקוסיה ויקבל דקות משחק במהלך חודש דצמבר, בית"ר תעקוב ותבחן את האפשרות להחזירו. רואדה אמר לכל מי ששוחח איתו לאחרונה כי עזב את בית"ר בשל הניהול הכושל והזנחת התנאים של השחקנים ולאחר ששמע כי העניינים נראים אחרת בעידן משה חוגג, הוא ישמח לשוב בעתיד.

עוד בנושא

ארון אולנארה לדין משמעתי, קלינגר "מקבל גב לשינויים בינואר"
הפועל תל אביב חוזרת לבלומפילד: חתמה על הסכם עם העירייה
הפרס על תוצאה טובה בגלזגו: נבחרת ישראל תהיה בדרג ג' במוקדמות היורו

חסוס רואדה שחקן אפואל ניקוסיה נפצע. רויטרס
יתאושש מהפציעה? רואדה במדי אפואל ניקוסיה/רויטרס

הקבוצה ערכה אתמול (שני) שני אימונים במחנה האימון המקוצר בשפיים. בערב ניר קלינגר ערך לשחקנים אסיפה בה הציג בפניהם נתונים וסטטיסטיקות מעשרת המשחקים של הקבוצה עד עכשיו. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "מה שניר הציג מאוד ברור, אנחנו בתחתית של התחתית בהרבה מאוד פרמטרים".

עוד לפני כן, בעקבות האיחור של ארון אולנארה ומספר איחורים נוספים שהיו לאחרונה אמר אלי אוחנה לשחקנים: "אין חוכמות, מי שיאחר יראה את זה בתלוש המשכורת, אנחנו לא מתכוונים להתעסק יותר מדי בדברים האלה".

בבית"ר לא אוהבים את גינוני הכוכב של אולנארה וידרשו ממנו לשנות את התנהלותו. "הוא מרגיש כמו כוכב, אבל משחק באש", אמרו בבית"ר.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully