וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "גאה בדרך שבה התמודדנו עם המשבר, לא נתפורר"

בזמן שגולדן סטייט ממשיכה להפסיד, סטף קרי התייחס באריכות למשבר בין דוראנט לגרין וחושף את השיחות והשיקולים. וגם: בוסטון שולחת רמז לצעירים

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
מבינים שיש פה משהו גדול יותר מקרבות כבוד. קרי/AP

גולדן סטייט ממשיכה לעסוק במשבר בקבוצה, אחרי העימות הסוער בין קווין דוראנט לדריימונד גרין. בשורות האלופה יודעים שמה שיביא קצת שקט זה ניצחון או שנייים וחזרה למסלול, אבל בנוסף לבעיות הפנימיות - הווריירס גם סובלים מפציעות (סטפן קרי פצוע במפשעה, גרין פצוע בבוהן) והלילה גולדן סטייט ספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים, 112:109 בדאלאס.

עוד לפני המשחק סטפן קרי נשאל על התחושות בקבוצה אחרי העימות בין דוראנט לגרין, וטען שהוא "גאה" בדרך שהמועדון הגיב למתיחות והבהיר שכולם מתנהגים בצורה מקצוענית במטרה אחת: לזכות באליפות ולהגיע להישגים. "זה שונה, זה קשה", אמר קרי על מצבו האישי, אחרי שנעדר זה מספר שבועות, "ברור שמבאס לא לשחק, מבאס לא להיות עם הקבוצה כשמשהו כזה קורה. אני אני חושב שהדרך שבה התמודדנו עם זה כקבוצה, הדרך שבה דריימונד התמודד עם זה, הדרך שבה דוראנט התמודד עם זה - לא היה בזה דבר מלבד למקצוענות והבנה שהקבוצה זה הדבר המרכזי. והשיחות שהיו בינינו, בין אם הן אחד על אחד או קבוצתיות, היו כדי לזכור את זה. יש לנו את הזדמנות לעשות משהו מיוחד מאוד השנה. יהיו עליות וירידות לאורך הדרך, בין אם הן פנימיות או שיגיעו מבחוץ.

עוד בנושא
דריימונד גרין לקווין דוראנט: "אנחנו לא זקוקים לך, ננצח גם בלעדיך"
דריימונד גרין: "קווין ואני דיברנו, החלטנו להמשיך הלאה, זה מאחורינו"
משחק סכום אפס: ההימור של גולדן סטייט בעימות בין גרין לדוראנט
גולדן סטייט הודיעה: דריימונד גרין פצוע, "החלטנו לתת לו לנוח"

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין. AP
"שניהם מבינים שאף אחד מהם לא רוצה להיות הסיבה שבגללה לא נזכה השנה באליפות". דוראנט וגרין/AP

"בסופו של דבר, שום דבר לא אמור להסיח את דעתנו מהמטרה שלנו. אני חושב שכולם פה מנסים להמשיך קדימה, לחזור למי שאנחנו כקבוצה, וברגע שנתגבר על הפציעות האלה, נוכל להראות מה טיבנו כקבוצה ולעשות את זה יחד, כך שאני גאה מאוד בדרך שבה התמודדנו עם זה בשבוע שעבר. זו הייתה אפשרות באמת להתפורר, אבל זה לא יקרה".

קרי יודע שלווריירס יש סיכוי להיכנס להיסטוריה עם אליפות שלישית ברציפות (ורביעית בחמש שנים) ולהיכנס להיסטוריה כאחת הקבוצות הגדולות בכל הזמנים, ולדבריו, גרין ודוראנט מבינים את זה, יודעים את זה, ומתכוונים להתעלות מעל עניינים של כבוד ומתיחויות. "יש הרבה יושרה ביחסים ביניהם", אומר קרי, "זכינו באליפות ביחד. הם הוציאו את המיטב אחד מהשני. אני לא חושב שהייתה להם תקרית ברמה כזאת - אבל אם יש לך את הניסיון שלנו יש ועברת את כל המסע שעברנו, אתה לא נותן לדבר כזה לעכב אותך. ברור שמבחינה אישית, יש דברים שצריך לעבוד עליהם כדי לעבור. זה כמו בכל מערכת יחסים בחיים. אבל בסופו של דבר, שניהם מבינים שאף אחד מהם לא רוצה להיות הסיבה שבגללה לא נזכה השנה באליפות. אני זורם עם זה".

אגב, כל זה לא משכיח את העובדה שהווריירס ספגו עוד הפסד, וראו מהצד את לוקה דונצ'יץ' בן ה-19, בעונת הרוקי שלו ב-NBA, קולע 24 נקודות כולל סל קריטי במאני טיים. "עשיתי דברים כאלה גם במדריד", אמר דונצ'יץ', "אני אוהב זריקות של הדקה האחרונה, אבל ברור שזה שונה. זה ה-NBA. זו הליגה הטובה בעולם".

קליי תומפסון, שהחטיא זריקה שיכלה להשוות ולכפות הארכה, הכניס ברים לפרופורציות: "אתה לא קובע שיאי NBA מלהיות מתוסכל. אני לא אלך לבכות כאן על הטאה של כמה זריקות, או פספוס של קליעה שיכלה להשוות, בשלב כל כך מוקדם של העונה".

עוד באותו נושא

עוד הפסד לווריירס, שלשת ניצחון לג'ימי באטלר, הלייקרס והסלטיקס הופתעו

לכתבה המלאה
קיירי אירווינג בוסטון. AP
זה לא זה. אירווינג/AP

בוסטון המקרטעת שולחת מסר לצעירים

בוסטון כבר חשבה שהניצחון המרשים על טורונטו ביום שישי בלילה יוציא אותה לדרך חדשה, אבל הלילה הסלטיקס שוב נוצחו, 98:86 בבית מול יוטה. בוסטון ירדה למאזן 7:9, ספגה הפסד חמישי בשמונת משחקיה האחרונים, וברבע הרביעי המאמן בראד סטיבנס, כאקט של ייאוש, כתגובה לקושי ההתקפי וההגנתי, פשוט הוריד שלושה משחקני החמישייה שלו, והעלה למגרש שלושה שחקנים מקצה הספסל. גם קיירי אירוויג שלח מסר לשחקנים הצעירים, בעיקר ג'יסון טייטום וג'יילן בראון, שמתקשים לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה - שבה פרצו בניגוד לציפיות וחיפו על היעדרם של אירווינג וגורדון הייוורד.

"אני חושב שבשנה שעברה השחקנים הצעירים שנמצאים פה עכשיו בחדר ההלבשה, חלק מהשחקנים שמשחקים, הם היו קצת צעירים יותר", אמר אירווינג, "לא ציפו מהם להרבה, ואני חושב שכמות הלחץ שאנחנו שמים עליהם בתקווה שיצליחו בכל ערב, היא משהו שהם צריכים להתרגל אליו, כחלק מקבוצה מצליחה כמו זו. אם אתה לא עומד בסטנדרט, אז אנחנו, כקבוצה, כולנו צריכים להתחבר. אני חושב שברגיע שנגיע לזה, כשכולנו נמצא את העקביות, נהיה טובים".

טבלת מנש 18.11.18. עיבוד תמונה
טבלת מנש 18.11.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully