וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אלמוג כהן ערך אימון מלא, גם תומר חמד צפוי להיות כשיר

18.11.2018 / 7:24

השניים שהיו בספק לסקוטלנד ימריאו עם הנבחרת, אך לא אמורים לפתוח. שחקני הנבחרת: "זה לא משחק גורלי, לא צריך לעשות פסטיבל או אסון - לא משנה מה יקרה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תערוך הבוקר (ראשון) את האימון האחרון לפני ההמראה בשעות אחר הצהריים לגלזגו, לקראת המשחק הגורלי מול סקוטלנד ביום שלישי. הבשורות הטובות עבור אנדי הרצוג הן שאלמוג כהן ערך אתמול אימון מלא ויעמוד לרשותו, כמו גם תומר חמד, שיצטרף לטיסה ואמור להיות כשיר, למרות שבכל מקרה לא יפתח.

שחקני הנבחרת נראו מחויכים באימון אמש, וגולת הכותרת הייתה משחק ניחושים - איך תגיב התקשורת במקרה של ניצחון, וכיצד תתקוף בהפסד. "אצלנו כולם אומרים שכל משחק הוא גורלי. אז זהו, שלא", הסביר אחד השחקנים בנבחרת, "זה משחק חשוב מאוד, אבל משחק גורלי באמת זה משחק שמכריע אם אתה עולה לטורניר גדול או לא. לא צריך לייצר פסטיבל או אסון - לא משנה מה יקרה במשחק הזה. צריך להאמין וגם אם נפסיד להמשיך להאמין בתהליך שהתחיל ולתת גב".

עוד בנושא

סקוטלנד הרשימה עם 0:4 באלבניה, תיקו יספיק לישראל במשחק המכריע
סקוטלנד אופטימית לפני ישראל: "יש הרבה ביטחון לקראת יום שלישי"
ערן זהבי: "יש אווירה חדשה בנבחרת, לא פייבוריטים בסקוטלנד"

שחקני נבחרת ישראל אלמוג כהן, תומר חמד. יוסי ציפקיס
הרצוג יוכל להשתמש בהם. אלמוג כהן ותומר חמד/יוסי ציפקיס

אנדי הרצוג ערך בימים האחרונים שיחות אישיות עם השחקנים והדגיש בפניהם ש"מה שיכריע זה הצד המנטלי. מבחינת כדורגל כל אחת יודעת איך השניה תגיע ואין יותר מדי הפתעות, הכי חשוב זה להביא אופי, להתמודד עם הקצב והדחיפה של הקהל. תהיו ביחד ותחזקו אחד את השני".

בנבחרת המשיכו לעסוק גם אמש בפוסט האינסטגרם של בירם כיאל בו צולמו השחקנים הערבים של הנבחרת, שזכה לתגובות רבות. השחקנים שמו את ה"אירוע" בצד, אולם בנבחרת ביקרו את כיאל בצורה מרומזת ואמרו: "ברגע של אמוציות מבצעים פעולה לא הכי חכמה, זה לא צריך לקרות אבל צריך גם לדעת להתייחס אליה בהתאם ולא לכוון אותה למקום לא נכון".

עוד באותו נושא

איך זה נגמר, בסוף כולם יודעים: כך ייראה היום שאחרי המשחק בסקוטלנד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully