וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיריי אירווינג שיחק כמו בגמר הפלייאוף, באטלר עקץ את מינסוטה

כוכב בוסטון נזקק לתצוגת שיא כדי להתגבר על טורונטו: "נדיר שיש משחקים כאלו בעונה הסדירה". שחקן פילדלפיה חגג ניצחון בכורה בסדרת עקיצות כלפי האקסית

קיירי אירווינג בוסטון. AP
רק לחשוב מה היה קורה אם הוא היה כשיר בפלייאוף מול לברון בגמר המזרח.. קיירי אירווינג/AP

לא מעט משחקים נערכו הלילה (בין שישי לשבת) ב-NBA אך המשחק הגדול מכולם שהבטיח הכי הרבה וגם קיים נערך בבוסטון, שם הסלטיקס ניצחו את טורונטו לאחר הארכה בזכות תצוגת יחיד של קיירי אירווינג. הרכז הנהדר הוליך את בוסטון ל-116:123 קשה במיוחד עם 43 נקודות, 23 מתוכם הגיעו ברבע הרביעי ובהארכה או בקיצור - במאני טיים.

"זה לא קורה הרבה שיש לך משחקים כאלו בעונה הסדירה", אמר קיירי לאחר המשחק. "אתה צריך לנצל משחקים כאלו. זה היה מבחן גדול לקבוצה שלנו ואתה צריך להיות במיטבך כדי לנצח משחקים כאלו. צריך להעריך את את היריבה מנגד, הם נתנו לנו פייט גדול".

למרות השיפור שלה לאחרונה, בוסטון הגיעה למשחק הזה כשהיא מדורגת רק במקום ה-23 בליגה מבחינת היעילות ההתקפית. במשך פרקים רבים של המשחק הלילה זה בלט שוב, אבל כשהסלטיקס התחילו לתקוף את הטבעת דברים השתפרו במחצית השנייה.

"אנחנו צריכים לעשות עבודה הרבה יותר טובה בלהתקיף את הצבע", אמר בראד סטיבנד מאמן בוסטון, "היכולת של קיירי להגיע לצבע היא ייחודית, אנחנו רק צריכים להשתפר בזה".

עוד בנושא:

תצוגת שיא לקיירי בניצחון בוסטון, באטלר חגג מול יוטה
חסן ווייטסייד רכש רובה ב-50,000 דולר, לא נעל את מכוניתו והרובה נגנב

ג'ימי באטלר מינסוטה. AP
במקום לחגוג, עוקץ את האקסית. ג'ימי באטלר/AP

עוד שחקן שחגג הלילה היה ג'ימי באטלר. הגארד פורוורד שהצטרף בטרייד גדול לפילדלפיה ממינסוטה, רשם ניצחון בכורה עם קבוצתו החדשה, 107:113 במשחק צמוד מול יוטה. באטלר, שקלע 28 נקודות במשחק הזה, אמר: "זה כל כך כיף לנצח, כל כך כיף לשחק עם החבר'ה האלה". באטלר לא חסך בעקיצות לעבר האקסית שלו מינסוטה כשאמר: "כולם פה רוצים לנצח, וכשמישהו מפשל, אתה מדבר איתו והוא מתקן את זה".

באטלר הוסיף: "עם חמישה שחקנים כל כך טובים, העבודה היא יותר קלה בגלל שהכדור נע והסלים מגיעים. שחקנים זורקים כשהם פנויים ומוצאים את השחקן הפנוי. כן, עד כדי כך הכדורסל הוא משחק פשוט. עם חבורת השחקנים הזו, זה ממש קל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully