וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר מגבה את ערן זהבי: "יש לו אישיות טובה, אין שום בעיה איתו"

16.11.2018 / 6:44

המנהל הטכני מגונן על חלוץ הנבחרת אחרי "נאום העכברים 2": "אני יודע למה הוא מסוגל". בירם כיאל טוען שישראל לא תשחק על תיקו בסקוטלנד, גם אם חמד ואלמוג כהן יהיו כשירים: ההרכב צפוי להיות זהה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בנבחרת ישראל לא יצאו מגדרם בעקבות הניצחון 0:7 אמש (חמישי) על גואטמלה החלשה, ובעיקר שמחו שאפשר לצאת לסקוטלנד בראש שקט. "הכי חשוב שלא עמדה נבחרת חזקה מולנו. אם היו מביאים את איטליה או גרמניה והיינו מקבלים בראש, היו אנרגיות לא טובות עד המשחק עם סקוטלנד. עדיף ככה", הודה אחד השחקנים.

אם יש בכל זאת מקום לדאגה הוא מהפציעות שסוחבים תומר חמד ואלמוג כהן. בנבחרת מקווים שהשניים יוכלו להמריא עם הנבחרת לסקוטלנד, אולם בכל מקרה הם לא צפויים לפתוח וההרכב אמור להישאר זהה.

עוד בנושא

0:7 קליל לנבחרת ישראל על גואטמלה בהכנה האחרונה לפני סקוטלנד
ערן זהבי נגד התקשורת: "הכתבים שמהללים אותי שואלים אם אני צריך לפתוח"

מנור סולומון, דיא סבע שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
העיקר המצב רוח. סבע וסולומון חוגגים/קובי אליהו

בירם כיאל גם כן מרוצה מהניצחון הקליל: "זה נותן לנו ביטחון, אם היינו מפסידים או עושים תיקו ולא משחקים טוב זה יכול היה להשפיע בצורה אחרת. רצנו ביחד, נהנינו, החלוצים נתנו גולים ושמרו על החיוך, אבל כמובן שסקוטלנד זה אופרה אחרת".

כיאל, שמכיר היטב את הכדורגל הסקוטי, ניתח את היריבה: "אחרי שניצחנו את סקוטלנד פה חזרתי ואמרתי שבכדורגל הסקוטי גם הנבחרת וגם הקבוצות טובות הרבה יותר בבית מאשר בחוץ. זה יהיה משחק שונה לגמרי עם הטירוף של הקהל, הקצב יהיה מטורף, זה יהיה משהו אחר לגמרי. אנחנו מנסים לתת טיפים לשחקנים ממה שאני מכיר, אבל בגדול אנחנו מוכנים מנטלית ויודעים לקראת מה אנחנו הולכים. אנחנו חייבים לבוא לשם כמו גברים, להיות ביחד, לעבוד אחד בשביל השני ולהביא את התוצאה הרצויה".

על העובדה שתיקו יספיק אמר כיאל: "אני לא אוהב שאומרים שתיקו מספיק לנו, גם המאמן והצוות המקצועי לא מקרינים את זה. אני רוצה בכל משחק כמקצוען לבוא לנצח. יהיה משחק קשה, אבל לא נשחק על תיקו שם. אנחנו צריכים בכל משחק לרצות לנצח. אני מכבד את היריבה, אבל זאת הגישה שלנו".

עוד באותו נושא

הכנה: נבחרת ישראל הביסה 0:7 את גואטמלה

לכתבה המלאה
מונס דאבור, בירם כיאל שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
מכיר את הכדורגל הסקוטי היטב. כיאל חוגג עם דאבור/קובי אליהו

המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר אמר בסיום: "לא שיחקנו נגד נבחרת חזקה, אבל זאת הייתה הכנה טובה לסקוטלנד. אני גאה בנבחרת, אלה משחקים שמוסיפים ביטחון. ברור שזה משחק שונה ממה שמצפה לנו".

רוטנשטיינר הגיב לראיון סיום המשחק עם ערן זהבי, במהלכו ביקר החלוץ את התקשורת ואמר ש"אותם כתבים שמהללים אותי, שואלים אם אני צריך להיות בהרכב".

"אני לא מבין את השאלה. ערן אחד מ-23 שחקנים בסגל, אין שום בעיה איתו", אמר רוטנשטיינר. "יש לו אישיות טובה, הוא נותן הכל בשביל הנבחרת והמדינה ובאופן כללי יש אווירה טובה בין השחקנים. אני יודע למה הוא מסוגל, הוא מאוד רציני ואני שמח שעבר את המשחק בשלום וכשיר לשלישי כמו גם ייני וטואטחה שמשכו פציעות".

על מצבו של תומר חמד אמר רוטנשטיינר: "זה קשה כי הוא הגיע עם פציעה והצוות עובד איתו חזק מאוד. הוא ואלמוג כהן לא כשירים במאה אחוז, אבל אני מקווה שיומיים הקרובים הכל יהיה בסדר והם ימריאו איתנו לסקוטלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully