וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "המאמן מחליט אם אני פותח, לא התקשורת"

15.11.2018 / 22:07

כוכב נבחרת ישראל התייחס לביקורות על כך שחזר מפציעה היישר ל-11 של הרצוג: "תמוה שאותם כתבים שמהללים אותי, שואלים אם אני צריך להיות בהרכב". נאתכו: "מאמין שאפשר לעשות את זה בסקוטלנד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל הביסה הערב (חמישי) 0:7 את גואטמלה בסוג של משחק אימון או ניסוי כלים אחרון לקראת המשחק הגורלי מול סקוטלנד ביום שלישי. אנדי הרצוג עלה בהרכב הכי חזק שלו שצפוי לפתוח גם בגלזגו, עם ערן זהבי שכבש ובישל לטאלב טואטחה. מונס דאבור ודיא סבע המחליף שלו התכבדו בצמדים ובן שהר, עוד מחליף, חתם בפנדל אחרי הכשלה עליו ברחבה. הנבחרת יודעת שאין לה יותר מדי מה לקחת מהמשחק הזה לקראת גלזגו, אבל לפחות יכולה לשאוב קצת ביטחון לקראת שלישי.

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מול סקוטלנד יהיה לבחורים שלו קצת יותר קשה. אנדי הרצוג הערב/קובי אליהו

ערן זהבי אמר לאחר המשחק: "אני חושב שפתחנו טוב את המשחק, מבחינה אישית היו לי שער ובישול. לא נגררנו לאיזושהי אי רצינות, באנו מההתחלה ונתנו 100 אחוז, הרבה שחקנים השתתפו בחגיגה. ביום שלישי בסקוטלנד זה יהיה עולם אחר".

על הביקורת של חלק מהעיתונאים/פרשנים על כך שהוא חזר מפציעה ישר להרכב: "אני מתמודד עם דברים מחוץ למגרש, התקשורת יכולה לרשום מה שהיא רוצה. קצת תמוה שאותם כתבים ששואלים אם אני צריך להיות בהרכב, מהללים אותי כל השנה. זה קצת מציק, אבל ידעתי כשאני חוזר לנבחרת שיהיו את השאלות האלה ונצטרך להתמודד. אני לוקח את זה לכיוון החיובי. המאמן מחליט אם אני בהרכב, לא התקשורת ולא סקר כזה אחר. אם המאמן יחליט, זה מה שקורה".

על האהבה מהקהל: "תמיד היה לי חיבור לנבחרת, פרשת סרט הקפטן לא אמרה שלא היה חיבור. הקהל הראה לי אהבה ואני רוצה להודות לו על זה, זה לא מובן מאליו. הלכתי להגיד תודה, אני מאוד שמח על החזרה שהייתה כמו שצריך ונתכונן ליום שלישי".

אנדי הרצוג אמר: "היה לנו משחק טוב, ציפיתי מהשחקנים לתת הכול ובמחצית הראשונה בעיקר עשינו הרבה דברים טובים עם לחץ גבוה. נגד סקוטלנד יהיה משחק שונה לגמרי, מול יריבה אחרת, יריבה הרבה יותר טובה. היה נחמד לראות את המשחק היום, אבל גם כאן היו כמה טעויות. סך הכול התחושה טובה, היה חשוב לנצח ולשמור על מצב הרוח והאנרגיות. הוצאתי את טהא כדי שלא יקבל צהוב שני ויחמיץ את המשחק בגלזגו, אחר כך חילקתי כוחות".

לקראת סקוטלנד: "קודם כל נחכה למשחק של סקוטלנד באלבניה, ואז נמריא לגלזגו. נטפל בכמה פציעות קטנות ונגיע כדי להשיג את התוצאה הרצויה ולסיים בראשות הבית. ברור שזה יהיה משחק שונה, אבל כמאמן אני לא יכול להגיד שנבוא לשחק על נקודה. אני רוצה שנשחק בסגנון שלנו, נצטרך להיות ערוכים פיזית. אני חושב שהשחקנים מוכנים, ראינו את האנרגיות מהרגע הראשון".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל הביסה 0:7 את גואטמלה

לכתבה המלאה
דור פרץ, ערן זהבי, מונס דאבור שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
נראים טוב לפני סקוטלנד. דאבור, זהבי ופרץ/קובי אליהו

מונס דאבור כובש הצמד: "היה חשוב לעבור את המשחק בשלום. לי אישית היה חשוב לכבוש ולצבור קצת ביטחון בנבחרת. אעשה את המקסימום כדי לכבוש גם בסקוטלנד. אני לא מרגיש לחץ, אני מקבל הרבה ביטחון מהצוות המקצועי. אנחנו הולכים לסקוטלנד כדי להביא את התוצאה שאנחנו צריכים. האווירה בנבחרת טובה וזה מתחיל מפה. חדר ההלבשה טוב, כולם שמחים אחד בשביל השני וזה הכי חשוב".

ביברס נאתכו שבישל שני שערים במשחק הזה אמר: "ידענו לפני המשחק שפחות נתייחס ליריבה, זה משחק אימון ונתרגל את מה שאנחנו צריכים. אני שמח שהמשכנו לשחק באותה דרך גם ב-0:3 או 0:4. השגנו את מה שאנחנו רוצים. שיחקנו יחד וזה משהו חשוב בנבחרת. לסקוטים יש סגנון אחר, אבל גם מפה נוכל לקחת דברים טובים - את משחק ההתקפה, את הסיומת".

לקראת סקוטלנד אמר הקפטן: "חושבים איך אנחנו מנצחים, איך עוברים שלב. יהיה משחק מאוד קשה מול נבחרת חזקה באצטדיון ביתי, אבל יש לנו מספיק ניסיון ושחקנים טובים כדי לעמוד בלחץ הזה. אני מאמין שאפשר לעשות את זה".

מנור סולומון, דיא סבע שחקני נבחרת ישראל חוגגים. קובי אליהו
גם המחליפים חגגו. סבע וסולומון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully