וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשיתי משהו נכון בקריירה": לברון ג'יימס התרגש אחרי ההישג האדיר

המלך, שהוביל את הלייקרס לניצחון רביעי רצוף עם 117:126 על פורטלנד וכמעט השיג טריפל דאבל, עלה למקום החמישי ברשימת קלעי כל הזמנים ועבר את ווילט צ'מברליין. כל התגובות והפרגונים

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. רויטרס
בתום לילה עמוס ב-NBA, כולם מדברים על אדם אחד. לברון ג'יימס/רויטרס

וואו, איזה לילה היה לנו ב-NBA: הופעות בכורה עגומות, דרמות גדולות על הבאזר, תבוסות יוצאות דופן אך מעל כולם עמד, באופן לא מפתיע, האחד והיחיד - לברון ג'יימס. המלך, שהוביל את לוס אנג'לס לייקרס לניצחון רביעי רצוף עם 117:126 ביתי על פורטלנד הלוהטת, הגיע ל-31,420 נקודות קריירה שהעלו אותו למקום החמישי ברשימת קלעי כל הזמנים, כשהוא עובר את ווילט צ'מברליין האגדי.

"עשיתי משהו נכון בקריירה שלי", אמר קינג ג'יימס, שהיה קרוב לטריפל דאבל עם הצגה של 44 נקודות (שיא עונתי), 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. "זה הכל בזכות האיש מלמעלה, שנתן לי את הכלים ואני משתמש בהם. זה גם בזכות כל המאמנים ואנשי הצוות שעבדו איתי לכל אורך הקריירה ובעיקר, הודות לעבודה קשה מאוד". ברשתות החברתיות היללו את ג'יימס, שאחרי פתיחה לא קלה במדי הלייקרס, לוקח על עצמו במשחקים האחרונים והלילה נראה שהוא הגיע לשיא, וזאת כשהוא הופך ללייקר שקולע הכי הרבה נקודות מאז ה-60 של קובי בריאנט במשחק הפרישה שלו בשנת 2016.

החברים, הקולגות והמעריצים פירגנו לג'יימס

אינפו לברון ג'יימס קלעי כל הזמנים ב-NBA. עיבוד תמונה
אינפו לברון ג'יימס קלעי כל הזמנים ב-NBA/עיבוד תמונה

במשחק מסקרן נוסף קיבלנו את ג'ימי באטלר, שאחרי המעבר המתוקשר לפילדלפיה ערך את הופעת הבכורה שלו בהפסד 111:106 באורלנדו. באטלר, שהיה פושר עם 14 נקודות, לא התרגש יותר מדי מההפסד ואמר אחרי המשחק: "ההפסד לא משנה, אנחנו עוד נשתפר. מה שיותר חשוב לי הוא שכל השחקנים מגובשים. אני כאן כמה ימים ואני כבר מדבר עם כולם, וכיף לי עם כולם. אנחנו נהיה בסדר, במוקדם או במאוחר הכישרון שלנו יתפרץ".

שחקן פילדלפיה ג'ימי באטלר. GettyImages
לא מודאג. ג'ימי באטלר/GettyImages
טבלת מנש. מערכת וואלה! NEWS
טבלת מנש/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully