וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: אלכסיס סאנצ'ס הציע את עצמו לריאל מדריד

"ספורט" טוען שבשל הקרע ביחסים עם מוריניו והמחסור בדקות משחק, הכוכב הצ'יליאני של מנצ'סטר יונייטד רוצה לעזוב בחודש ינואר

עריכת וידאו: מתן חדד

בינואר האחרון אלכסיס סאנצ'ס נחת במנצ'סטר יונייטד במסגרת עסקה בה הנריך מחיטריאן עשה את הדרך ההפוכה לארסנל. הצ'יליאני אמור היה להפוך את השדים האדומים מקבוצה טובה לקבוצת מצוינת, אבל הוא לא הצליח לעשות זאת וגם השנה הוא מתקשה למצוא את עצמו בקבוצה: ב-11 משחקים בהם שותף עד כה העונה הוא כבש שער אחד ובישל פעמיים בלבד.

השמועות באנגליה דיברו לאחרונה על קרע ביחסים עם המאמן ז'וזה מוריניו, שאף מעדיף לאחרונה לפתוח בהרכב עם אנתוני מרסיאל הצרפתי על חשבונו של סאנצ'ס. "ספורט" הספרדי מדווח שבשל המחסור בדקות משחק, סאנצ'ס ביקש מסוכנו "לפתור את הסיטואציה כמה שיותר מהר", ואף הציע את עצמו, יחד עם סוכניו, למספר קבוצות.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בגלל הברקזיט: קבוצות הפרמיירליג יידרשו לקצץ במספר הזרים
ילד האומנה שהגיע לנבחרת אנגליה: המסע מעורר ההשראה של קאלום ווילסון

אלכסיס סאנצ'ס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קודם כל לעזוב, לא משנה לאן. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

העיתונות הספרדית טוענת שסאנצ'ס סיפר לסוכנו שבשל העובדה שמערכת היחסים שלו עם מוריניו 'גמורה', הוא מוכרח לעזוב כבר בחודש ינואר הקרוב, לא חשוב לאן. החלוץ בן ה-29 כבר הוצע על ידי הסוכן פרננדו פליסביץ' לריאל מדריד, שככל הנראה תחפש רכש מוכח ורעב שיוכל להצטרף אליה ולחזקה בינואר. מועדונים נוספים שהוזכרו כמועמדים לקלוט את סאנצ'ס הם באיירן מינכן, נאפולי ואינטר.

כוכב נבחרת צ'ילה פרץ לתודעה באודינזה האיטלקית, ובעונת 2011/12 נרכש על ידי ברצלונה תמורת יותר מ-30 מיליון יורו. הוא עזב כעבור שלוש שנים לארסנל, ששילמה עליו 40 מיליון יורו, ובמדיה כבש 80 שערים ב-166 הופעות בכל המסגרות. בינואר האחרון, כאמור, מנצ'סטר יונייטד צירפה אותו במסגרת עסקה שהעבירה את הנריך מחיטריאן ללונדון.

עוד באותו נושא

בגלל הברקזיט: קבוצות הפרמיירליג יידרשו לקצץ במספר הזרים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully