וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיאנדרה קיין החליק על מדבקה וסובל ממתיחה במפשעה

13.11.2018 / 14:11

המדבקה ממשיכה לגבות קורבנות: אחרי שגרמה לפציעתו של בלאק, הצהובים חסרי המזל ראו את קיין מחליק ונעדר מהאימון לפני גראן קנאריה. ואם זה לא מספיק: ג'ייק כהן סובב את הקרסול. הנחמה: בלאק ערך אימון מלא

one

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק החוץ מול גראן קנאריה ביום שישי הקרוב יורוליג, אך נתקלת שוב בבעיות ומכשולים כשמצבת הפציעות מתארכת. הקבוצה הודיעה היום (שלישי) שדיאנדרה קיין לא מתאמן, אחרי שהחליק על מדבקה באימון וסובל ממתיחה קלה במפשעה.

במכבי אופטימיים לגבי שיתופו ביום שישי והוא יטוס עם הקבוצה, אך זו לא הפעם הראשונה העונה ששחקן של מכבי תל אביב נפצע ממדבקה, כשעל פי הקבוצה, הדבר קרה גם לטאריק בלאק. עם זאת, היום בלאק ערך אימון מלא, אחרי שנעדר מהמשחקים הקודמים. מנגד, ג'ייק כהן סובב את הקרסול בסוף האימון, וייבדק על ידי הצוות הרפואי.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק מתחתית הטבלה ביורוליג, עם מאזן 5:1, כמו של הקבוצה הספרדית. מדובר במשחק קריטי עבור המאמן נוון ספאחיה, שעלול לסיים את תפקידו אם יספוג הפסד נוסף.

קיין היה אחד משחקני המפתח של הצהובים עד כה ביורוליג. הוא קיבל קצת יותר מ-30 דקות למשחק מספאחיה (יותר מכל שחקן אחר) ורשם ממוצעים של 10.8 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בשישה משחקים עד כה.

עוד בנושא
עוד במכבי תל אביב: "רימאס קורטינאיטיס מנהל משא ומתן עם הצהובים"
בעלי פנאתינייקוס תקף את השופטים בהפסקה: "הימרתם על המשחק"
סתם קבוצה קטנה: המרחק העצום בין מכבי תל אביב לצמרת היורוליג

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין. ברני ארדוב
שחקן מפתח. קיין/ברני ארדוב

טאריק בלאק שיחזור לפעילות במשחק בספרד, אמר היום לאתר הרשמי: "אנחנו בהחלט הולכים על ניצחון בגראן קנאריה במטרה ליצור מומנטום חיובי ולהעלות את המוראל, כמובן מתוך כוונה להגיע לפלייאוף היורוליג בסיום העונה הסדירה. הניצחון הזה חשוב כדי לחזור למסלול ביורוליג, אבל חשוב לזכור שחסרו לנו שלושה מהשחקנים שהיו אמורים להיות הכי פעילים".

נבן ספאחיה, שעתידו עשוי להיות מושפע מהמשחק הזה, אמר: "כל משחק הוא קריטי, דיברנו על זה כל כך הרבה פעמים בתחילת עונת היורוליג. אמור להיות לנו סגל מלא ויש לנו מספר ימים להתכונן למשחק הזה. אחרי המשחק מול ריאל מדריד היה לנו עוד משחק בליגה. זו לא אותה רמת יריבה, אבל יכולנו לראות את האופי של הקבוצה והשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully