וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת הפחד: סיכום מחזור 10 על ולאדן איביץ' ה"רע בקטע טוב"

13.11.2018 / 12:30

הגישה של איביץ' היא כל מה שמכבי תל אביב היתה צריכה אחרי ההתפוררות המשמעתית בשנתיים האחרונות, והסרבי מצעיד את הצהובים לפתיחה הכי טובה בעידן הזר. סיכום מחזור 10 של אורן יוסיפוביץ, כולל: אל תפריעו לגוטמן וחיפה לחגוג, וב"ש עם עוד פרק בתוכנית "תכשירים ושוערים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

כששחקן מקבוצה מסוימת, לא חשוב שמות, נמצא בכושר רע - אתה מסיק שהבעיה בו. כששחקן נוסף מאותה הקבוצה גם משחק נורא, אתה מבקר גם אותו. אבל כשכמעט כל השחקנים מאותה הקבוצה נראים בערך אותו הדבר, אתה עולה רמה - כי אם כולם רעים, לא יכול להיות שהבעיה היא בכל אחד מהם, נכון? העניין כללי, לא פרטני. עכשיו תהפכו את הקערה. לשכטר החמאנו (וניחסנו, יש כאן מודעות); גם לדור פרץ; למיכה הרבה, כמה אפשר להחמיא למיכה? גלזר - כן; עטר - ועוד איך; גולסה, בטח, נכתב (גם אותו קצת ניחסנו. סליחה); ייני - בהחלט; ראיקוביץ'? השתפר; וצ'יקו נראה טוב, ודסה טוב גם, וריקן משפיע מהספסל, וסאבוריט מקבל ביטחון וכובש בימין, ופתאום לא שמים לב כמה פיבן צעיר.

השבוע הגיבור היה עומר אצילי. שני מצבים נייחים, שני גולים בקרית שמונה, ואצילי מלך השערים הזמני של המועדון עם 5, ובישל 2, ויש לו הכי הרבה איומים מכל שחקני מכבי (21). והתבקש לכתוב טור מפרגן על אצילי - כמה כישרון, באמת נראה שהוא השחקן הראשון במכבי שיכול לעשות גול מכלום, מאז מספר 7 האחרון במכבי.

אבל די.

כי אם כל כך הרבה שחקנים שונים טובים, אז לא יכול להיות שהברכה בכל אחד מהם, נכון? העניין כללי, לא פרטני.

אז בואו נדבר על איביץ'.

עוד בנושא

יבקש לעזוב? מספרי החוזה של אלירן עטר במכבי תל אביב
בעקבות נטילת הכדור האסור: באר שבע תזמן את אריאל הרוש לבירור
סיכום השבת של דוד רוזנטל על החגיגות המוגזמות של גוטמן ומכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully