וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ביברס נאתכו סובל מפציעה בגיד הקרסול ולא התאמן

12.11.2018 / 19:09

קשר אולימפיאקוס עבר טיפולים ולא אמור לשחק במשחק ההכנה נגד גואטמלה. בנבחרת מקווים שיהיה כשיר לסקוטלנד. גם תומר חמד התלונן על פציעה

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם עוזרו אלון חזן. ברני ארדוב
הרצוג וחזן באימון הערב/ברני ארדוב

נבחרת ישראל פתחה הערב (שני) בהכנות שלה לקראת המשחק מול סקוטלנד בליגת האומות, בעוד שמונה ימים בגלזגו. עוד לפני המשחק הזה, תפגוש ישראל את נבחרת גואטמלה למשחק הכנה. מאימון הערב נעדר הקפטן ביברס נאתכו, שהגיע לישראל מיוון והתלונן על פציעה בגיד הקרסול. נאתכו, שהיה מהבולטים בנבחרת בשני המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה, עבר טיפולים במקום בו הוא נפצע ובנבחרת מקווים שיהיה כשיר בימים הקרובים. לא ברור אם הקשר יוכל ליטול חלק במשחק מול גואטמלה, אבל ינסו להכשיר אותו למשחק החשוב יותר מול סקוטלנד.

גם תומר חמד סובל מפציעה בקרסול ולא התאמן. ערן זהבי, שלא היה בסגל במשחקים הקודמים בשל פציעה והוחזר אליו, טרם נחת בישראל והוא יצטרף לנבחרת רק מחר. השחקנים ששיחקו אתמול במשחקים של מכבי תל אביב והפועל באר שבע קיבלו מנוחה.

כחלק מההתקרבות לאוהדי הנבחרת אחרי צמד המשחקים האחרון, קיימה ההתאחדות לכדורגל הפנינג גדול באצטדיון רמת גן, אליו הגיעו כמה מאות ילדים ובני נוער. בין הילדים הללו היו גם ילדים מעוטף עזה, שיצאו לכיוון המרכז מעט לפני ההתלקחות הגדולה בדרום. לאחר מכן הוחלט שרבים מהם יישארו אצל משפחותיהם באזור המרכז, בעוד אחרים יחזרו הביתה.

עוד בנושא:

בשל המצב בדרום: נדחה המשחק בין הפועל באר שבע לראשון לציון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
שחקני הנבחרת באימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully