וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת חיזוק, נסיונות להכשיר את ווילבקין לאולימפיאקוס

23.10.2018 / 8:41

הצהובים מודאגים ממצבת הפצועים, וספאחיה מודה שמתבצע מעקב אחרי שחקנים. זוסמן: "מקווה להמשיך להיות משמעותי"

שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, קנדריק ריי, ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
יגיע גארד כדי למלא את החסר? ווילבקין, ריי ופארגו על אזרחי אמש/ברני ארדוב

למרות הניצחון 64:66 אמש (שני) על הפועל באר שבע, במכבי תל אביב יש לא מעט דאגה. מצבת הפצועים של הקבוצה הולכת ומתארכת, ואמש התווסף אליה סקוטי ווילבקין שנחבל באימון המסכם למשחק. אחרי הפציעות של ג'רמי פארגו וקנדריק ריי, הקו האחורי של הצהובים דליל למדי. נבן ספאחיה מתעקש שאין בכוונת הקבוצה לצרף עוד שחקן, אולם מודה ש"מחלקת הסקאוטינג עוקבת כל הזמן אחרי שחקנים".

כך או כך, במכבי תל אביב מקווים שווילבקין יהיה כשיר למשחק החשוב מול אולימפיאקוס ביום חמישי ביורוליג, שכן ג'רמי פארגו ימשיך להיעדר.

עוד בנושא

בשיניים: מכבי תל אביב ניצחה 64:66 את הפועל באר שבע
ספאחיה: "ניצחון קשה, ההתקפה שלנו לא עבדה כמו שצריך"

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב עם יובל זוסמן. קובי אליהו
מקבל יותר דקות בגלל הפציעות. יובל זוסמן/קובי אליהו

באשר למשחק אמרו במכבי תל אביב ש"אין קשר בין המשחק הזה לבין המשחק ביום חמישי. המשחק מול אולימפיאקוס יהיה הרבה יותר קשה". בסיום המשחק העיר המאמן ספאחיה לשחקנים על כך שפתחו את המשחק רע ו"שיחקו ללא אנרגיות".

אנג'לו קלויארו, שסיים עם 6 נקודות ו-5 ריבאונדים, סיכם: "היה משחק טוב. במחצית הראשונה שיחקנו ללא הרבה אנרגיות ובמחצית השנייה הפכנו את זה. אנחנו בלי סקוטי, ג'רמי וקנדריק. ללא שלושת הרכזים זה קשה".

בנוגע למשחק מול אולימפיאקוס הוסיף קלויארו: "אני חושב שזה חלק מהעבודה שלנו לעבור מהליגה לליורוליג. הרוטציה משתנה בכל משחק. זה שונה, אבל אנחנו משחקים חזק בכל משחק. נהיה מוכנים לחמישי, אם לא נשחק חזק לא נוכל לנצח".

יובל זוסמן, שתרם 11 נקודות, הוסיף: "לא באנו מרוכזים למחצית הראשונה, במחצית השניה שיחקנו הרבה יותר טוב והרמנו את הרמה שלנו, באר שבע הרימה את ההגנה שלה ולכן ההפרש הצטמצם, אבל חשוב שהשגנו את הניצחון. עד כמה התפקיד שלי יהיה משמעתי בזמן שיש פצועים? עד כמה שהמאמן יבקש ממני".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully